Missä säilytätte dildoa?
Onko se yöpöydän laatikossa, käsilaukussa, tyynyn alla, sängyn alla vai missä pidätte sen poissa vieraiden silmistä?
Kommentit (47)
Ostin juuri ekan elämäni ensimmäiset lelut, vibran ja klitoriskiihottimen. Esivaihdevuodet menossa ja haluan parantaa seksielämää. Sekä pariskuntana, että soolo. Ainakin nuo lihakset ja limakalvot tykkäävät nautinnosta. Vaatekaapissa pidän, enkä todellakaan pelkää, että hui, joku löytää ne... Aivan sama. Kun suurin osa on seksuaalisia kuitenkin. En häpeä! Ei olis minua itseänikään, eikä omia lapsia ilman sitä!
Tuossapa kaikkia seksileluja on laatikossa yöpöydällä. Löytyy muutenkin milloin mistäkin. Meikkipussista, käsilaukusta, kylppäristä kun olen pessyt niitä.
Ei kylläkään juurikaan dildoja vaan kaikkea muuta.
Vaatehuoneen ylähyllyllä, johon kulku makuuhuoneesta. Jatkuvasti ahdistaa, kun en ole vieläkään saanut aikaiseksi mitään kunnollista piiloa koululaisten varalle. Kunpa voisikin säilyttää yöpöydän laatikossa.
Vaatekaapissani olevassa lokerikossa. Ruma huivi on nakattu huolimattomasti sen lokerikon päälle. Minua ei huoleta, että tyttäreni löytää sen joskus, kun olen kuollut. Näkee ja huomaa, että äitikin nautti elämästä!
Dildoja löytyy myös ns. normaali- ja pienikokoisina, ei sen tarvitse olla mikään pesismaila.
Itse säilytän yöpöydän laatikossa.