Olen ihastunut naiseen, jolla kuulemani mukaan on mielenterveysongelmia.
Olen kuullut huhuja, että tämä nainen on hullu.
Olen yrittänyt päästä eroon tunteistani, mutta ei onnistu. En siis edes tunne naista, mutta olen ihastunut hänen olemukseen.
Kysymys kuuluukin, mitä tehdä? Kannattaako minun vain yrittää unohtaa, jos naisella kerran on mielenterveysongelmia?
Kommentit (27)
Millainen tuo nainen on? Ilmeisesti sinkku kun hänestä haaveilet. Onko ollut suhteita/naimisissa? Onko lapsia? Töissä? Nuohan nyt jo kertovat paljon.
AP:lle sanoisin, että jätä nainen rauhaan. Hän on varmasti ansainnut parempaa kuin sinut, joka korvat höröllä kuuntelee huhupuheita ja märehtii "hulluutta" av-palstalla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 09:19"]
Hän on varmasti ansainnut parempaa kuin sinut, joka korvat höröllä kuuntelee huhupuheita ja märehtii "hulluutta" av-palstalla.
[/quote]
Samaa mieltä. Ap, täällä palstailu kertoo sinusta jotain paljon pahempaa....
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 00:29"]
En suosittele. Teet elämästäsi helvettiä ellei nainen ole joku lähes normaali asberger tms. Jos on jotain pahempia psyykkisiä ongelmia ja terapiaa takana niin olet kusessa, been there and done that.
[/quote] Jos jollain on terapiaa takana, hänhän nimenomaan on silloin vastuullinen ja fiksu ihminen joka huolehtii mielenterveydestään ja on riittävän ennakkoluuloton hakeutumaan terapiaan. Joidenkin ihmisten mielessä vallitsee yhä joku pimeä keskiaika tässä asiassa. Sellaisia ihmisiä ennemminkin välttelisin. Mitä tulee aspergeriin, olisin siitä paljon enenmmän huolissani kuin jostain terapiassa käymisestä.
Älä välitä ilkeyksistä, AP! Senkus rohkeasti viet neidin kahville. Jos natsaa, viet toistekin.
Mä oon kaikenlaisten seinähullujen filosofien kanssa seurustellut, ja vaikka puolisoksi on seuloutunut tasavarma perusäijä, voin sanoa, ettei tylsää ollut koskaan!
Ja kuka sitä nyt ihan täysin ja täsmälleen pystyy määrittelemään, mitä on vakaa ja varma mielenterveys. Eiköhän meillä kaikilla ole niitä omituisuuksiamme :)
Todella typerää jättää mahdollisuus katsomatta huhupuheisiin vedoten. Minulla on ollut mt-ongelmia nuoruudesta lähtien, mutta saan niihin paraikaa apua. En ole niihin mitenkään itse syypää, vaan ne johtuvat huonosta lapsuudestani. Olen suosittu kaveri ja minulla on ihana mies. Olen myös älykäs ja kaunis. Itse ajattelen, että pakkohan minulla on olla jokin heikkouskin, ettei elämä kävisi liian helpoksi :D
En suosittele ap. Ja tämä ihan sen takia, että olet itse erittäin kummallinen. Siis huhupuheita kuuntelet, etkä edes ole jutellut naisen kanssa. Jos olisit normaali, luottaisit omaan arvioosi. Siis tutustuisit ensin naiseen ja päättäisit itse.
Vaikutat juntilta kun täällä kyselet. Ja lisäksi vielä tuo termi "hullu".