Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh huh, toivottavasti miniäni eivät ikinä paisu tuollaisiksi!

Vierailija
11.03.2013 |

Tarkoitan nykynaisia, esimerkkinä tuo Satuhäät-morsian.

Molemmat miniäni ovat hoikkia. En voi kuvitella, mitä poikani ajattelisivat, jos avovaimot lihoisivat muodottomiksi vain siksi, että saavat lapsen. Tai vielä pahempaa, lihoisi muuten vain. Miksi pitää lopettaa itsestään ja terveydestään huolehtiminen, kun saa miehen??

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,

eli kaikkien vastanneiden mielestä on aivan ok veltostua ja lopettaa kaikenlainen liikunta ja aktiivinen elämä, kun saa miehen? Makoilla sohvalla sipsipussin ja siiderin kanssa?

Juuri tuota ihmettelen. Miksi? Olen itse yli viisikymppinen ja käyn salilla, uimassa ja hiihdän. Myös miniäni ovat kovia urheilemaan. Toistaiseksi. Se minua vaan askarruttaa, että mikä mielenhäiriö tulee silloin, kun kaikki se loppuu?

Vierailija
22/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:22"]

Ap tässä,

eli kaikkien vastanneiden mielestä on aivan ok veltostua ja lopettaa kaikenlainen liikunta ja aktiivinen elämä, kun saa miehen? Makoilla sohvalla sipsipussin ja siiderin kanssa?

Juuri tuota ihmettelen. Miksi? Olen itse yli viisikymppinen ja käyn salilla, uimassa ja hiihdän. Myös miniäni ovat kovia urheilemaan. Toistaiseksi. Se minua vaan askarruttaa, että mikä mielenhäiriö tulee silloin, kun kaikki se loppuu?

[/quote]

Mistä helkkarista sinä ees tiedät että niin tapahtuu monellakaan ihmisellä?

Vauva- ja taaperoaikana ei välttämättä hirveästi jää aikaa urheiluun, varsinkin jos mies on töissä ja itse harrastaa milloin missäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että anopeista puhutaan joskus ikävään sävyyn. 

Vierailija
24/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:23"]

Ap tässä,

[/quote]

Mistä helkkarista sinä ees tiedät että niin tapahtuu monellakaan ihmisellä?

Vauva- ja taaperoaikana ei välttämättä hirveästi jää aikaa urheiluun, varsinkin jos mies on töissä ja itse harrastaa milloin missäkin.

[/quote]

kyllä se on lähinnä kehtaamisesta kiinni, liikuntaa pystyy kyllä harrastamaan jos vaan halua löytyy. Se on vain järjestelykysymys....

Vierailija
25/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavat miniät täällä itseään puolustelevat. Vauva- tai taaperoaikana kuka tahansa voi tehdä ihan kotona jotain liikkeitä tai mennä jopa ulos vauvan kanssa liikkumaan. Voi hitto, mitä tekosyitä lihomiselle!

Komppaan tätä anoppia kympillä.

Vierailija
26/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs poikasi minkälaisia ovat, onko tuommoisia kuin tuo sulhanen?

Vierailija
27/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,

[/quote]

Siis luuletko sä, että kaikki nykyään läskit, jotka ovat olleet joskus hoikkia, ovat aiemmin urheilleet??? Ja että lihominen aiheutuu vain siitä, että lopettaa urheilun?

Vierailija
28/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää että toisen ihmisen arvostus on kiinni siitä miten hoikka on tai miten kova on urheilemaan. Onko se ainoa asia mitä miniöissäsi kunnioitat? 

Vierailija
29/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Eivät, onneksi. Ovat urheilullisia ja hoikkia. Kaksi harrastaa urheilua tosissaan, kolmas ei vuorotyönsä takia aivan niin paljoa. Lisäksi he osaavat käyttäytyä toisin kuin tuo sulhanen. Häpeän hänen äitinsä puolesta.

Vierailija
30/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet kasvattanut pojistasi kunnon miehiä! Osaavat siis tehdä kotitöitä, hoitaa lapsia yms. Jotta miniät pääsevät pitämään itsestään huolta! :)

Vierailija
31/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet kasvattanut pojistasi kunnon miehiä! Osaavat siis tehdä kotitöitä, hoitaa lapsia yms. Jotta miniät pääsevät pitämään itsestään huolta! :)

Vierailija
32/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, kuinka paljon löytyy ihmisiä, jotka puolustavat lihavia. Kohta vedetään esiin sairaus- ja lääkekortti. Tässä on käsittääkseni kyse puhtaasti siitä, että ihminen alkaa syödä ja juoda yli tarpeensa ja alkaa roikkua netissä ja sohvalla. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
33/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:39"]

Minäkin ihmettelen, kuinka paljon löytyy ihmisiä, jotka puolustavat lihavia. Kohta vedetään esiin sairaus- ja lääkekortti. Tässä on käsittääkseni kyse puhtaasti siitä, että ihminen alkaa syödä ja juoda yli tarpeensa ja alkaa roikkua netissä ja sohvalla. Oli sitten mies tai nainen.

[/quote]

Niin tai ei ole aikaa pitää itsestään huolta.

Kuten ikävä kyllä, monet naiset valitsevat itselleen miehen josta ei ole pitämään huolta lapsista sillä välin kun nainen on poissa. Tai ei suostu siihen.

Ja mikäs siinä jos on tyytyväinen elämäänsä lihavana! :) Sitten on :)

Vierailija
34/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä lihominen sairauden vuoksi? Tai vammautuminen liikuntakyvyttömäksi tai joutuminen pyörätuoliin? Miniä vaihtoon anopin komennosta tuossa tilanteessa, kun vaan täydellinen kelpaa? Toivottavasti en koskaan tule tuollaiseksi anopiksi. Toivon, että jokainen poikani saa ajastaan ihanat puolisot, joita rakastan yhtä paljon kuin heitä. Sehän on parasta, mitä voin lapsilleni antaa.

Vierailija
35/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Min häpeän poikiesi äidin puolesta. Ja sitä syvästi.

(Enkä ole ylipainoinen vaan aktiiviurheilija.)

Eivät, onneksi. Ovat urheilullisia ja hoikkia. Kaksi harrastaa urheilua tosissaan, kolmas ei vuorotyönsä takia aivan niin paljoa. Lisäksi he osaavat käyttäytyä toisin kuin tuo sulhanen. Häpeän hänen äitinsä puolesta.

[/quote]

Vierailija
36/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:23"]

[/quote]

Sori, mutta kukaan ei takuulla liho ja veltostu siksi, että muksujen takia ei jää aikaa urheiluun. :D

Vierailija
37/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no, olin kyllä hoikempi kun tapasin mieheni, kuin mitä olen nyt neljän vuoden yhdessäolon jälkeen..... 

Syitä:

Ennen miestä kävin tanssimassa lähes joka viikonloppu, ja joskus arkisinkin,  en siis ryyppäämässä vaan tanssimassa, ja kun neljä tuntia pomppii musiikin tahdissa niin kyllä siinä pysyy aika hyvässä kunnossa =D

No, kun tapasin mieheni halusin tietysti mieluummin olla kotona hänen kanssaan, katsella elokuvia jne..... 

Sinkkuna syömiset oli mitä oli, töissä söin aamupalan ja lounaan, iltaisin ei sitten tarvinnut kovin paljon. 

Kun tapasin mieheni oli kivaa laittaa ruokaa kahdelle, ja mies tykkääkin minun ruuistani todella paljon vieläkin... Joten tuli syötyä sitten enemmän. 

Ja sitten tulin raskaaksi ja synnytin ja koska suunniteltiin toista suht lyhyellä ikäerolla en vain jaksanut väliajalle nähdä vaivaa kiinteytyäkseni kun ei raskauskilojakaan tullut kovin paljon, ja nyt olenkin sitten taas raskaana... 

Tämän jälkeen voikin sitten skarpata, ehkä =D Vaikka mies sanoo että ei häntä haittaa vaikka minulle jäisikin vähän mahaa, koska olen kuitenkin minä ja minuun hän rakastui ja minun kanssa halua olla loppuelämän =D

Vierailija
38/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no, olin kyllä hoikempi kun tapasin mieheni, kuin mitä olen nyt neljän vuoden yhdessäolon jälkeen..... 

Syitä:

Ennen miestä kävin tanssimassa lähes joka viikonloppu, ja joskus arkisinkin,  en siis ryyppäämässä vaan tanssimassa, ja kun neljä tuntia pomppii musiikin tahdissa niin kyllä siinä pysyy aika hyvässä kunnossa =D

No, kun tapasin mieheni halusin tietysti mieluummin olla kotona hänen kanssaan, katsella elokuvia jne..... 

Sinkkuna syömiset oli mitä oli, töissä söin aamupalan ja lounaan, iltaisin ei sitten tarvinnut kovin paljon. 

Kun tapasin mieheni oli kivaa laittaa ruokaa kahdelle, ja mies tykkääkin minun ruuistani todella paljon vieläkin... Joten tuli syötyä sitten enemmän. 

Ja sitten tulin raskaaksi ja synnytin ja koska suunniteltiin toista suht lyhyellä ikäerolla en vain jaksanut väliajalle nähdä vaivaa kiinteytyäkseni kun ei raskauskilojakaan tullut kovin paljon, ja nyt olenkin sitten taas raskaana... 

Tämän jälkeen voikin sitten skarpata, ehkä =D Vaikka mies sanoo että ei häntä haittaa vaikka minulle jäisikin vähän mahaa, koska olen kuitenkin minä ja minuun hän rakastui ja minun kanssa halua olla loppuelämän =D

Vierailija
39/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään pelota että ne omat pojat lihoo ja lösähtää siinä vauva-arjessa? Kyllä se tapahtuu monelle miehellekkin. Joutuu pian urheilulliset miniät ettiin sitten uusia isiä lapsilleen.  :p

Vierailija
40/47 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoikkana pysyminen mitään erityistä liikuntaa vaadi, joten ajanpuutteeseen on turha vedota. Hoikkana pysyy kun syö tarpeeksi vähän, vaikka sitten makaisi sohvalla päivät pitkät.