suomalaiset naiset usein estoisempia kuin naiset ulkomaill. Esim:
Esim. yksi ulkolainen naisystäväni suhtautuu seksiin arkisella avoimuudella. Sanoi toissapäivänä että sen verran paikat oli puutuneet meidän villistö yöstä et totesi "I need to rest my pussy". Noh tänään laitto viestiä että :" Hi sweetie, my pussy is ok now so welcome tonight." Enpä suomalaisten kohdalla ole näin avoimeen viestittelyyn tottunut.
Kommentit (34)
Onneksi asunkin Suomessa, jossa saan olla juuri niin estoinen kuin olen.
Ap, minä olen seksuaalisesti häpeämätön ja vapaamielinen suomalainen nainen (ennen kuin joku haukkuu horoksi, kerron että olen myös täysin yksiavioinen). Arvaapa, olenko kokenut oloni hyväksi suomalaismiesten kanssa? Niitä estoja kun löytyy teiltäkin. Elämäni rakkaus on ulkomaalainen mies, jota ei hävetä puhua avoimesti tunteistaan ja jonka tärkein tavoite seksissä on saada minut nauttimaan. Hänen kanssaan saan kokea niin eläimellistä rietastelua kuin romanttista, tunteiden täyteistä rakasteluakin.
Toivoisin ihan aikuisten oikeasti lisää ulkomaalaisia Suomeen, jotta suomalaiset - niin naiset kuin miehetkin - oppisivat eroon jäykästä, sisäänpäinkääntyneestä ja häpeään perustuvasta asenteestaan. Koskee muitakin elämänalueita kuin seksiä, mutta seksissä tämä näkyy ehkä kaikkein selvimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri eilen täällä pyöri ketju, jossa puhuttiin suomalaisten naisten "lut.ka.maisuudesta"". Oli kuulemma ihan tieteellisesti todistettu.
no sehän on selviö. Kaikki naiset on lutkia. Toiset suoremmin ja toiset epösuorasti mut aina pillu maksaa
Lut kat eivät veloita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä naurattaa ajatus että laittaisin miesystävälleni ”P....llu märkänä odottelen täällä”
🤣
Ei toimi ei.Mut mies usein pitää leikkisyydestä ja pikkutuhmailusta. Arkisen tylsääkö seksiö makkarissa pimeässä ja löhetyssaarnaaja-asennissako kannatat?
Tuossako oli vaihtoehdot? Melko mielikuvituksetonta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä olen seksuaalisesti häpeämätön ja vapaamielinen suomalainen nainen (ennen kuin joku haukkuu horoksi, kerron että olen myös täysin yksiavioinen). Arvaapa, olenko kokenut oloni hyväksi suomalaismiesten kanssa? Niitä estoja kun löytyy teiltäkin. Elämäni rakkaus on ulkomaalainen mies, jota ei hävetä puhua avoimesti tunteistaan ja jonka tärkein tavoite seksissä on saada minut nauttimaan. Hänen kanssaan saan kokea niin eläimellistä rietastelua kuin romanttista, tunteiden täyteistä rakasteluakin.
Toivoisin ihan aikuisten oikeasti lisää ulkomaalaisia Suomeen, jotta suomalaiset - niin naiset kuin miehetkin - oppisivat eroon jäykästä, sisäänpäinkääntyneestä ja häpeään perustuvasta asenteestaan. Koskee muitakin elämänalueita kuin seksiä, mutta seksissä tämä näkyy ehkä kaikkein selvimmin.
Minulle piirtyy kyllä sinusta kuva sellaisena naisena, joka on omassa pikku päässään jo valmiiksi päättänyt, että kaikki suomalaiset miehet ovat X, ja että kaikki ulkolaiset miehet ovat Y.
Teitä näkee ja kuulee aika paljon varsinkin pääkaupunkiseudulla. Onnea suhteisiinne niiden ulkolaisten miestenne kanssa, mutta ei se tarkoita että ne suhteet olisivat Z.
Täällä ollaan ihan eri levelillä ap:n pikkutuhman ystävän kanssa kanssa. Minulla on rietasteleva suomalainen vaimo. Yhteistä rietastelua takana jo lähes 30 vuotta.
Vain huonosta seksistä tulee pussy kipeäksi.
Ehkä ap ymmärsi väärin ja kyse oli naisen kissanpennusta, joka oli sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle piirtyy kyllä sinusta kuva sellaisena naisena, joka on omassa pikku päässään jo valmiiksi päättänyt, että kaikki suomalaiset miehet ovat X, ja että kaikki ulkolaiset miehet ovat Y.
Teitä näkee ja kuulee aika paljon varsinkin pääkaupunkiseudulla. Onnea suhteisiinne niiden ulkolaisten miestenne kanssa, mutta ei se tarkoita että ne suhteet olisivat Z.
Piirtyköön.
t. Sama
Ai kyllä minä kirjoita pikkutuhmuuksia ja harrastan puhelinseksiä, jos toinen on reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vain huonosta seksistä tulee pussy kipeäksi.
Kyllä minulla saattaa pimpsa paisua ihan mahdottomaksi useamman seksisession jälkeen. Ja aina olen ollut kostea ja nauttinut seksistä täysillä. Tuolloin on pidettävä pari päivää taukoa...
Vierailija kirjoitti:
ap, minussa toi aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja antaa kuvan ”alan ammattilaisesta”.
T. estynyt suomalainen nainen ja ylpeä siitä
Miksi olet ylpeä estyneisyydestä? Mitä iloa tuosta on?
Seliselu. Miksei ammattilaiselle mielestäsi voi olla fbtä? Sopisi oikein hyvin , että vastaanotto oli auki muille välipäivinä.