Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut lumingerie.fi:stä?

Vierailija
30.04.2013 |

Etsin "täydellisiä tissiliivejä", enkä ole 35 ikävuoteen mennessä sellaisia löytänyt. Kävin hiljattain Change-liikkessä, jossa kookseni mitattiin 65G ja sen kokoiset liivit ostinkin. Käytössä ne ovat kuitenkin osoittautuneet väärän kokoiseksi, eli tissit pulpahtelevat niistä ulos. Luulen, että seuraava kuppikoko olisi ollut se sopiva.

Mutta asiaan. Katselin netistä, että jos tilaisin liivit jostain "isotissisten" kaupasta. En jaksaisi kierrellä liikkeissä sovittelemassa, etenkin kun nuo Changenkin liivit tuntuivat sovittaessa oikean kokoisilta. Törmäsin tuollaiseen lumingerie.fi -sivuun, jossa on paljon kauniita liivejä isolle povelle. Onko kellään kokemuksia? Mitenköhän heidän kokonsa menevät, verrattuna vaikkapa Changen kokoihin? Changenhan kuppikoot ovat tunnetusti erilaiset kuin muualla. Minulla on yhdet urheiluliivit kokoa 70E, jotka ovat aika sopivat. Mistä minä nyt tiedän sitten minkä kokoiset tilaisin?

Kiitollisena kuulisin kokemuksia!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/23 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lumingierista tilannut mutta heidän myymiään merkkejä mm. Curvy katea ja Panachea, ulkomailta nettikaupoista.

Oletko tutustunut tähän blogiin, siellä on isorintaisen liiviarvosteluita

http://branightmares.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut joo. Tilasin kolmet liivit ja ainakin ne kaikki tuntuis olevan suunniteltu lähinnä isoille silikonirinnoille eikä isoille luomurinnoille. Ihan siis mahdottomat käyttää, ei mitään tukea, hiertää ja kiertää, tissit pullahtelee kupeista ulos jne. Onhan ne ihan hitsin kauniit kaikki kolme, mutta ei ne päällä kyllä voi muuta tehdä kuin seistä paikoillaan :)

Vierailija
4/23 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:16"]

Oon tilannut joo. Tilasin kolmet liivit ja ainakin ne kaikki tuntuis olevan suunniteltu lähinnä isoille silikonirinnoille eikä isoille luomurinnoille. Ihan siis mahdottomat käyttää, ei mitään tukea, hiertää ja kiertää, tissit pullahtelee kupeista ulos jne. Onhan ne ihan hitsin kauniit kaikki kolme, mutta ei ne päällä kyllä voi muuta tehdä kuin seistä paikoillaan :)

[/quote]

Mikä merkki?

Meinaan Lumingerie myy aika montaa liiviä.......

Jos tissit pullahtaa ulos, sulla on väärä kuppikoko. Ja varmaan vielä balconette-kuppi..

Vierailija
5/23 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut lumingerien kautta kolme kertaa liivejä. Hinta-laatusuhde kohdallaan, on tukevia ja hyvännäkösiä liivejä. Saa sovitella rauhassa kotona ja palautus/vaihtokin onnistuu tarvittaessa. Aiemmin ostin esim. changen liivejä, mutta kyllästyin liikkeissä ravaamiseen. Liikkeissä oli koot loppu ja ostamani liivit löystyivät tosi nopeesti, vaikka kuinka myyjän kanssa kokoa mittailtiin. Itselle on tosi tärkeetä, että on tukevat liivit, ryhti ja koko oleminen ja eläminen on jotenkin niin ihanaa! :)

Vierailija
6/23 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kokoa mun tartteis tuolta Lumingerieltä oikein tilata kun Changen putiikista ostamani on kokoa F85??

Vierailija
7/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Ja kiitos tuosta blogilinkistä, ehdottomasti rupean tätä seuraamaan.

Minulla on lähes kaikista ostamistani rintaliiveistä juuri tuollaisia kokemuksia kuin 5:lla, enkä enää haluaisi toistaa samaa virhettä. Siksi kyselen. :)

ap

Vierailija
8/23 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit kasvoi raskauksien myötä kokoon 75J (auts). Ainoat sopivat liivit löytyivät lumingeriesta. Mutta tilasin yhtä kuppikokoa isommat kuin mitä niiden kokotaulukko sanoo. Olen ollut todella tyytyväinen, ei hierrä, ei purista, eivät rinnat tuu ulos (kunhan tajuaa, että jos ottaa sellaiset joissa melkein nänni näkyy, niin ei luonnollisestikaan ne pusseissa pysy) :D
Florence-rintaliivit ainakin ovat täydellisesti istuvat munkin meloneissa ja pysyvät hyvin ylhäällä

Vierailija
9/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:17"]

Mun koko on 75F ja en pidä lainkaan Changen liiveistä (siellä kokoni on mitattu olevan 70 G). Changen liivit tuntuvat olevan omituisen venyvät ja parin kerran käytön jälkeen tosiaan tissit tulee ulos. Balconette-mallin liivit ei tunnu hyvältä. Lisäksi toi Changen ympärysmitta 70 ei tunnu hyvältä. Mä olen tilannut liivejä Bravissimolta, samoja malleja kuin  Lumingeriella, mun suosikki on Fantasie ja Freya ja ehdottomasti EI balconette-malli :D

[/quote]

Tsekkasin tuon bravissimon, ihania etenkin nuo Freyat! Jos sinä tämän kirjoittanut satut vielä lukemaan, niin kerrotko miten tuolta onnistui tilaaminen? Tilasitko itsellesi siis tuon 75F-koon? (en katsonut vielä niiden kokotaulukkoa kyllä). Mikä malli noista on sulle ollut paras? Kiva jos ehdit vastata. :)

ap

[/quote]

Moikka!

Joo, toi 75F on mulla ainakin Freyalla se koko, joka istuu takuuvarmasti. Mulla olevaa mallia, ei just nyt ole saatavilla näköjään, mutta on hyvin lähellä  Gem Brata ja Untamed Brata. Joissain malleissa ollut 75E, mutta kokemuksesta oon huomannut, että F-kuppi on parempi, ei tursua kainaloista :D

Tilaus onnistuu helposti ja oon pari kertaa palauttanutkin, myös se onnistui hyvin. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Maksu luottokortilla, tai siis olen maksanut luottokortilla aina ja myös se on toiminut.

[/quote]

Kiitos kovasti! Täytyypä tilata heti kun luottokortilla on vähän varaa. ;)

ap

Vierailija
10/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:42"]

Mun koko on 75F ja en pidä lainkaan Changen liiveistä (siellä kokoni on mitattu olevan 70 G). Changen liivit tuntuvat olevan omituisen venyvät ja parin kerran käytön jälkeen tosiaan tissit tulee ulos. Balconette-mallin liivit ei tunnu hyvältä. Lisäksi toi Changen ympärysmitta 70 ei tunnu hyvältä. Mä olen tilannut liivejä Bravissimolta, samoja malleja kuin  Lumingeriella, mun suosikki on Fantasie ja Freya ja ehdottomasti EI balconette-malli :D

Tsekkasin tuon bravissimon, ihania etenkin nuo Freyat! Jos sinä tämän kirjoittanut satut vielä lukemaan, niin kerrotko miten tuolta onnistui tilaaminen? Tilasitko itsellesi siis tuon 75F-koon? (en katsonut vielä niiden kokotaulukkoa kyllä). Mikä malli noista on sulle ollut paras? Kiva jos ehdit vastata. :)

ap

Moikka!

Joo, toi 75F on mulla ainakin Freyalla se koko, joka istuu takuuvarmasti. Mulla olevaa mallia, ei just nyt ole saatavilla näköjään, mutta on hyvin lähellä  Gem Brata ja Untamed Brata. Joissain malleissa ollut 75E, mutta kokemuksesta oon huomannut, että F-kuppi on parempi, ei tursua kainaloista :D

Tilaus onnistuu helposti ja oon pari kertaa palauttanutkin, myös se onnistui hyvin. Ei mitään ongelmaa ole ollut koskaan. Maksu luottokortilla, tai siis olen maksanut luottokortilla aina ja myös se on toiminut.

Kiitos kovasti! Täytyypä tilata heti kun luottokortilla on vähän varaa. ;)

ap

Niin siis mulla koko tuumina on 34F. 

Vierailija
11/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Moikka!

Vierailija
12/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi ei, sekö minun suurin virheeni onkin ollut, mulla on melkein kaikki balconette-mallisia! Joitain t-shirt -kappaleita on myös, ne on vielä huonompia.... Kiitos vinkistä, täytyy tsekata nuokin mallit! Oon niin kyllästynyt siihen, että pitää käydä vähän väliä jossain nurkan takana tyrkkimässä tissejä takaisin paikoilleen. =D

ap

Vierailija
14/23 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

Vierailija
15/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri täytti 35. Ostin huumorilla hänelle Lumingeriestä miesten pienet hipsterit. Tuli todella nopeasti.

ps Kaveri yllättyi, kun postissa tuli kummallinen paketti. ;)

Vierailija
16/23 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa/osta enää koskaan liivejä muualta kuin Lumingerielta. Ihania malleja/värejä, hyvät vaihtoehdot ja palautus/vaihto onnistuvat ihan käden käänteessä.

Koko G 80 tuntuu minulla parhaimmalta. Joissakin malleissa riittää F-kuppi, mutta kuten sanottua, vaihto onnistuu kätevästi ja nopeasti. 

Vierailija
17/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut molemmista. Helsingissä Itäkeskuksen myymälässä ainakin oli todella osaava henkilökunta.

Vähän koot poikkeaa toisistaan , changen kuppikoko on mielestäni pienempi kuin lumingerien vastaava.

Vierailija
18/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuki kirjoitti:

Olen ostanut molemmista. Helsingissä Itäkeskuksen myymälässä ainakin oli todella osaava henkilökunta.

Vähän koot poikkeaa toisistaan , changen kuppikoko on mielestäni pienempi kuin lumingerien vastaava.

Mitä, mistä lähtien Lumingeriellä on ollut kivijalkaliike? Miksi en ole kuullut mitään? Missä se toinen on?

Vierailija
19/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan joko lumingerilta tai Marks&Spenceriltä/UK. Koko 80I on hankala löytää muualta kohtuu hintaan. Molemmat toimittavat nopeasti ja vaihtaminen on helppoa. Kyttään Marks&Spencerin alet aina tarkkaan, koska sieltä tekee joskus todellisia löytöjä.

Changen liiveistä en oikein ole löytänyt sopivaa leikkausta, vaikka heidän liikkeissään palvelu on erittäin hyvää. Funky ladyssä hyvä palvelu ja valikoima, mutta liian kalliita arkikäyttöön.

Vierailija
20/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Lumingerielta usein erityisesti yhtä merkkiä: Nessa <3 Edullinen, koska puolalainen. Tukee jämäkästi, ja on selvästi suunniteltu isoille luomurinnoille, jotka on pehmeät "löllöt" ja laajat, eikä mitkään pinkeät pallerot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi