Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan permiksen ja leikkaan otsatukan!!

Vierailija
12.03.2013 |

Oletko järkyttynyt? Joudutko terapiaan sen vuoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hän siis hakee inspiraatiota tukkaansa mug shoteista, ei hitto! Ja linkittää kuvan että oon vähän niinku tää daami tässä, mutta pikkuisen on toi tukka tuossa erilailla... ahhaha!

Vierailija
2/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haen inspiraatiota mutta en tiedä mikä on mug shot jos ei puhuta juomista. Mistä sinä haet inspiraatiota uuteen hiustyyliin? Ostin kaupasta myös kaksi hiustyyli-lehteä,mutta en saanut niistäkään mitään. 

Täällähän on jatkuvasti tämäntyylisiä juttuja- olen niinkuin tämä sopisiko minulle tällainen mekko- tyyliin.Miksi tämä asia huvitti sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... :D Ei mua huvittanut, pois se minusta. Tuskin juuri koskaan huvitun mistään.

24

Vierailija
4/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXXXX

Vierailija
5/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up

Vierailija
6/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:40"]

Miksi kadun? Täällähän on MÄÄRÄTTY että 40 vuotta täyttäneen naisen PITÄÄ leikata hiuksensa. En voi muuten pitää lyhyttä jos en ota permistä, kun mun tukka kasvaa ihan päätä myöten ja se ei käännyt eikä pysy mitenkään ilman permistä. 

ap

[/quote]

Kadut sitä otsatukkaa. nim. kok.on

Vierailija
7/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalitukka rulez!

Vierailija
8/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa otsista, mutta permis OK!

Vai ovanko tämä muka hirveä?

http://personal.inet.fi/yritys/ttsalonki/permanentti.jpg

Vierailija
9/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 12:07"]

Miksi kadun? Täällähän on MÄÄRÄTTY että 40 vuotta täyttäneen naisen PITÄÄ leikata hiuksensa. En voi muuten pitää lyhyttä jos en ota permistä, kun mun tukka kasvaa ihan päätä myöten ja se ei käännyt eikä pysy mitenkään ilman permistä. 

ap

[/quote]

Kadut sitä otsatukkaa. nim. kok.on

[/quote]

OOkei, mutta millainen kampaus sitten jos otsista ei "saa" leikata? Se ulottuu nyt alahuuleen. Ja miten se sopii tuohon ehdottamaani? Miten sitä pitäisi pitää sitten, tiedän että mulla tulisi pidettyä sitä korvan takana- aina. En voi sietää sitä että hiuksia roikkuu naamalla.

Ajattelin että kun tukka on harventunut just tuosta päältä ja erityisesti ohimoilta niin otsatukka peittäisi alkavaa "kaljua".

Tässä olis nyt Huge makeoverin paikka Av siskot- tehkää mulle makeover! Lupaan tehdä just niinku sanotte. 

Tällaiset hiukset mulla, mutta ruskeat:

http://0.tqn.com/d/weirdnews/1/0/L/t/-/-/Debbie-Piscitella-facebook-choker-mug-shot.jpg

http://yunghova.com/wp-content/uploads/2012/03/article-2118880-124ACE98000005DC-220_468x469.jpeg Tai tällaiset mutta hieman ohuemmat, naamakin on aikalailla saman näköinen :)

Vierailija
10/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 12:19"]

[/quote]

No just tällaasta mietin, olisko kauhea? Sopisko mulle tuon ed ruskeatukkaisen kuvan perusteella?

ap

Vierailija
11/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 12:19"]

[/quote]

No just tällaasta mietin, olisko kauhea? Sopisko mulle tuon ed ruskeatukkaisen kuvan perusteella?

ap

[/quote]

Kyllähän tuon kiharakuva on vanhanaikaisen näköinen tukka, ei voi mitään.

Ja varsinkin siinä sun viimeisessä linkitetyssä kuvassa jossa naisella oli tummat hiukset, on ne hiukset noin 100 kertaa paremman näköiset kuin nuo kasarikiharat...

Vierailija
12/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote

Ja varsinkin siinä sun viimeisessä linkitetyssä kuvassa jossa naisella oli tummat hiukset, on ne hiukset noin 100 kertaa paremman näköiset kuin nuo kasarikiharat...

[/quote]

Ihan tosi ? Eikä mun tarvikaan leikata???!!!! Eihän tämä voi olla tosikaan, kun viimeviikolla KAIKKI oli suurinpiirtein sitä mieltä ettei voi yli nelikymppisellä olla roikkuva ohut tukka. Nyt tää mamma meni ihan sekaisin,mitä ihmettä mää nyt teen, menen hakeen lääkkeet :D

Ei vaiskaan,kyllä mää jotain tälle tukalle teen,mutta mitä.....Jos leikkauttais tuollaisen polkan, mutta laittais ne permanentti kiharat isoilla puolilla, ettei tule käkkärää ja kihartais hiukset sitten isolla harjakihartimella tms jolla tulee isot ja loivat.

Vierailija
13/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:32"]

Ihan tosi ? Eikä mun tarvikaan leikata???!!!! Eihän tämä voi olla tosikaan, kun viimeviikolla KAIKKI oli suurinpiirtein sitä mieltä ettei voi yli nelikymppisellä olla roikkuva ohut tukka. Nyt tää mamma meni ihan sekaisin,mitä ihmettä mää nyt teen, menen hakeen lääkkeet :D

Ei vaiskaan,kyllä mää jotain tälle tukalle teen,mutta mitä.....Jos leikkauttais tuollaisen polkan, mutta laittais ne permanentti kiharat isoilla puolilla, ettei tule käkkärää ja kihartais hiukset sitten isolla harjakihartimella tms jolla tulee isot ja loivat.

[/quote]

Heh, mä olen 42 ja mulla on pitkät hiukset, enkä ole ajatellut tanttapolkkaa saati "tosi trendikästä ja nuorekasta rikottua lyhyttä mallia" laittaa. Minusta ne jos mikä useimpia vanhentaa, ainakin niitä joiden kasvonpiirteisiin ei kovin hyvin sovi. Työkavereissa olen liian monta kertaa nähnyt mikä vanhentava efekti on, kun vaikka pitkässä raidoitetussa vaaleanruskeassa tukassa ollut nainen menee ja leikkauttaa sellaisen kananpersetukan tai polkan, johon vielä mieluiten punaruskea väri. Yhh.

Vierailija
14/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Ottaako joku tämmöiset nettifoorumit niin tosissaan :D

ap

[/quote]

Vierailija
15/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:37"]

Ihan oikeasti. Ottaako joku tämmöiset nettifoorumit niin tosissaan :D

ap

[/quote]

[/quote]

No tottakai otan tosissaan- av määrää mun elämäni täysin ;-)

Vierailija
16/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:32"]

[/quote]

Heh, mä olen 42 ja mulla on pitkät hiukset, enkä ole ajatellut tanttapolkkaa saati "tosi trendikästä ja nuorekasta rikottua lyhyttä mallia" laittaa. Minusta ne jos mikä useimpia vanhentaa, ainakin niitä joiden kasvonpiirteisiin ei kovin hyvin sovi. Työkavereissa olen liian monta kertaa nähnyt mikä vanhentava efekti on, kun vaikka pitkässä raidoitetussa vaaleanruskeassa tukassa ollut nainen menee ja leikkauttaa sellaisen kananpersetukan tai polkan, johon vielä mieluiten punaruskea väri. Yhh.

[/quote]

Hih tanttapolkkaa..kananpersettä....no en kyllä kananpersettä leikkuuta enkä laita punaista ja mustaa raitoina. 

No ehkä mää sit leikkuutan vain latvat.

Ei-Kyllä tähän pitäis joku malli ihan oikeasti saada, ja lyhyemmäksi ainakin vähän. Tympii kun aina on takussa hentohius.

Vierailija
17/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:45"]

Hih tanttapolkkaa..kananpersettä....no en kyllä kananpersettä leikkuuta enkä laita punaista ja mustaa raitoina. 

No ehkä mää sit leikkuutan vain latvat.

Ei-Kyllä tähän pitäis joku malli ihan oikeasti saada, ja lyhyemmäksi ainakin vähän. Tympii kun aina on takussa hentohius.

[/quote]

Entä se permanentti siihen pidempään? Permis minusta on lyhyessä tai lyhyehkössä tukassa ihan out, mutta vähän pidemmässä voi olla tosi upeakin. Ja tosiaan helpottaa laittamista. 

Vierailija
18/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä mietin ihan ensin- että permis pitkään tukkaan ja vähän kerrostamista, kasarityyliin. Mutta mites sitten otsis?

ap

Vierailija
19/25 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän