Missä iässä alkaa akateemisten kakkoskierros
Jos ei saanut kumppania yliopistosta niin milloin niitä alkaa olla taas isommasti tarjolla? 35-40-v.?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:22"]
Jos ei saanut kumppania yliopistosta niin milloin niitä alkaa olla taas isommasti tarjolla? 35-40-v.?
[/quote]
35 aikaisintaan. Lapsi tehdään kolmekymppisenä ja siitähän menee pari vuotta kun alkaa eroaminen?
Mun ystäväpiiri on nyt 35-40 akateemisista koostuva eikä yksikään ole vielä eronnut. Itse löysin 30-vuotiaana 42v miehen, joka tosin erosi vasta sitten tapaamisemme jälkeen. Eli toimintaa voi myös nopeuttaa...
Veljeni erosi siinä 35v lapsettomasta avoliitosta. Siinä vaiheessa tuli kiire kun molemmat kuitenkin halusivat lapsia. Veljeni löysi parissa vuodessa itseään 7-8v nuoremman naisen.
Isommasti tarjolla....ihan yksi hyvä riittää minulle. Montako sinulla on tähtäimessä?
Lapseton avoliitto ei ole mikään kierros. :D
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:31"]
Lapseton avoliitto ei ole mikään kierros. :D
[/quote]
Minusta on, jos se kesti 20v-35v kummallakin. Ei ollut kummallakaan halua lapsiin, paitsi sitten kun se tuli (molemmille sentään samoihin aikoihin), oli jo myöhäistä tehdä sitä ressua paikkaamaan asiaa.
Kyllä minäkin lasken 2x 7v seurustelua (joista molemmissa vuosia avoliitossa) "kierroksiksi". Ja jos on oltu 15v yhdessä niin se vasta onkin kierros, varsin pitkäkin sellainen.
Mä olen tällä hetkellä naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Ihan olen ekalla kierroksella, avoliittoja ei todellakaan lasketa, jos niistä ei ole lapsia. Tulee mieleen yksikin avoliitosta eronnut mamma, joka luuli, että siviilisäätynsä on eronnut, kun on asunut jonkun kanssa. Buhahaha.
Kyllä pitkät seurustelut ja avoliitot on ainakin puolia kierroksia. Eri juttu ne jotka muuttaa heti yhteen ja juttuja on takana puolen tusinaa.
Mä olen varmaan sitten kuudennella kierroksella, kun mulla on ollut viisi poikaystävää ennen nykyistä.
Mä olen varmaan sitten kuudennella kierroksella, kun mulla on ollut viisi poikaystävää ennen nykyistä.
Yhteinen 300 000 euron asuntolaina on kyllä myös aika sitova juttu.
Nimim. lapsettomassa avoliitossa 10v ollut ja kyllä tämä tuntuu ihan vakavasti otettavalta "kierrokselta". Kaikki ei halua lapsia ollenkaan ja kaikille se avioliittokaan ei ole tärkeä, perintöasiat voi hoitaa testamentillakin (me kyllä ollaan menossa naimisiin ens syksynä).
Mulla alkoi toinen kierros 25 vuotiaana :D Niin ja akateemisena ja lapsen saaneena. Kyllä ehtii jos on nopee ;-D
Mielummin sitä tekee lapset vasta kakkoskierroksella ettei tarvitse erolapsia lisää tuoda tähän maailmaan. Yleensä kun sitä vasta aikaisintaa kakkosella tietää mitä haluaa. Etenkin kun niitä lapsia voi tehdä kenen kanssa vaan, ihan vaikka ei ikinä olis asuttukaan yhdessä.
Siinä vaiheessa kun wt on jo kolmannella.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 14:13"]
No kutsukaa mun puolesta kierrokseksi vaikka limudiskossa pussailua. :D Sori kun osui arkaan paikkaan, ehkä tekin vielä joskus saatte lapsia ja mietitte uudestaan, oliko ne opiskeluajan poikaystävät niin vakavia suhteita sittenkään. :D
[/quote]
Höpö höpö. Se ei ole lapsista kiinni, onko suhde vakava vai ei. Mies kun ei ole pelkkä lapsentekokone. Jokainen, joka ei huolestuttavassa määrin elä elämäänsä lapsien kautta tietää tämän.
T.Kahden lapsen äiti, joka eli ennen lapsia miehensä kanssa 13 vakavastiotettavaa vuotta