Nainen, suostuisitko sidottavaksi?
Jos sitominen kiihottaisi miestäsi ja parantaisi hänen tyydytystään?
Kommentit (12)
Suostuisin. Olisi kiihoittavaa olla ja nauttia alistegtuna. Saada oikein kunnolla kalua ja dildoa.
Tosin riippuu vähän miten sitoisi, että kykenisinkö kiihottumaan sidottuna ollessani.
Saattaisin kyllä kyetäkin, kun enhän minä itseäni siinä sillä tavalla näe (pidän siis sitomista lähtökohtaisesti erittäin epäesteettisenä ja täten epäkiihottavana toimintana).
Ja tosiaan en nyt tiedä millaista sitomista tässä tarkoitetaan?
Että onko kyseessä kuinka harras paketointi?
Sellainen kunnon sitominen jossa vaan iho tursuilee sieltä köysien välistä ja tissitkin on ihan verisuonet pinnassa punaisena pullistelevat pinkeät pallot, ei kyllä viehätä ihan yhtään.
Tai joku katosta sidottuna pakettina roikottaminen.
En näe mitään syytä miksei voisi ”suostua”, mutta en tiedä miten sitten vaikka penetraatio jossain tuommosessa paketissa ollessa, pystyisitkö kostumaan?
Minä tykkäisin, mutta en ole kokenut sitä. Koskaan minulle ei ole ehdotettu sitomista. Jotenkin tuntuu tyhmältä itse pyytää toista sitomaan. Ei siitä saa samaa fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin, mutta en ole kokenut sitä. Koskaan minulle ei ole ehdotettu sitomista. Jotenkin tuntuu tyhmältä itse pyytää toista sitomaan. Ei siitä saa samaa fiilistä.
Mikä siinä tuntuu tyhmältä? Pitäisikö kumppanin lukea ajatuksia?
Olen niin hallitseva seksissä, että ei. Vaikea antaa kontrollia toiselle
Musta se olisi ihanaa ja mies tämän tietää.silti on useimmiten käynyt niin että kun ruvetaan sitomisleikkejä leikkimään niin minä olen se joka "saa" sitoa miehen ja antaa suuhoitoa tai vastaavaa.itse en pääse nauttimaan tästä.
Jos se nimenomaan olisi toiselle SE juttu. Sitominen fantasiana innostaa, en ole innostunut silti edes sen vertaa että perehtyisin asiaan. Jotkut sidontanarut, nilkka ja rannelenkkeinene meillä on, mutta ei käytössä. Itse nostan kädet ylös kuin olisin isdottuna koska se tuntuu hyvälle tai pidän sängyn päädystä kiinni.
Olen suostunut useasti. Ihan megakiihottavaa. Nykyinen ei vain koskaan sido minua, vaikka yhdessä hankitut välineet on :(
Tämä on vastaus, kerro miten saan sinuun paremman yhteyden, vastauksesi kiinnosti.
Kahleet ovat kivoja, käsiraudat, crossbelt tai ranteet kiinni nilkkoihin.
Suostuisin toki, vaikka en siitä itse saakaan mitään kicksejä.
Ei ole niin iso juttu kuitenkaan, voi ihan hyvin tehdä vaan toisen mieliksi.