Oletteko löytäneet seksi- (ei seurustelu-) seuraa varatuista aikuisista naisista netistä?
Vapaamielisessä suhteessani pienet seikkailut huomaamatta olisivat ok kumppanini mukaan. 3/3 tapaamastani olisi halunnut viikonloppuretkiä ja matkoja. Olin luullut, että ihan vaan hyvälle seksille olisi ollut enemmän kysyntää.
Kommentit (12)
Suhdetta selvästi haluttiin. Pelkkä seksi ei ollut kiinnostavaa.
Harvemmin kukaan pelkkää panoa hakee. Yleensä etsitään suhdetta.
Luulisi niiden varattujen naisten haluavan pelkkää seksiä eikä suhdetta. Jos kerran ovat varattuja. Minä ainakin haluaisin.
Silloin kun hain seksiä netistä minulle ihanteellisinta olisi ollut vakipano. Sanoinkin sen välittömästi. Ei missään tapauksessa parisuhde. Ei minkäänlainen suhde. Ihan vain hyvä seksi vakkarin kanssa.
Mitä en ymmärrä? Ap haki seuraa varatuista naisista, mutta naiset halusivat seurustelu-/parisuhteen? Miten se olisi voinut toimia? Heidän partnerinsako eivät olisi huomanneet, että vaimo lähti vaikkapa viikoksi Teneriffalle? Heillähän oli jo parisuhde?
Olen löytänyt, mutta voi joskus myös mennä seurustelun ehdotteluksi, vaikka on seksillä alkanut.
M40
Olen erotessani löytänyt useamman miehen netistä, joiden kanssa juteltiin nimenomaan pelkästä seksin harrastamisesta. Tapasinkin yhden, jonka kanssa olisi ehkä kehittynyt tuollainen vakipanosuhde. Olin ollut pitkään ilman seksiä ja suhdetta en ollut missään tapauksessa hakemassa. Eli minut olisit saattanut silloin löytää=) Ja minulle olisi ollut hyvin tärkeää maksaa osani tapaamisista itse. Eli olla mukana täysin omasta halusta ja ilman mitään kiitollisuuden velkaa. Vain hyvä seksi mielessä. Antajana ja saajana.
N50+ kirjoitti:
Silloin kun hain seksiä netistä minulle ihanteellisinta olisi ollut vakipano. Sanoinkin sen välittömästi. Ei missään tapauksessa parisuhde. Ei minkäänlainen suhde. Ihan vain hyvä seksi vakkarin kanssa.
Mitä en ymmärrä? Ap haki seuraa varatuista naisista, mutta naiset halusivat seurustelu-/parisuhteen? Miten se olisi voinut toimia? Heidän partnerinsako eivät olisi huomanneet, että vaimo lähti vaikkapa viikoksi Teneriffalle? Heillähän oli jo parisuhde?
Toinen oli avoimessa suhteessa ja toinen työmatkaili paljon, olisi pitänyt olla valmiutta lähteä mukaan. Oli mulle mission impossible. Kolmas tarvitsi/halusi jatkuvaa KiK-yhteydenpitoa.
Ap
itse suosin vakio sivusuhteita sellaisia joissa toisella ei ole ulkopuolisia suhteita niin voi laskea paljaalla sisään mikä on parasta
N50+ kirjoitti:
Mitä en ymmärrä? Ap haki seuraa varatuista naisista, mutta naiset halusivat seurustelu-/parisuhteen? Miten se olisi voinut toimia?
Niin, miten parisuhde toimisi vaikkapa joulupukin kanssa?
Olen itse joskus hakenut pelkkää seksiä netistä.
En lähtisi tuntemattoman kanssa viikonlopuksi mihinkään, matkoista nyt puhumattakaan.
Tarkoitatko, että sinun olisi pitänyt kustantaa heille jotain, vai että he olisivat halunneet johonkin vieraalle paikkakunnalle, jotta ei tule tuttuja vastaan? Vai halusivatko suhdetta?