Pidetään nyyttäripiknikki! Mitä toisit pöytään?
Mitä pöydästämme löytyisi? Mä keitän tummapaahtokaffet ja kahvin kanssa on kauramaitoa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Pöytä täyteen viinaa johon ei muita teidän tuomia juttuja mahdu.
Oih, kelpais kyllä. Toisin silti nuo just keittämäni munat, ruisrouhevuokaleivän ja sillipurkin. Kai ne jossain vaiheessa menis?
Tunteja mokkapaloja tuplakuorrutteella. Teen ensin kinuskikuorrutteen ja sen päälle mokka-suklaa-rommikuorrutus, päälle koristeeksi valkosuklaata.
Joku raikas ja kupliva booli tuon vastapainoksi. Kuohu/valkoviini-sangriaa jossa on reilusti hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Pöytä täyteen viinaa johon ei muita teidän tuomia juttuja mahdu.
Meitsi tuo jäitä ja lantringit.
Vierailija kirjoitti:
Gluteiiniton, maidoton, munaton, sokeriton piirakka.
Ja rasvaton ja mauton
Pari kiloa irtokarkkeja, kaikkia makuja
Tuon alastoman itseni ja asetun pöydälle tarjoilualustaksi, jonka päältä voitte syödä sitten niitä tuomianne ruokia.
Itse tehtyjä karjalanpiirakoita ja munavoita!
Kakankoipia, homejuustoa, lava Light siideriä ja lava Light lonkkua
Karvainen daddymies 49 kirjoitti:
Tuon alastoman itseni ja asetun pöydälle tarjoilualustaksi, jonka päältä voitte syödä sitten niitä tuomianne ruokia.
"Onkos tämä jotain uutta makkaraa.. Ohops sehän onkin jossain kiinni."
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtyjä karjalanpiirakoita ja munavoita!
Itsetehtyä munavoita XDD!!
Jaa. Mun pitänee sitten tuoda iso, vahakankainen pöytäliina siihen päälle, ettei oo ruoka täynnä karvoja
mango-marenkikakun ja kasvispiirakkaa
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun pitänee sitten tuoda iso, vahakankainen pöytäliina siihen päälle, ettei oo ruoka täynnä karvoja
No mutta sitten on pöytäliina pydessä, auwwinks.
Vierailija kirjoitti:
Kakankoipia, homejuustoa, lava Light siideriä ja lava Light lonkkua
yäk en syö
Saanko tulla päällesi telakoit.... siis selin makaamaan? Saanhan?
Ei oikealla piknikillä mitään pöytiä käytetä.