naapuri hakkaa seiniä kun vauva leikkii
Olen ihan väsynyt naapuriin joka hakkaa seinää päivisin aina kun vauva leikkii leikkejään, joista ei edes paljoa ääntä synny. Mitä muut samassa tilanteessa olleet olette tehneet asialle?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 15:40"]
Ap täällä, vauvasta ei todellakaan lähde sellaista ääntä että sen mitenkään voisi luulla häiritsevän naapuria. Naputti esimerkiksi pahvikorttia lattiaan, siitä lähti hento ääni mutta niin vain naapuri ryskytti heti ovia, seiniä ja pattereita niin että vauvakin pelästyi. Kai täällä on sitten niin huono äänieristys vaikka aika uusi talo onkin.
Isännöitsijälle olen monta kertaa tästä sanonut, mutta sieltä vain kehotetaan menemään juttelemaan tämän naapurin kanssa, joka rapussa vastaan tullessa on sylkenyt meitä päin. Isännöitsijä voi kuitenkin lähettää tämän naapurin toimesta meille valituskirjeitä äänistä jotka tulevat vauvasta. Tuntuu aika epäreilulta!
[/quote]
On pahasti häiriintynyt jos päälle sylkee. Onko se naapuri vuokralla vai omistusasunnossa. Jos on vuokralla niin on helppo häätää.
Entä oletko itse vuokralla? Jos olet niin jos ei asia ala selvitä niin olisiko suuri vaiva etsiä uutta vuokraasuntoa?
No tuo seiniä, ovia paukutteleva naapuri vaikuttaa todella kärsivän mielenterveysongelmista, jos vielä sylki päällekin vastaantullessaan. En suosittele menemään juttusille, tiedä missä harhamaailmassa elää. Voi käyttäytyä arvaamattomasti, jos menee keskustelemaan ja tämän voi myös isännöitsijälle kertoa.Pyrkisin välttämään koko naapurin tapaamista.Tuontyyppisesti mieleltään sairaat kun voivat olla joskus väkivaltaisiakin. t.psyk sh
Ap tässä. Vuokralaisia tässä ollaan kaikki. Isännöitsijälle olen sanonut etten uskalla mennä naapuriin juttelemaan käytöksensä takia. Isännöitsijä on tähän vastannut olemalla hiljaa ja ottamatta enää mitään kantaa. Ja tämä naapuri tosiaan on tehtaillut meille valituksia "tuolin siirtämisäänistä", sekä vauvan leikkiäänistä, sekä äänistä, joita täältä ei ole koskaan kuulunut (meillä kuulemma haukkuu koira vaikka koiraa ei ole). Isännöitsijä sitten lähettelee näitä naapurin valituksia meille kirjeitse koristettuna huomautuksella että häätö uhkaa jos emme "paranna tapojamme".
Lisäänpä vielä että edelliset asuntomme asukkaat varoittivat meitä lähtiessämme tästä naapurista, että ehkä vika ei ole kuitenkaan meissä jos aiemmat asukkaat ovat samasta kärsineet.
Tiedän ettei vuokraasunnon etsiminen ja saanti helppoa ole ollenkaan, mutta alkakaa etsiä toista asuntoa. Tiedä mitä hullu naapurinne tekee kun tarpeeksi sekoaa. Eihän hän normaali naapurilta kuulosta.
Ap täällä, vauvasta ei todellakaan lähde sellaista ääntä että sen mitenkään voisi luulla häiritsevän naapuria. Naputti esimerkiksi pahvikorttia lattiaan, siitä lähti hento ääni mutta niin vain naapuri ryskytti heti ovia, seiniä ja pattereita niin että vauvakin pelästyi. Kai täällä on sitten niin huono äänieristys vaikka aika uusi talo onkin.
Isännöitsijälle olen monta kertaa tästä sanonut, mutta sieltä vain kehotetaan menemään juttelemaan tämän naapurin kanssa, joka rapussa vastaan tullessa on sylkenyt meitä päin. Isännöitsijä voi kuitenkin lähettää tämän naapurin toimesta meille valituskirjeitä äänistä jotka tulevat vauvasta. Tuntuu aika epäreilulta!