Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksikään lähihoitaja tyytyväinen työhönsä?

Vierailija
12.03.2013 |

Harkitsen uudelleenkouluttautumista hoitoalalle. Lähihoitajan paperit saisi nopeimmin, ja työ näyttää omaan silmään ihan mukavalta. Mutta, kaikki tuntemani lähihoitajat ovat tyytymättömiä työhönsä ja palkkaansa. He valittavat työn raskautta ja arvostuksen puutetta. 

Kertokaa te lähihoitajat, jotka olette työhönne tyytyväisiä, mitä työtä teette. Olisi mielenkiintoista myös kuulla, miksi valitsitte hoitalan. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.  Saan arvostusta työstäni kaikkialla muualla kuin täällä AV:lla.

Olen ollut ammatissa kohta 20 vuotta.  Suoritin aikoinaan yo-pohjaisen tutkinnon ja suuntauduin lapsi-, nuoriso- ja perhetyöhön.  Tätä kuntouttavaa perhetyötä olen tehnyt yli kymmenen vuotta, sitä ennen olin päiväkodissa. 

Teen pääasiassa yötyötä osa-aikaisena ja tuloni ovat vuodessa n. 30 000 euroa.  En valita.

Hakeuduin alalle, koska tunnen tärkeäksi ihmisten auttamisen ja samaa mieltä olen edelleen. Työssäni olen aina yksin ja joudun ratkomaan kaikenlaisia ongelmia ja välillä en työvuoron aikana näe ketään, päivystän vain.  Se on työni suola, että vaihtelevuutta löytyy.

Vierailija
2/2 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa tää on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan