Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit sensuroimatta sanoa ihan mitä vain,

Vierailija
13.03.2013 |

niin kenelle sanoisit ja mitä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun äitis varmaan pyyhkii vielä sun perseeski. Sulla on selkäranka, käytä sitä äläkä makaa siinä ku kuollu emakko. Voi jumalauta sentään, pidä nyt jo se turpas kiinni. Saakeli ku pitää tollastaki perkeleen pässiä katsella."

Arvaatteko ammattini? Todellisuudessahan en koskaan kiroile, en korota ääntäni, en sano pahaa sanaa. Tiukasti ja vaativasti kyllä puhun, ja se tehoaa tarpeeksi hyvin. Vaikka tuollaiset ajatukset päivittäin pyörivät päässäni, osaan hillitä itseni täydellisesti ja käyttää sivistynyttä kieltä. Sen takia kai tulenkin "asiakkaitteni" kanssa paremmin toimeen kuin moni muu, jotka lankeavat kaikkiin provokaatioihin.

Vierailija
22/79 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 18:36"]

Rakas vaimoni, olet vuosikymmenen aikana tuhonnut seksuaalisen itsetuntoni lähes totaalisesti, enkä aio enää, johtuen reaktioistasi, asiasta kanssasi puhua.

[/quote]Parempi vain että myös sinä olet tuhoutunut teidän liitossanne, ei vain vaimo ja lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kohtelit minua niin huonosti? Meillä olisi voinut olla ihana loppuelämä yhdessä.

Vierailija
24/79 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle oikeastaan mitään "ihan hyvää" kuulu. Olen aivan finaalissa ja joka päivä työmatkaa ajaessa houkuttaa sutaista tuosta sillalta alas. Mitäs sulle? Oliko thaikuissa lämmin?

Vierailija
25/79 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miksi pomo haluaa leikkiä äitiä aikuisille, samanikäisille alaisilleen.

Kysyisin myös miksi hän kohtelee alaisiaan epätasa-arvoisesti ja pimittää välillä tietoja.

Mutta pidän suuni kiinni, koska tarvitsen työpaikkaani ja yritän tehdä omat hommani mahd. hyvin ja olla ajattelematta mitään muuta kuin juuri sillä hetkellä on työn kannalta tärkeää.

Vierailija
26/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi kuitenkaan.

Vierailija
28/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin eräälle miehelle rakastavani häntä palavammin kuin olen ketään koskaan rakastanut ja haluavani hänen kanssaan lapsia ja yhteisen loppuelämän.

Vierailija
29/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua kuvottaa se rasvakerros mitä kerätään kehoon hiilareilla, rasvalla ja lisäaineilla.

Pullavat käsivarret, höllyvä vatsa ja paksut jalat, ja naisten roikkuvat utareet jotka hilataan rintaliiveillä ylös. Oi aikoja, kun läskillä brassaillaan.

Ja tämä ei kuvota esteettisesti, ei minun silmääni häiritse läski. Vaan kuvotus tulee siitä ajatuksesta, mitä paskaa ihmiset ahtaa sisäänsä ja miten lihavien ihmisten pierut ja hengitys haisee, eikä ne huomaa sitä itse koska se haju tulee ihohuokosista; kainaloista ja käsistä. Kuvottaa kesän tulossa se, kun ihmiset juovat olutta ja siidereitä terasseilla, turvonneina ja  hikisinä, karsinassa kuin syöttöporsaat. Sitten käydään rasvaisella pitsalla, ja niistä ihmisistä näkee että elintapansa ovat olleet jo kauan huonoja.

Sitten sairastellaan usein, ylipainosta johtuvia selkäkipuja syytetään istumatyöstä johtuvaksi, kipeästä polvesta syytetään urheilua vaikka juuri sen puutos aiheutti vaivat alunperin, kasvoilla oleva paksu rasvakerros kertoo kertyneistä kuona-aineista.

Kuvottavaa on ihmisen välinpitämättömyys omasta hyvinvoinnistaan, kolmekymppinen vielä kuvittelee ikuisesti pysyvänsä kunnossa vaikka on lihava. Nelikympistä eteenpäin alkaa ensin mennä polvi, sitten lonkat, selkä ja ranteet, hartioille on muodostunut laatta mikä ei hieronnalla lähde, ja vatsan syvät rasvakerrokset ovat tulleet jäädäkseen. Elimistö on tukossa, lukossa ja ihminen itse on hukassa. Viisikymmpisenä se alkaa haikailla eläkkeelle, koska kunto ja hermot ei enää kestä työtä. Koska on laiminlyöty kehoa montakymmentä vuotta, se ei jaksa enää käydä säästöliekillä. Aloitetaan ramppaaminen kiropraktikolla, homeopaatilla, ortopedillä ja kaikissa mahdollisissa ja haetaan ratkaisua vaivaan, jonka itse aiheutti itselleen vuosien saatossa. Haetaan sairaseläkkeelle koska ei enää jaksa, vaikka olisi jaksanut jos olisi ymmärtänyt arvostaa kehoaan.

Tuijotetaan painoindeksiä, ja jos se on vain vähän yläkantissa uskotellaan että no olen isokokoinen, ja samaan aikaan sisäelinten ympärille kertyvä rasva tekee tuhojaan.

Sanoisin kaikille ihmisille jotka nyt istuvat ja lukevat tätä, että nykyaikainen lääketiede yhdessä terveellisten elämäntapojen ja pääpiirteittäin puhtaan ruokavalion myötä

takaavat teille pitkän ja terveen elämän. Paljon on sairauksia joihin ei voi itse vaikuttaa, mutta hemmetin iso osa sairauksista on niitä joita olisi voinut ennalta ehkäistä.

Ja sanon myös niille jotka tulevat länkyttämään että minullapa on perinnöllinen sairaus ja olen terve mutta lihava, että ekalle otan osaa ja toiselle että olet vain lihava.

Jos onnistut elämään 70-vuotiaaksi vakavasti ylipainoisena, ja pysymään täysin terveenä sinne saakka ilman lääkitystä joka on läskiesi takia määrätty (sydän-ja verisuonitaudit)

niin voit sanoa itseäsi terveeksi ja lihavaksi. Läski ei ole terveellistä, edes sumopainijalla. Mitattauttakaa sisäelinten ympärillä oleva rasva.

Vierailija
30/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sanoisin numerolle 30 että haista vittu. Siis toinen huh!

Vierailija
31/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit minulle jollain varhaisilla treffeillä olevasi narsisti, mutta en silloin tuntenut asiaa enkä tiennyt, että olisi pitänyt jättää sinut välittömästi. Kaikki mitä olet minulle tehnyt, sanonut ja kirjoittanut on ollut taudinkuvasi mukaista. Suurta osaa toiminnastasi motivoi pyrkimys sadistiseen nautintoon. Olet siis ihmissuhteisiin kelpaamaton ihmisen irvikuva. Olisitpa ollut sen verran selkärankainen, ettet olisi mennyt perustamaan perhettä. Näin tuotat yhä lisää pahuutta ympärillesi, ja varmistat pahuuden jatkumisen vielä kuolemasi jälkeenkin.

Pysy kaukana minusta ja minun perheestäni.

Vierailija
32/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että Suomessa otettaisiin käyttöön kuolemantuomio käytettäväksi erikoistapauksissa. Erikoistapauksiksi katsottaisiin mm. erittäin raa´at lapsiin kohdistuvat seksuaali- ja väkivaltarikokset.

Niin, että tollaiset kuin Laamanen ja Tarkki pistettäisiin sähkötuoliin eivätkä veronmaksajat joutuisi elättelemään moisia paskaläjiä päivääkään missään vankiloissa.

Vierailija
33/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kaikki nämä ihmiset täällä opettelisivat kommunikoimaan. Kaikesta voi puhua asiallisesti. Monet asiat olisivat helpompia kun ihmiset puhuisivat toisilleen.

Vierailija
34/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni, en halua seksiä yhtä usein kuin sinä. Minun libidoni ei ole kovinkaan voimakas. Sen vuoksi en tee usein aloitteita, enkä aina lämpiä sinun aloitteillesi. Minulla ei ole ketään toista naista, vaan rakastan sinua samalla tavalla niinkuin olen rakastanut jo 10 yhteisen vuotemme ajan. Toivon, että luottaisit minuun, etkä epäilisi minua, niin kuin nyt teet.

Vierailija
35/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut mukaan sun juttuihis. Mä haluan, että meillä on hauskaa yhdessä. Mä haluan, että tässä parisuhteessa ois enemmän niitä lujittavia juttuja kuin hajottavia. Ja sitä ainaista riitelyä.

Mä tiedän, että se mies on ihastunut suhun. Justhan se sano sulle, että oot sille tärkeä. Ettekä te nyt niin paljoa aikaa vietä yhdessä, että se ois voinut tarkoittaa sitä siinä mielessä, että olisit sille tärkeä vain kaverina.

Mutta tiedätkö, että luotan suhun. Tiedän, että et lähde sen matkaan. Tiedän ihan satavarmaksi, vaikka et muutamaan päivään ole kertonutkaan rakastavasi mua.

Vierailija
36/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin joidenkin opettamieni lasten vanhemmille, että nämä ovat todella epäonnistuneet kasvatustehtävässään ja että heidän laiskuudestaan ja kyvyttömyydestään on haittaa paitsi kouluyhteisön muille jäsenille, myös lapselle itselleen. "Asiantuntijamielipiteeni on, että olet huono äiti."

Vierailija
37/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla sisallekin, jos uskaltaa. Tarkoitin vain, ettei tarvitse. Vapaaehtoista.

Vierailija
38/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 14:43"]

Haluaisin sanoa, että:

Olin 11-vuotias, kun tapasimme. Minun vanhempani olivat vasta eronneet. Minä pelkäsin aikuisia ihmisiä, enkä uskaltanut jutella kenellekään. En ollut ylimielinen, enkä koskaan ajatellut sinusta mitään pahaa, oikeasti en. Toivoin, että olisit pitänyt minusta. En puhunut sinusta pahaa sinun selkäsi takana, ja oikeasti pidin sinun kahdesta tyttärestäsi vaikka en heidän kanssaan osannut olla kun olivat sen verran minua vanhempia. Minä halusin, että isäni on onnellinen ja olisin halunnut tulla teidän mukaanne kun kävitte Linnanmäellä, Kolilla, Rukalla ja muualla sinun tyttärien ja minun isäni kanssa. Minä oikeasti pahoitin mieleni, kun en saanut tulla mukaan.

Jne.

Noin sanoisin äitipuolelleni, jos hän vaan joskus suostuisi puhumaan minulle. 

[/quote]

Huh, kuin omalta näppikseltäni. Haluaisin sanoa äitipuolelleni, että vihaan ja halveksin sinua. Pilasit elämäni ja sinun takiasi minulla ei ole enää edes isää. Sinulla ei olisi ollut oikeutta kohdella minua niinkuin kohtelit. Tiesit itsekin tekeväsi väärin ja siksi painotit, ettei perheemme asiat kuulu kenellekään. Sinun olisi pitänyt olla vain turvallinen aikuinen, ei sinun olisi tarvinnut edes rakastaa minua, vain pitää minusta. Minä olin 4 kun sinä tulit, minä olin valmis pitämään sinusta, olin avoin. Sinä pilasit kateudellasi kaiken, sinä vihasit meitä, toisen naisen lapsia ja kostit meille sen, että isämme rakasti vieläkin edesmennyttä äitiämme. Olit ilkeä, sadistinen ja teit minulle selväksi, etten kuulu perheeseen eikä minun pitäisi olla edes olemassa. Vihasit minua ja myönsit sen avoimesti. Sinun lapsillesi tarjosit perheen, sinun lapsillasi on isä. Minulla helvetillinen lapsuus. Vihaan sinua yli kaiken, enkä halua enää näytellä kaikille ihmisille perheemme olevan normaali, haluan huutaa julki kaikille sen, mitä sinä minulle teit.

Sinä rikoit minut, minä olin lapsi vailla äitiä ja sinä rikoit minut. En halua sinua häihimme, en halua sinua lähelle lastemme elämää, en halua esittää, että olisit muka mummo sillä olet sadistinen ihmisraunio. Toivottavasti joudut tekojesi eteen joku kaunis päivä, en tule koskaan auttamaan sinua enkä säälimään. Toivottavasti vihani laantuu joskus ja voin tuntea vain inhoa sinua kohtaan. Sinä rikoit minut ja lapsuuteni ja minä joudun elämään tekojesi kanssa joka ikinen päivä, minä joudun taistelemaan ja se ei ole oikein. Toivon sinulle kaikkea pahaa.

Vierailija
39/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:04"]Rakas vaimoni, en halua seksiä yhtä usein kuin sinä. Minun libidoni ei ole kovinkaan voimakas. Sen vuoksi en tee usein aloitteita, enkä aina lämpiä sinun aloitteillesi. Minulla ei ole ketään toista naista, vaan rakastan sinua samalla tavalla niinkuin olen rakastanut jo 10 yhteisen vuotemme ajan. Toivon, että luottaisit minuun, etkä epäilisi minua, niin kuin nyt teet.[/quote]

Sait kyyneleet silmiini. Ihanasti kirjoitit. Sano tuo vaimollesi. Itse toivoisin kuulevani mieheltäni juuri nämä sanat. Helpota vaimosi oloa ja kerro!

Vierailija
40/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sukuunne miniäksi jo yli kaksikymmentä vuotta sitten. Eikö olisi aika jo hyväksyä minut? Itkettää, kun minut jätetään tahallisesti niin monen asian ulkopuolelle, vaikka olen suorastaan kiltti ja haluaisin miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi