Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Nettitreffipalstan mies suuttui kun en enää vastaa hänen viesteihin!

Vierailija
10.03.2019 |

Minä aloitin keskustelun hänen kanssaan. Juttelimme hetken aikaa, ja sitten hän näytti minulle lisää kuvia itsestään. Osa kuvista oli järkyttäviä ja kiinnostukseni lopahti. Sen jälkeen en ole vastannut.

Nyt mies pommittaa minua viesteillä, että MINÄ olin se joka aloitin keskustelun, joten pitäisi vastata hänelle...

Mitä teen? Ahdistavaa...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kummaa aikaa nykyään, ei edes wanhan liiton HC-puliukkoja arvosteta. Vaikka toinen on käyttänyt vuosia elämästään alan pätevyyksien saavuttamiseen ja killittänyt lukemattomia määriä Sinolia ja muita vastaavia, niin ei. Ei minkäänlaista kunnioitusta alansa rautaiselle ammattilaiselle.

Tuollaiset akat joutaa kyllä pitää tunkkinsa aivan huoletta. Tuollaisen ammattilaisen dissaaminen pitäisi kriminalisoida ja rangaistuksena tulisi olla julkinen ruoskinta perce paljaana kaupungin torilla.

Vierailija
22/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuuden perustaito numero 0: ihmisiä ei feidata. Ei edes rumia.

Perustaito numero 1: jos jotakuta ei haluta enää elämään, hänelle sanotaan asiallisesti ja suoraan, että ei kiitos. 

Perustaito numero 2:  Jos edellinen ei mene perille, esitetään selväsanainen kielto pitää yhteyttä.

Numero 3: jos kielto ei mene perille, pistetään numero ja muut yhteystiedot torjuntaan.

Jos sekään ei mene perille, uhataan poliisilla kerran. Ei toista kertaa. Jos tarvis on, tehdään rikosilmoitus. 

Jos todella haluat jostakusta eroon, et jää odottelemaan, kuinka hän reagoi. Jos oletat, että ei tarkoittaa ei, et toimi ristiriitaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VASTASIN HÄNELLE, tyylillä että "vaikutat mukavalta mutta et ole minun tyyppiäni, toivon sinulle kaikkea hyvää". Nyt jännätään, mitä hän vastaan. Vetääkö herneen nenään vai ottaako asian rauhallisesti.

ap

Siis minkä ihmeen takia jännäät vielä jotain? taidat oikeasti nauttia tilanteesta. Muuten olisit jo blokannut hänet tuon viestisi jälkeen.

Vierailija
24/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vastasi! Oma viestini oli siis ystävällinen ja neutraali, että vaikutat mukavalta mutta et ole minun tyyppiäni, toivon sinulle kaikkea hyvää. Ja hänen vastaus oli tämä:

"Sori mutta sinä et ole ollenkaan minun tyyppiäni. Vastasin sinulle vain koska koska sinä aloitit keskustelun"

MITÄ IHMETTÄ :D

ap

Vierailija
25/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit sitten jättää tuohon, sait kuitenkin tehtyä pelistä lopun eikä ole mitään syytä jatkaa enää.

Vierailija
26/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, mikä logiikka?

Hän siis ehti pyytää minua uloskin... Ja pommittaa minua viesteillä että miksi en enää vastaa. Ja kappas, nyt sanoo että en ole OLLENKAAN hänen tyyppiään. Taitaa tyyppiä vaan harmittaa, ja halusi nyt vain päästä ns. niskan päälle ja siksi väittää että en ole hänen tyyppiä koskaan ollutkaan, jotta hän ei joutuisi "häviäjän" rooliin. Kyllä, blokkasin hänet äskeisen jälkeen, huvittaa vaan hieman.

:D

ap

Vierailija
27/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeeta on kirjoittaa hänelle, että sori, mutta ei mätsää, mutta toivon sulle kaikkea hyvää!

Mielestäni en ole velvollinen tekemään noin, koska emme ole edes jutelleet kuin pari lausetta. Eri asia jos olisi kunnolla jo tutustuttu ja elämäntarinat jaettu.

Minusta mies on creepy. Minulla ei ole oikeutta enää perääntyä tässä vaiheessa, kun olen kerran näyttänyt vihreää valoa?

ap

Olisi kohteliasta ilmoittaa, että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
28/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ihan vaan otat luurin käteen ja laitat estot päälle. Noin helppoa se on

Vierailija
29/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vastasi! Oma viestini oli siis ystävällinen ja neutraali, että vaikutat mukavalta mutta et ole minun tyyppiäni, toivon sinulle kaikkea hyvää. Ja hänen vastaus oli tämä:

"Sori mutta sinä et ole ollenkaan minun tyyppiäni. Vastasin sinulle vain koska koska sinä aloitit keskustelun"

MITÄ IHMETTÄ :D

ap

Miksi jäät vaivaamaan tuollaisilla. Sanot että kiitos ja näkemiin jonka jälkeen blokkaat jos jää jankkaamaan. Vai mitä vielä odotat?

Vierailija
30/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon "olet mukava, mutta en kiinnostunut ja toivon onnea seuranhakuun" niin olen 100% varma että sitten hän vastaa että no miksi sitten aloitit keskustelun. Pakko kyllä sitten blokata se. Mainittakoon, että kyseessä on italialainen mies. Ei taida kestää kieltäytymistä...

ap

Käyttääkö nimimerkkiä xerxes? Sarjaseurustelija...

Vierailija
31/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeeta on kirjoittaa hänelle, että sori, mutta ei mätsää, mutta toivon sulle kaikkea hyvää!

Mielestäni en ole velvollinen tekemään noin, koska emme ole edes jutelleet kuin pari lausetta. Eri asia jos olisi kunnolla jo tutustuttu ja elämäntarinat jaettu.

Minusta mies on creepy. Minulla ei ole oikeutta enää perääntyä tässä vaiheessa, kun olen kerran näyttänyt vihreää valoa?

ap

Siellä, mistä minä olen kotoisin, on tapana olla ystävällinen ja asiallinen tuntemattomillekin. Olisipa mukavaa, jos kaikkialla Suomessa toimittaisin samoin.

Vierailija
32/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.o..kerran yksi nainen chattaili kanssani ja lähetti kuvia ihan ok..sitten toiset kuvat ja huh huh !!! YÖK

kamala ei varmaan koskaan käynyt suihkussa tai edes takapuoltaan pyyhkinyt varmaan.

Noo..

miten mä nyt kirjoitan että kiitos ei ja näkemiin?

En mä osaa.. miten nuo kirjoitetaan? Minne milloin?

Neuvokaa.

Vierailija
33/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellukset on juuri siitä hyviä, että voi sanoa suoraan sellaisia asioita mitä ei kehtaisi sanoa kasvokkain.

Eli yhtään mitään sensuroimatta ja asioita kaunistelematta kerrot miksi kiinnostus loppui ja mies joko ottaa opikseen tai ei.

Vierailija
34/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovellukset on juuri siitä hyviä, että voi sanoa suoraan sellaisia asioita mitä ei kehtaisi sanoa kasvokkain.

Eli yhtään mitään sensuroimatta ja asioita kaunistelematta kerrot miksi kiinnostus loppui ja mies joko ottaa opikseen tai ei.

Ihmekään kun netissä tuntuu pyörivän niin ilkeää porukkaa. Luulisi olevan itsestäänselvää, että missään ei puhuta mitään sellaista mitä et omalla naamallasi kehtaisi sanoa. Ihan kuin olisi, niin, kaksi naamaa.

Vierailija
35/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun netissä tuntuu pyörivän niin ilkeää porukkaa. Luulisi olevan itsestäänselvää, että missään ei puhuta mitään sellaista mitä et omalla naamallasi kehtaisi sanoa. Ihan kuin olisi, niin, kaksi naamaa.

Netissä on eri säännöt...

Vierailija
36/36 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on eri säännöt...

Mun käytöstavat ei kyllä taivu sen mukaan missä oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä