Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olis hyvä ruokapaikka Tampereella, kun halutaan että olisi: (kriteerit viestissä)

Vierailija
09.03.2019 |

- keskustassa tai lähellä keskustaa
- ruokalistalla valinnanvaraa
- hyvä palvelu
- kohtuullinen hinta (ei tarvitse olla hirmu halpa, mutta ei niin että pääruoka yksistään on yli 30 euroa, otti mitä otti)
- ei ketjupaikka tyyliin Amarillo tai Rosso, ei 2 h+ k (tässä käyty niin monta kertaa jo), eikä pikaruokala tai pizzeria
- illalla auki
- ei tartte mennä ihan ykköset päällä, kun ei viitsi pelkän syömisen takia ottaa parempia vaatteita (työhommiin menossa, perussiistit arkivaatteet on mukana)
- viiniä pitää saada ruuan kanssa, eli A-oikeudet

Meitä on 4-6 henkilöä, ei ihan varma tuleeko kaikki mukaan, mutta neljä varmasti ja siis kaikki aikuisia.

Tillikka voisi olla yksi sellainen, mikä vastaa ehkä näitä kriteereitä, onko vastaavia ja onko tuo hyvä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borneo

Vierailija
22/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astor on huippu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankly on listalla, mutta osa on sitä mieltä, että jos keli on huono, ei jaksa kävellä sinne asti (minä kyllä jaksan, eikä tuo nyt niin kaukana mielestäni ole). Rautatieasemalta lähtö. Franklyssa olen itse käynyt perheen kanssa ja oli kyllä kiva paikka. Tuo Tampella vaikuttaa kyllä aika ok:lta. 

Ap. 

Vierailija
24/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kohdallaan Ohranjyvässä.

https://www.ohranjyva.fi/

Vierailija
25/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillikassa ei ole paras puoli ruoka.

Terkuin entinen tarjoilija

Vierailija
26/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieaseman toisella puolen Kitchen & Bar Dabbal, Sasor tai Tullin Sauna.

Vierailija
27/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakka on paras paikka maan päällä, mutta en suosittelisi sitä ensisijaisesti ruuan takia.

Borneoon itse petyin, kun ensi kertaa kävin hakemassa ruokaa sieltä nyt kun se on muuttanut uusiin tiloihin. Tarjoilija suositteli nuudelikeittoa, mutta oli kyllä kauhea visuaalisestikin, kun nuudelit oli niitä paksuja suolinkaisen näköisiä. Kastikkeessa oli tofua, jota välttelen kuin ruttoa. No, jatkossa en pyydä suosituksia vaan katson itse listaa, ehkä Borneosta olisi jotain hyvääkin löytynyt.

Nanda Devi, jos tykkäätte intialaisesta. Pure Bite, jos pidätte wokkiruuista. Itsudemo, jos tykkäätte sushista tai toinen tykkää sushista ja toinen haluaa kiinalaista. Hyvä jälkiruoka kuuluu buffetin hintaan.

Pizzaa: Luca, Napoli (vähän tylsä mutta ihmiset yleensä tykkää, kun on edullinen ja tunnelmallinen) tai Sitko (tätä en ole itse kokeillut, mutta kuullut hyvää).

Tammerin Trattoria menee hintarajanne yli, muuten se olisi hyvä paikka romanttiselle päivälliselle. Lapland Hotellin ravintola menee myös yli, mutta itse pidän sen tarjonnasta. Voihan listan katsoa netistä kuitenkin.

Vierailija
28/28 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakka on paras paikka maan päällä, mutta en suosittelisi sitä ensisijaisesti ruuan takia.

Borneoon itse petyin, kun ensi kertaa kävin hakemassa ruokaa sieltä nyt kun se on muuttanut uusiin tiloihin. Tarjoilija suositteli nuudelikeittoa, mutta oli kyllä kauhea visuaalisestikin, kun nuudelit oli niitä paksuja suolinkaisen näköisiä. Kastikkeessa oli tofua, jota välttelen kuin ruttoa. No, jatkossa en pyydä suosituksia vaan katson itse listaa, ehkä Borneosta olisi jotain hyvääkin löytynyt.

Nanda Devi, jos tykkäätte intialaisesta. Pure Bite, jos pidätte wokkiruuista. Itsudemo, jos tykkäätte sushista tai toinen tykkää sushista ja toinen haluaa kiinalaista. Hyvä jälkiruoka kuuluu buffetin hintaan.

Pizzaa: Luca, Napoli (vähän tylsä mutta ihmiset yleensä tykkää, kun on edullinen ja tunnelmallinen) tai Sitko (tätä en ole itse kokeillut, mutta kuullut hyvää).

Tammerin Trattoria menee hintarajanne yli, muuten se olisi hyvä paikka romanttiselle päivälliselle. Lapland Hotellin ravintola menee myös yli, mutta itse pidän sen tarjonnasta. Voihan listan katsoa netistä kuitenkin.

Jaha, sori, luin huonosti. Teitä on siis hieman isompi porukka, kyse ei yhdestä pariskunnasta. Sitten ei ehkä etnistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme