Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni mies ei ole mies jos ei osaa käyttää nyrkkejään.

Vierailija
18.05.2006 |

Exäni oli just tällainen nyhverö, eli ois varmaan saanut turpiinsa hiireltäkin. Kyllästyin katselemaan häntä ja löysin nykyisen viikinkini. Turvallista liikkua kaupungillakin, kun tietää että oma kulta lyö tarvittaessa lujaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mitta on nimenomaan se kuinka selviää puhumalla.

Vierailija
2/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen, joka tappelee, vaan sellainen, joka pystyisi tappelemaan tarvittaessa, muttei koskaan joudu sellaisiin tilanteisiin kun on niin fiksu...

Koska minä ainakin haluan liikkua koska vaan missä vaan ilman että tarvitsee ajatella, mitä kello on tai minkälaista porukkaa missäkin on.

En myöskään halua että mun oiekuksia rikotaan enkä lähde mistään sen takia koska joku häiriköi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitteko, että joku voi olla mestarikokki, mutta ei koskaan kokkaa? En minäkään usko. Eikä kukaan voi olla kova tappelija, jos ei pidä taitoaan yllä tappelemalla. Jotkut judot ja karatet ovat eri juttu tietenkin, kun niitä voi treenata saleilla.

Vierailija
4/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on kyllä just sellainen karski jätkä, joka hoitaa nyrkeillä maailman kuntoon. Jos joku vittuilee niin heti vaan kuonoon. Tosimies ei pelkää mitään, paitsi toki kirkkaita värejä, kuten pinkkiä, salaattia, pyöräilykypärää, puutarhanhoitoa, vauvoja, ringetteä ja tietty kaikkia muita juttuja, joista ei selviä nyrkeillä.

Vierailija
5/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on kyllä just sellainen karski jätkä, joka hoitaa nyrkeillä maailman kuntoon. Jos joku vittuilee niin heti vaan kuonoon. Tosimies ei pelkää mitään, paitsi toki kirkkaita värejä, kuten pinkkiä, salaattia, pyöräilykypärää, puutarhanhoitoa, vauvoja, ringetteä ja tietty kaikkia muita juttuja, joista ei selviä nyrkeillä.

Olen tapellut paljon. Treenaan kamppailulajeja. Mutta en pelkää yhtäkään noista luettelemistasi asioista. Joidan puutarhaa, syön salaattia, käytän kypärää ja hoidan vauvoja. Ringetteä olen kokeillut mutta ei ole lempiharrastuksiani. Pinkkiä en käytä, mutta eipä se minua pelota.

Enkä ole homo.

Vierailija
6/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapellut paljon. Treenaan kamppailulajeja. Mutta en pelkää yhtäkään noista luettelemistasi asioista. Joidan puutarhaa, syön salaattia, käytän kypärää ja hoidan vauvoja. Ringetteä olen kokeillut mutta ei ole lempiharrastuksiani. Pinkkiä en käytä, mutta eipä se minua pelota.

Enkä ole homo.

Hän oikeasti tappeleekin koko ajan. Eikä ole homo

Vierailija
7/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen, joka tappelee, vaan sellainen, joka pystyisi tappelemaan tarvittaessa, muttei koskaan joudu sellaisiin tilanteisiin kun on niin fiksu...

Koska minä ainakin haluan liikkua koska vaan missä vaan ilman että tarvitsee ajatella, mitä kello on tai minkälaista porukkaa missäkin on.

En myöskään halua että mun oiekuksia rikotaan enkä lähde mistään sen takia koska joku häiriköi

Tilastollisesti todennäköisempää on saada nyrkistä/veitsestä siltä omalta kumppaniltaan kuin satunnaiselta vastaantulijalta. Siksi en valitsisi kovinkaan helpolla sellaista kumppania, jonka keinovalikoimaan kuuluu väkivallan käyttö.

Suomessa saa muutenkin olla käytännössä täysin rauhassa, joten tappelukyky nyt on ehkä yksi turhimmista ominaisuuksista kumppanin valinnassa. Eri asia onkin, jos tarkoituksella tykkää provosoida, nokitella ja uhitella ihmisille.

Vierailija
8/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole homo.

Etkä tosimies. Tiadat ollakin ihan vain oma ittes.

Vierailija
9/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti todennäköisempää on saada nyrkistä/veitsestä siltä omalta kumppaniltaan kuin satunnaiselta vastaantulijalta. Siksi en valitsisi kovinkaan helpolla sellaista kumppania, jonka keinovalikoimaan kuuluu väkivallan käyttö.

Suomessa saa muutenkin olla käytännössä täysin rauhassa, joten tappelukyky nyt on ehkä yksi turhimmista ominaisuuksista kumppanin valinnassa. Eri asia onkin, jos tarkoituksella tykkää provosoida, nokitella ja uhitella ihmisille.

Suomi on euroopan v

Vierailija
10/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole homo.

Etkä tosimies. Tiadat ollakin ihan vain oma ittes.

Vierailija
11/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on euroopan v

Suomi on euroopan väkivaltaisimmista maista. Täällä tapahtuu myös eniten tappoa euroopassa. Tai ainakin aika kärjessä ollaan

Vierailija
12/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon fistaus eli nyrkkinainti kuuluu mieheni seksitaitoihin, aah! Kerrankin kunnolla täytettä!

Vierailija
13/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä mieheen, joka hakkaa vaan naapurin peraa kun voi saada kokonaisen miehen joka hakkaa myös parisuhdekriisin aikaan sinua?

Eikö se ole paljon seksympää?

Tätä säälittävää aloitusta lukiessani vihdoinkin rupesin kunnioittamaan miehiä jotka hakkaavat naisia. - Se vaan on yhtä oikein kun tämä aloitus.

Toivottavasti Suomessa poistetaan parisuhdeväkivalta laista ja siitä tehdään lainsilmissä hyväksyttävää.

Vierailija
14/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei onneksi tarvitse miestäni pelätä, mutta niiden kannattaa jotka yrittävät tehdä pahaa mulle tai lapsellemme!

Ei mun mies huvikseen ihmisiä lyö, mutta nimenomaan tarvittaessa pystyy kyllä puolustamaan perhettään nyrkeillä, eikä ole mikään piipittävä hiiri!

Vierailija
15/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnia naisia pahoinpiteleville miehille!

Vierailija
16/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon fistaus eli nyrkkinainti kuuluu mieheni seksitaitoihin, aah! Kerrankin kunnolla täytettä!

Onneksi netissä on paljon opetusvideoita aiheesta, jos mies ei vielä ole oppinut.

Vierailija
17/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos mies osaisi käyttää nyrkkejään oikeassa paikassa, mut kanssa pitää ne muuten oikein kurissa.

Tää on taas joku provo ja ap:nä nyrkkejään heiluttava mies, jolla huono olo.

Ootteks kuullu tätä:

Kivikauden mies oli kekseliäs mies.

Hän ei pelännyt muijaa vaan heilutti kivinuijaa.

Yeah!

Vierailija
18/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä mieheen, joka hakkaa vaan naapurin peraa kun voi saada kokonaisen miehen joka hakkaa myös parisuhdekriisin aikaan sinua?

Eikö se ole paljon seksympää?

Tätä säälittävää aloitusta lukiessani vihdoinkin rupesin kunnioittamaan miehiä jotka hakkaavat naisia. - Se vaan on yhtä oikein kun tämä aloitus.

Toivottavasti Suomessa poistetaan parisuhdeväkivalta laista ja siitä tehdään lainsilmissä hyväksyttävää.

Katsomossa tulee riitaa. Pappa hyökkää miehen kimppuun. Saa selkäänsä. Akka hyökkää miehen kimppuun, saa selkäänsä. Mutta ihmiset pitää miestä syyllisenä??? Vaikka hän vaan puolusti itseään

Vierailija
19/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap:n miehestä tee vaimonhakkaajaa se jos osaa lyödä. Mä näkisin tän aloituksen nimenomaan kunnianosoituksena sellaisille miehille, jotka todella tarvittaessa osaavat lyödä ja lujaa!

Oma mies on just sellainen! Ei aiheuta tappeluita itse, eikä lähde tappelemaan pienestä provosoinnistakaan, mutta kerran joutui baarista lähdettyään kahden miehen hyökkäyksen kohteeksi. Tässä kohtaa Ap:n kuvailema hiiri olisi tietty piipittänyt että älkää lyökö mua, ei väkivalta ole ratkaisu ja saanut kunnolla turpaansa. Mutta juuri oman mieheni kaltaiset saavat mustan silmän ja päällekarkaajat hiukan enemmänkin!

Vierailija
20/42 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos mies osaisi käyttää nyrkkejään oikeassa paikassa, mut kanssa pitää ne muuten oikein kurissa.

Tää on taas joku provo ja ap:nä nyrkkejään heiluttava mies, jolla huono olo.

Ootteks kuullu tätä:

Kivikauden mies oli kekseliäs mies.

Hän ei pelännyt muijaa vaan heilutti kivinuijaa.

Yeah!

Jos nainen ei tottele turpaan. Ainahan siltä kuitenkin saa tavalla tai toisella. Vittuuntumisen voi purkaa siihen. Tekee kaikki kotityöt ja palvelee. Tarvittaessa sitä voi myydä.

Siyyen jos se tekee kakaroita ja ne on akkoja niin saa lisää siivoojia ja työntekijöitä. Kätevää vai mitä? Nykyään ei tarvitse edes elättää niitä kun akka käy töissä ja hoitaa kodin ja lapset. Itse voi sen ajan kuluttaa muissa naisissa.

Sieltä on hyvä tulla kotiin ruoan äärelle siistiin kotiin. Illalla sitten vähän nussia akkaa ja purkaa paineita jos niitä on. Kun se kuitenkin on helppo saada ruotuun.