Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan pensasmustikat = HUIJAUSTA

Vierailija
10.03.2019 |

Olen useita kertoja ostanut pensasmustikoita koska pidän niistä. Joka helvetin kerta näistä mustikoista on ainakin puolet täysin syöväkelvottomia, pehmenneitä ja lähes mätiä jota ei kuitenkaan muovirasian päältä päin näe. Olen avannut pakkaukset ostopäivinä. Enpä ikinä missään muussa tuotteessa ole tälläiseen törmännyt, että kalliilla hinnalla myydään mätää tavaraa kun ei näy ulospäin. Nyt sai olla viimeinen kerta kun ostin, sillä koko luomupensasmustikka paketissa oli ehkä alle 10 syömäkelpaista marjaa :O Todella röyhkeää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niissä ei ollut tarpeeksi säilöntäaineita.

Jostakin syystä, jopa tähän vuoden aikaan nähden, näkyy pensasmustikoissa ja mansikoissa olevan pitkä myyntiaika, vaikka normaalisti pensaasta itsepoimitut pensasmustikat ei kauan säily. Samoin mansikat. Ja puhutaan muutamasta vuorokaudesta.

Vierailija
22/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pensasmustikkapensaita pihassa, hyviä mustikoita tulee kesällä.

Sen sijaan mädimmät marjat on olleet ihan suomalaiset mansikat torilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä osatn niitä joka päivä. Ei ole tullut vatsatautia ja maistuvat hyvältä. Mitä se teidän napaa kaivaa mitä minä syön...

Vierailija
24/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pensasmustikat on oikeastaan turhia. Niissä ei ole ollenkaan samalla tavalla vitamiineja ja antioksidantteja, kuin metsämustikoissa. Johonkin kakkuun ovat hyviä koristeita, mutta ennemmin pakkasesta mustikkaa ja tuoreosastolla sit keskittyy kauden hedelmiin.

Mita suomalaisia kauden hedelmia loytyy nyt tuoreosastolta?

Vierailija
25/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesällä pensasmustikoita ja oli raivostuttavaa, kun noin kolmannes oli homeessa tai muuten pahanmakuisia. Viheliäistä ostaa pilaantuneita marjoja.

Harmi, koska pidän pensasmustikoista. 

Talvella en riskeeraa, vaan jätän tuoreet marjat kauppaan. 

Vierailija
26/26 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä osatn niitä joka päivä. Ei ole tullut vatsatautia ja maistuvat hyvältä. Mitä se teidän napaa kaivaa mitä minä syön...

USAssa on juuri nyt kaupat pullollaan chilelaisia pensasmustikoita, hyvia ovat. Jos niista joku olisi sairaaksi tullut niin kaikki vedettaisiin markkinoilta. Eipa ole ollut uutisia.

Eika se "roudaaminen" rahtikoneella kauan kesta.

Suomalainen luottaa vaan suomalaiseen metsamustikkaan, ei valia vaikka linnut olisivat kakanneet ja hirvet pissineet niiden paalle, hygieenisia ovat verrattuna mihinkaan ulkomaalaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi