Teinkö tosiaan väärin, kun pelastin lapsen auton alta?
Olin kävelemässä kaupasta kotiin ja kotini toiselle puolella kulkee vilkas autotie, jopa suojatie ei hidasta autoja. Kulkee niin busseja kuin henkilöautoja. Kiinnitin huomiota, että edessäni kulki taapero äidistään 2-3metriä edellä ja kipitteli hurjaa vauhtia kohti suojatietä. Lapsen äidillä oli kasvot kiinni puhelimessa ja kertaakaan katse ei kohonnut näytöltä. Kun käänsin katseeni äidistä pois huomasin taaperon olevan juoksemassa suoraan tulevan bussin eteen. Sain taaperoa juuri hupusta kiinni ja kiskastua pois suojatieltä. Tähän äiti reagoi ja alkoi karjumaan, että pahoinpitelen lasta ja uhkasi soittaa poliisit. Suoraan sanottuna järkytyin äidin reagoinnista ja teki mieli pamauttaa ties mitä suusta, mutta ehkäpä häntä harmitti se, ettei itse reagoinut, vaan vieras.
Mitä mieltä olette tilanteesta? Ja yleisesti miten itse käytätte älypuhelinta julkisella paikalla lasten kanssa? Jäi itselleni todella paha mieli tapahtuneesta.
Kommentit (33)
Miten joku urpo voi vastata tällaiseen otsikkoon tosissaan?
Mun mielestä ap kyl tki väärin. Lapsen olisi pitänyt antaa juosta kadulle ja katsella, jääkö bussin alle, vai auton, vai mikä se nyt oli, no, eniveis. Ja lapsen äidille ois voinut laittaa tekstarin asiasta, eikö niissä rattaissa ole nykyään semmoiset rekkarit, lapsen syntymäajasta tai jostain, niin varmana ois nopealla soitolla trafiin tai nollakakkoseen saanut äipän numeronkin selville. Nyt vähän hienotunteisuutta peliin ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Olisin todennut äidille viileästi, että jonkun on pakko lapsi pelastaa, jos lapsen äitiä kiinnostaa kännykän näyttö enemmän kuin taapero liikenteen seassa.
Seuraavalla kerralla voi olla niin huono tuuri, ettei ylimääräistä silmäparia ole paikalla.
Jo otsikko on niin säälittävän tyhmä, ja kaltaisillesi tyhmille laadittu, jotka eivät huomaa siinä mitään mätää, että viileytesi on vain omassa päässäsi ja lisäksi menit vastailemaan provolle. Annoit valehtelijalle kehuja.
Muistan lapsuudesta tapahtuman kun olin ehkä 10 vuotias ja olimme katsomassa lippusiiman takana Jokkis kisoja jossain sorakuopan reunalla perheeni kanssa. Seisoin muutaman metrin päässä vanhemmistani kun jostain sivummalla hyökkäsi mies joka kaatoi minut maahan. Rupesi väittämää että oli juuri pelastanut minut kun olin putoamassa. Luuli kai saavansa jonkun mitalin, mutta isäni käski hänen painua v*ttuun.
oisit antanu juosta,samanlainen siitä juoksevasta kersasta tulee kuin äitinsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ap:lla on tarve saada kehuja kuvitellusta urotyöstään. Ja tarve mollata älypuhelinäitejä.
Ihan syystä mollataan älypuhelinäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin todennut äidille viileästi, että jonkun on pakko lapsi pelastaa, jos lapsen äitiä kiinnostaa kännykän näyttö enemmän kuin taapero liikenteen seassa.
Seuraavalla kerralla voi olla niin huono tuuri, ettei ylimääräistä silmäparia ole paikalla.Jos kerran olet noin "viileä", niin outoa on, että lankeat tällaiseen provoon.
Suosittelen käymään marketeissa, joissa on isot parkkipaikat suoraan kaupan edessä. Tuollaisia "irtona" juoksevia pikkuisia valitettavasti näkyy aina joskus. Äiti/isä kännykässä tai ostoskasseissaan niin kiinni ettei lapslle riitä kiinni pitävää kättä. Itse ostin sen verran että lapsikin pysyi turvassa tai sittemn menin yhdessä miehen kanssa lostoksille tai yksinään ilman lasta.
Mitä sinä tänne nillität, soita iltalehteen.
Mitä vastasit?
Olisit sanonut sille että ai halusitko varta vasten lapsesi jäävän alle?
Lapset pois kännykkäzombeilta.
Mua ällötti ajaa autolla jonkun äitin takana, jolla oli nuttura,joten näin kuinka tuijotti enemmän kännykkää kuin tietä. Kiemurteli ihan kunnolla.
Takana istui kaksi lasta.
Varsinkaan silloin kun on lapsia kyydissä, EI tuijoteta puhelinta!! Sillon oot vastuussa heidänkin elämästä, mutta yksin ajaessa, siitävaan.
Jo otsikko on niin säälittävän tyhmä, ja kaltaisillesi tyhmille laadittu, jotka eivät huomaa siinä mitään mätää, että viileytesi on vain omassa päässäsi ja lisäksi menit vastailemaan provolle. Annoit valehtelijalle kehuja.