Mikä on ottanut päähän tänään?
Kommentit (45)
Menin vahingossa väärään suuntaan
Ei mikään. Laitan kohta antipastoja ja avataan prosecco pullo. Mukavaa viikonloppua.
Seksiä harrastaessa mies laittoi pussin päähäni ja kuvitteli että olen pamela andersson
Mua ottaa päähän takapuskurissa hiissaavat raivoautoilijat. Mihin on aina niin helvetillinen kiire.
Naapuri aloitti luukuttaa musaa 8.45 kun olis nukuttanut niin mukavasti
Metallipalkki ilman suojakypärää.
Krooninen kipu droppaa vähän tunnelmaa, 10 years and counting...
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta vanha ketju. Huutoset
Aihe edelleen ajankohtainen.
Se että Suomen median edustajat suhtautuvat Ukrainan viranomaisiin epärehellisenä, tietoa vääristelevänä osapuolena Ukrainan sodan tilanteesta.
Tämä on saanut minut miettimään, että mitä jos Suomessa alkaa sota, niin suhtautuuko media samanlaisella skeptisyydellä Suomen viranomaisten antamaan tietoon sodan tilanteesta, tuhojen laajuudesta, onnistuneista ohjusten/droonien/lentokoneiden alas ampumisesta, siviiliuhrien ja sotilaiden kuolemista jne.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että median edustajat ovat jotenkin "low-key" örkkien puolella tässä asiassa.
30 kg ylipaino ja se ettei koskaan ole rahaa vaikka käyn kokopäivätöissä :(
Akka vaikuttaa välinpitämättömältä, vaikka näemme tänään pitkän tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta vanha ketju. Huutoset
Aihe edelleen ajankohtainen.
Tämä aihe on aina ajankohtainen. Raha pula ottaa päähän ja terveyskin reistailee.
Kävin Kärkkäisellä, Tokmannilla ja Prismassa. Mistään en löytänyt kunnollista, perinteistä miesten ruutupaitaa.
Aikuinen lapseni (28 v) pyytää jatkuvasti rahaa. Ei selviä saamillaan tuilla (asumistuki, opintotuki/toimeentulotuki) vaikka autan laskuissa, ruokaostoksissa ja vaateostoksissa minkä pystyn.
Olen matkalla ja kengät kastui kaatosateessa läpikotaisin. Huomenna sataa myös, eikä ole kuin toiset kengät mukana mutta ne ei sovi maastoon yhtä hyvin. En usko, että märät kengät ehtii kuivua huomiseksi.
28h valvominen alkaa tuntua vähän
Ei mikään. Toivon että jaksan etsiä toisen sos media kanavan minne voin kertoa kaikista vastenmielisistä rikoksista , manipuloinneista ja sabotoinneista minkä kohteena itse ja perheeni on ollut. Saisi häverä ne, jotka mukana ei hyvällä, vaan pahalla!
Tosin en nähnyt lentäviä ukkoja.