Miten olette selvinneet exän uudesta avioliitosta?
Onnittelen ja hymyilen. Oikeasti sydäntä puristaa ja nieleskelen kyyneleitä.
Joku muu tekee nyt kanssasi niitä asioita, joita me teimme. Joku muu jakaa kanssasi vuoteesi, päiväsi, öisi ja maailmasi.
Joku muu elää sitä elämää, jota minä olisin halunnut elää.
Kommentit (26)
Ikävää ap että sinusta tuntuu tuolta. Anna surujen tulla, kyllä sinä selviät tuosta ja jossain vaiheessa löydät uuden rakkauden. Vaikka nyt ei kiinnostaisi, niin uusi rakastuminenhan on aina ihanaa, ja sinulla on siihen mahdollisuus.
Itse olin eron jälkeen se, joka löysi kumppanin ensin ja liittomme on onnellinen; exällä taas on toisin. Niinpä en voi sanoa että minulla olisi ollut mitään "kestämistä". Sinä ap olet siis onnitellut exääsi ja ilmeisesti käyttäydyt fiksusti ja ihmismäisesti; hienoa. Kaikista ei siihen ole.
Uusi avioliitto on ihan ok, exän edellisessä avioliitossa oli enemmän kestämistä. Siksihän se exä onkin.
Eronne on ilmeisesti aika tuore kun on noin kipeä paikka? Anna tunteiden tulla ja mennä, ajan kanssa se tuskakin helpottaa.
Toivoisin, että ex löytäisi jonkun ja jättäisi minut jo rauhaan. Toisaalta surettaa sen naisen kohtalo, joka joutuu tuon hirviön kanssa elämään.
Anna mun kaikki kestää.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 08:25"]
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät. :)
[/quote]
Ei se ole naimisissa. Minä olen. Mitäpä noita nyyhkimään, kun meressä riittää kalaa.