Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI VIHERVAMPIT nai lukutaidottomia?

Vierailija
07.02.2013 |

Onko itsetunto niin huono, että on kiva seukata ja kuskata rikollisia raiskaajia, lukutaidottomia aivokääpiöitä Suomeen? Paraneeko sillä itsetunto vai mikä vihreät ajaa tälläiseen toimintaan? Eivätkö he vastusta turhaa lentelyä, miksi sitten kuitenkin tekevät näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näillä poloisilla paljoa valinnanvaraa. Noita kahta housuunsapaskojaakaan ei kukaan muu kuin joku lukutaidoton musulmaani huoli.

Vierailija
2/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silloin saa ukko kaiken ilmaiseksi Suomen valtiolta. Pääsee siivelle ja on varmaan siipiveikko itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeävät suomalaisuuttaan, ja tekevät kaikkensa sen peitelläkseen. Yksi osa tätä on just se, että aletaan mamupatjaksi, sitten voi ajatella että huhhuh, ainakaan meidän perhe ei ole likainen suomalaisperhe!

Vierailija
4/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tutkimusta yliopistolla.

Vierailija
5/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihreä ja mieheni on tohtori

tekee tutkimusta yliopistolla.

Olen vihreä ja menin vamppaamaan ulkomaalaisen luonnontieteilijän, joka on myös koulutukseltaan tohtori ja tekee akateemista uraa. Itse asiassa nyt kun mietin, en kyllä tunne hyvinkin vihertävästä tuttavapiiristäni ketään ap:n kuvaamaa tapausta. Yhdellä on afrikkalaistaustainen mies, mutta hänelläkin on maisterin tutkinto Ranskasta (ja Ranskan kansalaisuus).

Taitaa taas olla ap:n kosteita päiväunia koko horina. ;)

Vierailija
6/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet kelvannut jollekin vihreälle neitoselle ja purat sitä katkeruuttasi päivästä toiseen av:lla? Koitapa nyt jo päästä yli, vaikka sydämeen varmaan sattuukin. :(

Muuten:

http://fi.wiktionary.org/wiki/vamppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme