Kehityskeskustelu huomenna. Blääääää :(((
Saimme sellaisen kyselylomakken jossa varmaan 10 kyssäriä johon pitäisi nyt keksiä vastaukset huomiseen.
Mulla ei vaan tule mieleen mitään kirjoitettavaa siihen lomakkeeseen. Lomaketta siis käytetään keskustelun runkona ja se kirjoitetaan puhtaksi keharin jälkeen ja tallennetaan sun tietoihin.
Tyhjällä lomakkeella ei pomon mukaan ole kehariin tulemista.
Helvatastako minä tiedän missä ole epäonnistunut saati onnistunut. Mitä mieltä työkaverit olevat minusta ym diibadaabaa...
Olen nyt tuijottanut tuota paperia varmaan pari tuntia ja pää lyö tyhjää. Sama ongelma oli aamulla ja jätin sen oman onnensa nojaan. Nyt pitäisi saada jotain aikaiseksi kun kehari huomenna heti aamusta.
Voihan p***a, että vihaan noita kehareita.
Auttakaa nyt jotta mä keksin edes jotain kirjoitettavaa siihen lomakkeen jokaiseen kyssäriin.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 14:43"]
Oikein 10 kysymystä =) Meillä on 4 sivuinen kaavake. Kai sinä nyt itse tiedät mitä hommaa teet, ja millaista palautetta olet keneltäkin saanut.
[/quote]
Toki tiedän mitä teen, mutta sitä ei kysytä. Kysytään esim. missä olen kehittynyt, missä en ja miten se on vaikuttanut työtehtäviini. Helvetistäkö minä tiedän.... Yhden asian olen joo oppinut nyt vuoden aikana, mutta se ei ole juurikaan vaikuttanut työntekoon (ei helpottavasti ainakaan). Millainen sitten olen työkaverina? Kysykööt kolleegoilta, en minä voi tietää mitä muut ajattelee. Eikä se kyllä sen puoleen kiinnostakaan.
V****, joka samperin vuosi sama saamperin kaavake. Viime vuonna kopsasin edellisen vuoden kaavakkeesta melkein kaiken. Kun pomo sitä ihmetteli, sanoin vaan ettei mikään ole muuttunut. Miksi pitää väkipakolla keksiä jotain samperin hyvää sanottavaa kun kaikki pomoa mukaanlukien on syvältä suolesta.
Aargh.... tekis mieli ottaa saikkua, mutta ei se nyt oikeen käy. Edessä se on kumminkin eikä ne vastaukset tule sen paremmin päähän kahden-kolmen viikon päästä kuin nyttenkään.
ap
Oikein 10 kysymystä =) Meillä on 4 sivuinen kaavake. Kai sinä nyt itse tiedät mitä hommaa teet, ja millaista palautetta olet keneltäkin saanut.