Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan permiksen ja leikkaan otsatukan!!

Vierailija
12.03.2013 |

Oletko järkyttynyt? Joudutko terapiaan sen vuoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut.

Vierailija
22/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadun? Täällähän on MÄÄRÄTTY että 40 vuotta täyttäneen naisen PITÄÄ leikata hiuksensa. En voi muuten pitää lyhyttä jos en ota permistä, kun mun tukka kasvaa ihan päätä myöten ja se ei käännyt eikä pysy mitenkään ilman permistä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi JÖRKYTTYNYT :-o Täytyy napsia pari rauhoittavaa heti että kestän! 

Vierailija
24/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:40"]

Miksi kadun? Täällähän on MÄÄRÄTTY että 40 vuotta täyttäneen naisen PITÄÄ leikata hiuksensa. En voi muuten pitää lyhyttä jos en ota permistä, kun mun tukka kasvaa ihan päätä myöten ja se ei käännyt eikä pysy mitenkään ilman permistä. 

ap

[/quote]

Permiksellä lyhyestä tulee aika kamala. Sellainen mummomainen. Ellet sitten tosiaan föönaa sitä aina suoraksi niin että jäljelle jää pelkkä tuuheus muttei säkkärää (se menee aina säkkäräksi lyhyessä tukassa). 

En ole kyllä ikinä vielä nähnyt lyhyttä tukkaa jota ei saisi ilman permistä laitettua, jos käyttää aineita. Itselläni myös ohut päätä myöten menevä tukka, mutta saan sen helposti ja hyvin laitettua niin, että volyymiä teen laittamalla Volyymikuitu-tuotetta tyviin ja hieromalla, sitten muotoilen päällihiukset suoristusraudalla, ja päällä tukevaa lakkaa. Ei tarvi edes föönata. Perinteiset muotovaahto, föönäys ja tupeerauskin toki toimivat.

Vierailija
25/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ihan poikatukkaa leikata, meinasin sellaasen niskan alaosaan ulottuvan rikotun polkan,siihen kai sopii kiharatkin. Suora tukka menee kyllä mulla päätä myöten laittoi sen miten hyvänsä,ja on aina rasvainen. Ajattelin sitäkin että pääsen vähemmällä ja suoriudun laittamisesta nopeammin jos siinä on permis. Liikun paljon pyörällä ja pipo päässä.

Onko muita jotka joutuu hankkimaan lääkityksen tämän vuoksi? Lisää ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme