Mitä mieltä olette 30v miehen ja 20v nuoren naisen suhteesta?
Kommentit (19)
Sitä mieltä, että jättäisit heidät jo rauhaan. Hoida itsesi kuntoon!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 18:46"]
minulla olisi aikaa kertoa täälä mysteeristäni. Olen saanut suurta mainetta ja suosiota kaksplussalla ja aihe vapaalla ja kohta myös varmasti iltalehdessäkin. Että nyt voitte jutella melkein julkkiksen kanssa. Ajattelin tehdä aiheesta myös blokkin.
[/quote]
Tee se blogi! Siellä voit joka päivä vatvoa asiaa niin paljon kuin sielu sietää!
[/quote]
Niin just! Voit sitten linkittää sitä blogia tänne esim. viisi kertaa päivässä.
Mulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa, ja mun mielestä se on todella hyvä, miehet kun ovat tunnetusti lapsellisia vielä parikymppisinä (jotkut lopun ikäänsä). Mun mielestä miehen kuuluu olla vaimoa vanhempi, muuten tuntuu kyllä oudolta. Kyllähän jo teinit seurustelee niin että tyttö on nuorempi, outoja on ne jotka seurustelee oman luokkalaisen kanssa.
Aika törkeäähän toi on. Eri asia jos olis vaik 22-v. ja 34-v.
Voihan vitsi, tässä sitä ollaan kymmenen vuotta myöhemmin. On yritys, talo, kaupunkiasunto , mökki, muutama mukula, oma auto ja koira... Miten lie olis menny jos olisin jäänyt bilettämään nuoruutta. En valita!
Ap, asuiko pariskunta Hirvensalossa?
Etkö sä voisi viedä paikallisen ruokakaupan ilmoitustaululle lapun, jossa kysyt asiaa ja laitat mukaan s-postiosoitteesi ja puhelinnumerosi, johon voi kertoa näkemyksensä asiasta. Näin saisit ihan niiltä päivittäin pariskuntaan törmääviltä mielipiteitä asiasta. Täältä nimittäin et uusia näkökantoja takuulla enää saa.
Tai sitten voisit järjestää paikallisella seurantalolla tai vastaavassa paikassa konferenssin/paneelin aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:02"]
Etkö sä voisi viedä paikallisen ruokakaupan ilmoitustaululle lapun, jossa kysyt asiaa ja laitat mukaan s-postiosoitteesi ja puhelinnumerosi, johon voi kertoa näkemyksensä asiasta. Näin saisit ihan niiltä päivittäin pariskuntaan törmääviltä mielipiteitä asiasta. Täältä nimittäin et uusia näkökantoja takuulla enää saa.
Tai sitten voisit järjestää paikallisella seurantalolla tai vastaavassa paikassa konferenssin/paneelin aiheesta.
[/quote]
Hahhah reps.:D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 21:54"]
Aika törkeäähän toi on. Eri asia jos olis vaik 22-v. ja 34-v.
[/quote]
No on. 22v on jo niin kypsä, että moni mies on vasta 34-vuotiaana samalla tasolla henkisesti! Myös 22-vuotiaan ja 34-vuotiaan suhteessa iät ovat ideaalit, naisella kun jossain vaiheessa pukkaa vaihdevuodet tulemaan ja mies yleensä pysyy nuorekkaana pidempään. 22-vuotiaan vaihdevuosiin on vielä 20-30v aikaa, joten parilla on paljon aikaa viettää nuorekasta elämää! Mutta tosiaan 20v olisi vielä liian kypsymätön! 22-vuotissyntymäpäivänä tapahtuu nuoren naisen elämässä suuri harppaus kypsyydessä.
[/quote]
Pyydä konferenssiin mukaan joku nuoren aikuisen psyykkiseen kehitykseen perehtynyt psykiatri.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 21:55"]
Voihan vitsi, tässä sitä ollaan kymmenen vuotta myöhemmin. On yritys, talo, kaupunkiasunto , mökki, muutama mukula, oma auto ja koira... Miten lie olis menny jos olisin jäänyt bilettämään nuoruutta. En valita!
[/quote]
Hienoa, kun voi sanoa, että ei ole valittamista! Mutta aavistuksen verran silmiin pistää tuo "luettelo" elämästänne - siinä melkeinpä kaikki muu paitsi lapset ja koira on kuin jonkinlainen omaisuusluettelo: kaikkea löytyy siis, mutta löytyykö myös elämän syvempi tarkoitus ja rakkaus, joka kestää silloinkin kun inhimillinen rakkaus ei kestä http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 ?
Joo, ja toki voit pyytää tältä palstalta konferenssiisi alustuksia. Jos vaikka joku innostuu kun on täällä niin paljon kuitenkin aihetta pyöritelty.
[/quote]
Nyt on asiaa! Ap, ota vinkistä vaari!
Sitä mieltä, että vaikka sä vähän noita ikiä muutteletkin niin kyllä sut tunnistetaan.
Ai että mitä?
Mitä sä oikein tarkoitat tuolla lauseellasi?
Nyt meillä on aikaa ottaa selvää asioista. Jos uskallat.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 17:28"]
Ai että mitä?
Mitä sä oikein tarkoitat tuolla lauseellasi?
Nyt meillä on aikaa ottaa selvää asioista. Jos uskallat.
[/quote]
:D
minulla olisi aikaa kertoa täälä mysteeristäni. Olen saanut suurta mainetta ja suosiota kaksplussalla ja aihe vapaalla ja kohta myös varmasti iltalehdessäkin. Että nyt voitte jutella melkein julkkiksen kanssa. Ajattelin tehdä aiheesta myös blokkin.
Ei kai siinä mitään miettimistä ole muilla kuin itselläsi!! Mietipäs 10 v. eteenpäin kun itse olet 30 ja miehesi 40..
No joo.. En itse miettinyt sen kummemmin vaan lähdin suhteeseen täysillä.. Nyt kohta 15 v myöhemmin mietin, että olisi voinu olla vähän hitaampi ja miettiä vaihtoehtojakin :( Ei kyllä tavallaan harmita. Jäi vaan nuoruus elämättä kunnolla, mutta onhan minulla mies joka on hyvä isä ja aviomies! Löytö jo sinällään!
Meilläkin ikäeroa 10 v.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:24"]
Ei kai siinä mitään miettimistä ole muilla kuin itselläsi!! Mietipäs 10 v. eteenpäin kun itse olet 30 ja miehesi 40..
No joo.. En itse miettinyt sen kummemmin vaan lähdin suhteeseen täysillä.. Nyt kohta 15 v myöhemmin mietin, että olisi voinu olla vähän hitaampi ja miettiä vaihtoehtojakin :( Ei kyllä tavallaan harmita. Jäi vaan nuoruus elämättä kunnolla, mutta onhan minulla mies joka on hyvä isä ja aviomies! Löytö jo sinällään!
Meilläkin ikäeroa 10 v.
[/quote]
No ei ap ole se parikymppinen, eikö teillä herran tähden ihmiset ole minkäänlaista av-yleissivistystä!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 18:46"]
[/quote]
Tee se blogi! Siellä voit joka päivä vatvoa asiaa niin paljon kuin sielu sietää!