Onko ICE-numerot hyödyllisiä?
http://yle.fi/uutiset/ice-numero_jaanyt_oudoksi_suomalaisille/5319125
Lyhyesti siis tarkoittaa in case of emergency, eli hätätapauksessa. Omaan puhelimeen laitat oman aviomiehen numeron että ICERakas tai ICEPekka, niin jos jotain sattuu nii tietää kenelle ilmoittaa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:37"]
No siis voi eiiiiii mä en nyt pystyis tekstamaan mun kultsipuppelille jos sen nimi ei olekaan ensimmäisenä luettelossa!!
[/quote]
Se taitaa olla sulle muutenkin vaikeaa, kaikesta päätellen ;=)
[/quote]
Lähinnä se tuolla 6:lle on vaikeaa, jos noin menee pasmat sekasi jos laittaakin että ICErakas eikä pelkkä rakas ;)
t.7 jolla ei ole ongelmia tekstaamisen kanssa ;)
[/quote]
Ei siinä pasmat sekaisin mene, vaan aikaa hukkaan. Sulla ei liene asiaa perheellesi monta kertaa päivässä (ja ei mikään pieni perhe).
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:26"]
mitä tarkottaa älypuhelin??
[/quote]
http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84lypuhelin
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:37"]
No siis voi eiiiiii mä en nyt pystyis tekstamaan mun kultsipuppelille jos sen nimi ei olekaan ensimmäisenä luettelossa!!
[/quote]
Se taitaa olla sulle muutenkin vaikeaa, kaikesta päätellen ;=)
[/quote]
Lähinnä se tuolla 6:lle on vaikeaa, jos noin menee pasmat sekasi jos laittaakin että ICErakas eikä pelkkä rakas ;)
t.7 jolla ei ole ongelmia tekstaamisen kanssa ;)
[/quote]
Ei siinä pasmat sekaisin mene, vaan aikaa hukkaan. Sulla ei liene asiaa perheellesi monta kertaa päivässä (ja ei mikään pieni perhe).
[/quote]
Joo ehkä ku joku 5 sekuntia aika hukkaan? :) On mulla asiaa niille, mutta tässä Lumiassa mulla on tuossa etusivulla/näytöllä perheenjäsenet. Suosittelen sinullekkin niin säästät taas 5 sekuntia, kun ei tarvi mennä ollenkaan puhelinluotteloon ;))
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:34"]
Joo ehkä ku joku 5 sekuntia aika hukkaan? :) On mulla asiaa niille, mutta tässä Lumiassa mulla on tuossa etusivulla/näytöllä perheenjäsenet. Suosittelen sinullekkin niin säästät taas 5 sekuntia, kun ei tarvi mennä ollenkaan puhelinluotteloon ;))
[/quote]
Arvasin, että et ole oikein kartalla asiasta.
Lumian hankinta on kyllä mietinnän alla, en vain vielä tiedä, kokemuksesta viisastuneena, että kannattaako jälleen kerran miettiä Nokiaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:28"]
Nykyisiä älypuhelimia ei saa auki ilman salasanaa. ICE-merkinnöistä puhelimessa ei ole mitään hyötyä, jos kukaan ei niihin pääse käsiksi.
[/quote]
Kyllä mun iPhonen saa ainakin auki ilman salasanaa. En ole sitä viritystä siihen laittanut ollenkaan. Ja mulla on ICE-numero. Yhdesti siihen on mun puhelimesta soitettukin. Eli hyödyllinen oli ja aion sen siinä pitääkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:36"]
[/quote]
Lumian hankinta on kyllä mietinnän alla, en vain vielä tiedä, kokemuksesta viisastuneena, että kannattaako jälleen kerran miettiä Nokiaa.
[/quote]
Tai sitten sinä et ole kartalla?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:36"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten sinä et ole kartalla?
[/quote]
Sovitaan vaikka näin, jos sua todellakin mun puhelimeni osoiteluettelo noin paljon häiritsee =)
mitä tarkottaa älypuhelin??