Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pahasti viallinen ihminen?

Vierailija
10.03.2019 |

Teen yksin asioita joita en kehtaa tehdä muiden läsnäollessa.

- Heilun tuolilla ees taas kun kuuntelen musiikkia.
- Kiihotun amputoiduista ja välillä fantasioin minkälaista ois olla halvaantuneen kanssa parisuhteessa.
- Nauran ja puhun yksikseni välillä.
- Kun käyn vessassa, pyyhin aina tarkasti, ajattelen mielessäni että nyt paperi menee k*sikummun päältä ja joskus pöntöllä istuessa saatan ajatella ihastustani.
- Jos olen ahdistunut tai stressaantunut nypin pimppikarvoja.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa, varsinkin jossain penkillä keikkumisessa tai itsekseen puhumisessa ja nauramisessa ei ole yhtään mitään outoa. Amputaatiofetissi ei kyllä tietysti ole mikään yleisin juttu, mutta onhan niitä erilaisia fetissejä muillakin.

Vierailija
22/41 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinuakin.

Kaikki me ollaan jollain tavalla outoja.

Vierailija
24/41 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pohtiessa tullut siihen tulokseen, että oon keskivertoa oudompi ja uskon myös että kiusatuksi joutuminen on johtunut osittain siitä, ihmiset vaistoaa erikoisuuden ja erikoiset ihmiset joutuu helpommin silmätikuiksi. Outouteni ei oo kuitenkaan sellasta, että se satuttaisi ketään joten se ei oo väärin, eikä mun tarvitse muuttaa tapojani ja kun tiedän että oon hyvä ihminen niin mun tulis oppia hyväksymään itseni tälläsenä kun oon ja arvostamaan itseäni tälläsenä kun oon. :)

Vierailija
25/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon alapeukkuja jos en oo viallinen?

Vierailija
26/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin paljon alapeukkuja jos en oo viallinen?

Ei johdu siitä, että ihmiset pitäisivät sinua viallisena, vaan siitä, että aloitusta epäillään provoksi kuten aika usein käy, jos puhutaan jostain seksuaalisuuteen liittyvästä erikoisuudesta naisella.

Vierailija
27/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
28/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Kuulostat mieheltä jonka fantasia on halventaa naisia.

No käytännössä lähes kaikilla miehillä on joku pervo fetissi. Naisilla harvemmin, mutta kyllä heitäkin kuitenkin on. Ei tässä mitään halventamista ole.

Vierailija
29/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
30/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esimerkiksi noita pissafetissejä eri muodoissaan on monilla muillakin, eikä niissä ole mitään vikaa. Ei ole mitään niin outoa, ettei sitä joku olisi joskus jo kokeillut.

Ikävä kuulla, että sinua on kiusattu. Ei se kiusaaminen varmasti kuitenkaan sinun "outoudesta" johtunut, lapset keksii kyllä aina jonkun syyn kiusata, jos kiusata haluavat. Elä vain elämääsi rohkeasti omana itsenäsi, ja koita olla välittämättä tiukkapipojen mielipiteistä.

Omana itsenä oleminen ei oo aina niin helppoa, koen olevani creepy kun kiihotun amputoiduista vaikka todellisuudessa en toivo kellekkään vammautumista, enkä alkaisi myöskään parisuhteeseen pelkän vamman takia vaan kyllä ulkonäön kokonaisuudessaan ja luonteen tulisi natsata... Joskus yritin päästä tästä fetissistä eroon, mutta nousi kauhea ahdistus kun yritin kieltää itseäni olemasta sellainen kuin olen. Amputee Brittney esittelee itseään estottomasti ja oon ihan koukussa hänen kuviin/videoihin! ;)

Minun mielestäni olet normaali.

Jokaisella on vaikka mitä outouksia, mutta ei niitä tarvi eritellä. Normaaliin mahtuu. Iin paljon. Sitten meillä on myös eri aikoina erilaisia piirteitä ja tapoja.

Ole sellainen kuin olet.

Kuka mistäkin kiihottuu. Ei noissa mitään luvatonta tai toista loukkaavaa ole.

Hermostuksissamme me jokainen tehdään vaikka minkälaisia asioita.

Saa olla.

Et ole creepy...tai jos olet, niin sitten on kaikki muutkin.

Vierailija
31/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään juttelin chatissa miehen kanssa joka käyttää välillä naisten stringejä, siitä tuli helpottunut olo huomata etten ole ainut kellä on outoja tapoja... :)

Vierailija
32/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sillointällöin nypin kainalo ja persekarvoja.Se on kivaa :)

Vierailija
33/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän yritystä näihin tarinoihin

Vierailija
34/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun ja nauran itsekseni (vietän paljon aikaa yksin, olen yksinäinen ja luultavasti näillä on yhteys) ja nypin välillä karvoja (trikotillomania). En enää usko olevani mitenkään poikkeuksellisen outo, olen vanhemmaksi tultuani alkanut tajuta ettö oikeasti kaikilla on jotain outouksia, niitä vaan ei tiedä kun ne tehdään yksityisesti. Outoja ajatuksia ja fetissejä on oikeasti kaikilla. Ne on vaan ajatuksia. Olet oikein kelpo ihminen kun kohtelet muita hyvin ja erotat julkisen ja yksityisen elämän oikealla tavalla. Niin se menee. 

Vierailija
35/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itel oli noihin vajaavaisiin miehiin (sokee, jalkapuoli, käsipuoli, muuten vamma) joku sekava fantasiointi aika joskus. Meni onneksi ohi. Puhun koko ajan itsekseni kotona, alkanut häiritsee, mutta pysyn enemmän tilanteen tasalla ajatuksissa. Samoin häröilen musiikkia kun soi itsekseni.

omituinen, idiootti.

Vierailija
36/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olen yhdistänyt tuon yksinään puhumisen ja naureskelun yksinäisyyteen... kun ei oo ketään muutakaan kenen kanssa tekis nuita niin tekee sitten yksin?

Vierailija
37/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itel oli noihin vajaavaisiin miehiin (sokee, jalkapuoli, käsipuoli, muuten vamma) joku sekava fantasiointi aika joskus. Meni onneksi ohi. Puhun koko ajan itsekseni kotona, alkanut häiritsee, mutta pysyn enemmän tilanteen tasalla ajatuksissa. Samoin häröilen musiikkia kun soi itsekseni.

omituinen, idiootti.

Et ole omituinen tai idiootti vaan persoonallinen! =)

Vierailija
38/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko toiminnastasi vahinkoa muille ihmisille.

Vierailija
39/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko toiminnastasi vahinkoa muille ihmisille.

Miten tuollasesta vois olla vahinkoa?

Vierailija
40/41 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua ketään vammauttaa, enkä kenenkään kanssa pelkän vamman takia olla niin en keksi syytä miten voisi vahingoittaa. Näin vähän aikaa sitten dokumentin joka otsikkona oli ' mies rakastaa kaljuani ' siinä oli mies joka oli parisuhteessa alopeciaa sairastavan naisen kanssa, siltä naiselta oli lähtenyt kaikki karvat. Niin miksi on joidenkin mielestä creepyä viehättyä jostakin erilaisesta? Eikö se ole vaan hyvä asia että on ihmisiä jotka kykenee näkemään esimerkiksi amputoidun seksuaalisesti haluttavana? kun enemmistön mielipide varmasti tähänkin on että yök en voisi seurustella yksi jalkaisen kanssa, ei sellanen ihminen voi olla kaunis tai komea.....