Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs mies bussissa

Vierailija
09.03.2019 |

Eilen bussissa eräs minua muutaman vuoden vanhempi mies (olen itse 24) istui viereeni kysyttyään että saako vähän häiritä. Katsoi minua pitkään ja sanoi että olen kaunein nainen kenet hän on koskaan nähnyt ja sen jälkeen kysyi mitä kuuluu ja jutteli vielä niitä näitä. Tuli tosi hyvä mieli. Sanoi vielä että oli positiivista kuinka minä en hermostunut siitä että tuli juttelemaan, kun yleensä ihmiset eivät siitä pidä. Jäi kyllä todella positiivisesti mieleen tuo ihminen ja tilanne. Olisivatpa ihmiset useammin kivoja toisilleen, jopa tuntemattomille ja sanoisivat kivoja asioita. N24

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoittelee täällä usein tuosta harrastuksestaan.

Vierailija
2/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän on tullut enimmäkseen alapeukkuja? Tuohan on kiva asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kateellista jo kerennyt painamaan alapeukkua. 

Vierailija
4/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit

Vierailija
5/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oletkohan joutunut meillä päin pyörivän bussimiehen uhriksi? Hän kulkee usein samoilla busseilla kuin minä ja olen kiinnittänyt huomiota että menee joka kerta nätin tytön viereen istumaan ja alkaa jutustella jotain (mulla on kuulokkeet korvilla niin en tiedä sisältöä) mutta eivät nuo naiset koskaan ole olleet otetun oloisia miehen keskustelusta.

Vierailija
6/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan tuota, en ehkä ihan noin kaunopuheisesti, mutta melkein.

Yleensä minua pidetään hulluna, homona tai p-illunvonkaajana. Enemmän reaktiot ovat negatiivisia tai vähintään hämmentyneitä.

Osaan sanoa kohteliaisuuksia niin miehille, naisille, lapsille kuin eläimillekin.

Vilpittömän kohteliaisuuden vastaanottamisen taito on kovin heikko monella.

Vierailija
7/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Yleensä minua pidetään hulluna, homona tai p-illunvonkaajana. Enemmän reaktiot ovat negatiivisia tai vähintään hämmentyneitä.

Osaan sanoa kohteliaisuuksia niin miehille, naisille, lapsille kuin eläimillekin.

Vonkaatko kaikilta?? :O

Vierailija
8/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän on tullut enimmäkseen alapeukkuja? Tuohan on kiva asia. 

Siksi, kun vanhemmat naiset ovat kateellisia. Mullekin sattuu suunnilleen

Vierailija
9/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vilpittömän kohteliaisuuden vastaanottamisen taito on kovin heikko monella.

Onko sinulle tullut omahyväisyydessäsi mieleen että kaikki ei halua jutella esim. bussissa tai metrossa? Se on täysin ok, mutta sinä olet kai sitä mieltä että se on töykeää. Ehkä sinä ole töykeä?

Itse en aamulla halua jutella julkisissa kellekään, mutta iltäpäivällä saattaisin. Ihmiste on erilaisia ja vieläpä eri tilanteissa. Opettele kunniottamaan sitä.

Vierailija
10/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kunniottamaan sitä.

Kunnioita naisia niin että älä enää ikinä kommunikoi naisen kanssa. Jep jep.

Vierailija
11/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oletkohan joutunut meillä päin pyörivän bussimiehen uhriksi? Hän kulkee usein samoilla busseilla kuin minä ja olen kiinnittänyt huomiota että menee joka kerta nätin tytön viereen istumaan ja alkaa jutustella jotain (mulla on kuulokkeet korvilla niin en tiedä sisältöä) mutta eivät nuo naiset koskaan ole olleet otetun oloisia miehen keskustelusta.

No tuo mies oli kyllä todella asiallinen ja mukava eikä ollenkaan hyökkäävä tai päällekäyvä enkä osannut ottaa kehua pahalla ollenkaan. Oli vilpittömän oloinen, eikä ollut edes ensimmäinen joka on antanut tuollaisen kehun. Ap

Vierailija
12/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin vaikea uskoa, että eivät kaikki miehet ole epätoivoisia, limaisia idiootteja ja että jotkut ihan todella saavat vilpittömiä kehuja osakseen?