Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ICE-numerot hyödyllisiä?

Vierailija
13.03.2013 |

http://yle.fi/uutiset/ice-numero_jaanyt_oudoksi_suomalaisille/5319125

Lyhyesti siis tarkoittaa in case of emergency, eli hätätapauksessa. Omaan puhelimeen laitat oman aviomiehen numeron että ICERakas tai ICEPekka, niin jos jotain sattuu nii tietää kenelle ilmoittaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkottaa älypuhelin??

Vierailija
22/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:37"]

No siis voi eiiiiii mä en nyt pystyis tekstamaan mun kultsipuppelille jos sen nimi ei olekaan ensimmäisenä luettelossa!!

[/quote]

Se taitaa olla sulle muutenkin vaikeaa, kaikesta päätellen ;=)

[/quote]

Lähinnä se tuolla 6:lle on vaikeaa, jos noin menee pasmat sekasi jos laittaakin että ICErakas eikä pelkkä rakas ;)

t.7 jolla ei ole ongelmia tekstaamisen kanssa ;)

[/quote]

Ei siinä pasmat sekaisin mene, vaan aikaa hukkaan. Sulla ei liene asiaa perheellesi monta kertaa päivässä (ja ei mikään pieni perhe).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:26"]

mitä tarkottaa älypuhelin??

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84lypuhelin

Vierailija
24/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:37"]

No siis voi eiiiiii mä en nyt pystyis tekstamaan mun kultsipuppelille jos sen nimi ei olekaan ensimmäisenä luettelossa!!

[/quote]

Se taitaa olla sulle muutenkin vaikeaa, kaikesta päätellen ;=)

[/quote]

Lähinnä se tuolla 6:lle on vaikeaa, jos noin menee pasmat sekasi jos laittaakin että ICErakas eikä pelkkä rakas ;)

t.7 jolla ei ole ongelmia tekstaamisen kanssa ;)

[/quote]

Ei siinä pasmat sekaisin mene, vaan aikaa hukkaan. Sulla ei liene asiaa perheellesi monta kertaa päivässä (ja ei mikään pieni perhe).

[/quote]

Joo ehkä ku joku 5 sekuntia aika hukkaan? :) On mulla asiaa niille, mutta tässä Lumiassa mulla on tuossa etusivulla/näytöllä perheenjäsenet. Suosittelen sinullekkin niin säästät taas 5 sekuntia, kun ei tarvi mennä ollenkaan puhelinluotteloon ;))

Vierailija
25/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:34"]

Joo ehkä ku joku 5 sekuntia aika hukkaan? :) On mulla asiaa niille, mutta tässä Lumiassa mulla on tuossa etusivulla/näytöllä perheenjäsenet. Suosittelen sinullekkin niin säästät taas 5 sekuntia, kun ei tarvi mennä ollenkaan puhelinluotteloon ;))

[/quote]

Arvasin, että et ole oikein kartalla asiasta.

Lumian hankinta on kyllä mietinnän alla, en vain vielä tiedä, kokemuksesta viisastuneena, että kannattaako jälleen kerran miettiä Nokiaa.

Vierailija
26/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:28"]

Nykyisiä älypuhelimia ei saa auki ilman salasanaa. ICE-merkinnöistä puhelimessa ei ole mitään hyötyä, jos kukaan ei niihin pääse käsiksi.

[/quote]

Kyllä mun iPhonen saa ainakin auki ilman salasanaa. En ole sitä viritystä siihen laittanut ollenkaan. Ja mulla on ICE-numero. Yhdesti siihen on mun puhelimesta soitettukin. Eli hyödyllinen oli ja aion sen siinä pitääkin.

Vierailija
27/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:36"]

[/quote]

Lumian hankinta on kyllä mietinnän alla, en vain vielä tiedä, kokemuksesta viisastuneena, että kannattaako jälleen kerran miettiä Nokiaa.

[/quote]

Tai sitten sinä et ole kartalla?

Vierailija
28/28 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten sinä et ole kartalla?

[/quote]

Sovitaan vaikka näin, jos sua todellakin mun puhelimeni osoiteluettelo noin paljon häiritsee =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi