APUA! Nettitreffipalstan mies suuttui kun en enää vastaa hänen viesteihin!
Minä aloitin keskustelun hänen kanssaan. Juttelimme hetken aikaa, ja sitten hän näytti minulle lisää kuvia itsestään. Osa kuvista oli järkyttäviä ja kiinnostukseni lopahti. Sen jälkeen en ole vastannut.
Nyt mies pommittaa minua viesteillä, että MINÄ olin se joka aloitin keskustelun, joten pitäisi vastata hänelle...
Mitä teen? Ahdistavaa...
Kommentit (36)
Kuinka vaikeeta on kirjoittaa hänelle, että sori, mutta ei mätsää, mutta toivon sulle kaikkea hyvää!
Kiitos tuttavuudesta, nyt on aika toivottaa sinulle onnea sen oikean löytämiseen ja mukavaa kevättä.
=> Block
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeeta on kirjoittaa hänelle, että sori, mutta ei mätsää, mutta toivon sulle kaikkea hyvää!
Viestini sensuroitiin, eli: Sitten hän tajuaa että vika oli hänen kuvissa! Hänellä oli profiilissa pari kuvaa joissa hän näytti ihan kivalta, sitten hän näytti minulle pari ekstrakuvaa itsestään joissa hän näytti järkyttävältä ja ihan erilaiselta! Puli--ukolta joka ei ole käynyt 2 viikkoon suihkussa saatika ajanut partaansa...
Emme olleet edes jutelleet paljoa, pari kysymystä vaan puolin ja toisin eli "mitä kuuluu" ja "missä opiskelet".
ap
Onhan se vähän töykeää lopettaa noin vaan vastaamasta, eikö voi ihmisten lailla keksiä jonkun hienon "kiitos näkemiin"-lopetuksen. Minulle vain pari naista sanonut syyn, mikseivät usko että homma toimii ja se on ollut ihan jees. Paljon kivempia ne kuitenkin on kuin ne jotka vaan katoaa jonnekin, niistä jää tosi paska fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ole velvollinen tekemään noin, koska emme ole edes jutelleet kuin pari lausetta. Eri asia jos olisi kunnolla jo tutustuttu ja elämäntarinat jaettu.
Minusta mies on creepy. Minulla ei ole oikeutta enää perääntyä tässä vaiheessa, kun olen kerran näyttänyt vihreää valoa?
ap
Blokkaa vaan ja poista keskustelu, vahinko on jo tapahtunut
Sanot sille vain että hyi "ittu ja blockaat. Jos ei nappaa, niin sitten ei nappaa. Tuommosista vääntäjistä tietää jo että ne on laitosmateriaalia, eikä seurustelumateriaalia.
MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ole velvollinen tekemään noin, koska emme ole edes jutelleet kuin pari lausetta. Eri asia jos olisi kunnolla jo tutustuttu ja elämäntarinat jaettu.
Minusta mies on creepy. Minulla ei ole oikeutta enää perääntyä tässä vaiheessa, kun olen kerran näyttänyt vihreää valoa?
ap
Sulla on oikeus perääntyä missä vaiheessa tahansa. Laitat sille vaan viestin, että hyvää yötä tai jotain muuta mukavaa ja sitten blokkaat äijän ja poistat keskustelun. Älä vaan ignooraa niitä viestejä, se tuntuu pahemmalta
Kertokaa minulle: miten ihmeessä muotoilen tuon kiitos näkemiin -viestin??? En ole vastannut hänelle tasan tarkkaan sen jälkeen, kun mies näytti minulle lisää kuvia itsestään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et tietenkään ole velvollinen kirjoittamaan hänelle yhtään mitään, mutta ei peruskohteliaisuus maksa mitään. Jos kirjoitat hänelle jonkun heippa-viestin ja blokkaat sitten tyypin, niin homma on sillä selvä, molemmat tiedätte missä mennään eikä sinun tarvitse enää vastaanottaa viestejä joita et halua. Pelkkä ghostaaminen jättää aina tilanteen jollain tapaa kesken, molemmille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sulla on oikeus perääntyä missä vaiheessa tahansa. Laitat sille vaan viestin, että hyvää yötä tai jotain muuta mukavaa ja sitten blokkaat äijän ja poistat keskustelun. Älä vaan ignooraa niitä viestejä, se tuntuu pahemmalta
Öö excuse me? Tässä vaiheessa minkään ei pitäisi vielä TUNTUA miltään. Olemme jutelleet PARI LAUSETTA. On minulla tinderissäkin yksi mies, joka aloitti keskustelun, ja olemme jutelleet suunnilleen saman verran, pari lausetta kumpikin. Nyt hän ei ole vastannut mitään, ja olen selvinnyt tuosta olankohautuksella. Toistan itseäni: Eri asia, jos olisimme oikeasti jutelleet jo kunnolla ja tutustuneet, mutta ei, kyse on parista lauseesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle: miten ihmeessä muotoilen tuon kiitos näkemiin -viestin??? En ole vastannut hänelle tasan tarkkaan sen jälkeen, kun mies näytti minulle lisää kuvia itsestään.
ap
Kiitos tuttavuudesta, nyt on aika toivottaa sinulle onnea sen oikean löytämiseen ja mukavaa kevättä.
Sano että "olet mukava, mutta en kiinnostunut ja toivon onnea seuranhakuun" ja sitten blokkaa. Voit perääntyä ihan missä vaiheessa tahansa ja lopettaa yhteyden. Ne miehet selviävät kyllä ja sun turvallisuus paranee kun et jatka. Jos on vaikea lopettaa tuohon, olisi turvallisempaa deittailla jossain muualla kuin netissä.
Kuinka vaikeeta on olla lähettämättä oksettavia kuvia?
"mies pommittaa minua viesteillä, että MINÄ olin se joka aloitin keskustelun, joten pitäisi vastata hänelle"
Vastaisin että en tykkää tuollaisesta painostuksesta, joten emme varmasti tule toimeen myöhemminkään, tms. Ei tuon jälkeen edes tarvitse olla syynä pelkkä ulkonäkö, pipihän tuo on.
Jos sanon "olet mukava, mutta en kiinnostunut ja toivon onnea seuranhakuun" niin olen 100% varma että sitten hän vastaa että no miksi sitten aloitit keskustelun. Pakko kyllä sitten blokata se. Mainittakoon, että kyseessä on italialainen mies. Ei taida kestää kieltäytymistä...
ap
Tekisi melkein mieli huvikseen testata että vastaan hänelle jotain että en ole kiinnostunut, enkä vielä blokkaa, vaan katson mitä hän seuraavaksi sanoo...
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon "olet mukava, mutta en kiinnostunut ja toivon onnea seuranhakuun" niin olen 100% varma että sitten hän vastaa että no miksi sitten aloitit keskustelun. Pakko kyllä sitten blokata se. Mainittakoon, että kyseessä on italialainen mies. Ei taida kestää kieltäytymistä...
ap
Mikä on niin vaikea sanoa että kuviesi mukaan et ole minun makuuni? Näin mullekkin on sanottu ja osaan ottaa sen asiallisesti. Ei todellakaan kaikkien naaman tarvi kaikkia miellyttää ja se on vain osattava ottaa vastaan.
VASTASIN HÄNELLE, tyylillä että "vaikutat mukavalta mutta et ole minun tyyppiäni, toivon sinulle kaikkea hyvää". Nyt jännätään, mitä hän vastaan. Vetääkö herneen nenään vai ottaako asian rauhallisesti.
ap
.