Vinkkejä miten aloittaa baarissa keskustelu
Kommentit (66)
Lähdetäänkö meille nyt heti vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, miten aloitat, koska vtuiks se menee joka tapauksessa.
t. kokenut realisti
Tämä pitää paikkansa jos ei ole riittävän hyvän näköinen (eli jos et kuulu siihen miesten top 10% joukkoon).
Säästä AP suosiolla psyykettäsi. Naiset voivat olla todella julmia.
Hei täällä koetetaan auttaa kaveria kysymyksessään eikä lannistaa. Eikö noita ankeutusketjuja oo täällä jo ennestään.
Jotta ei menisi off topiciksi, niin ehdotan että miten ois joku vanha hyvä perinteinen sana-arvoitus? Ja siis oikeasti perinteinen, ei mikään Kilon poliisi -versio. Jos siis sopii omaan persoonaan tietty.
"Kuka on sun lempihahmo Kalevalassa ja miksi?"
Kysy sitä mikä sua yleensä kiinnostaa muissa ihmisissä. Ei mitään liian tunkeilevaa ja jotain positiivista mielellään.
Itse pidän lähestymistavasta, että kysellään miten ilta on mennyt tai onko ollut hauska ilta. Aluksi voi jutella musiikista eli vaikka live-esiintyjästä tai illan tunnelmasta, kertoa miksi ja kenen kanssa itse on liikkeellä ja miten itsellä on mennyt ilta. Sen jälkeen voi kysellä pelaamaan biljardia tai jos on paikassa, missä on lautapelejä niin niitä pelaamaan. Tärkeintä on pitää yllä kevyttä, sivistynyttä juttelua. Jossain vaiheessa tykkään itse siitä, että minut haastetaan ja ollaan eri mieltä. Joskus on ihan kiva väitelläkin lempeästi.
En pidä lähestymisistä, joissa suoraan kysellään, tuletko pöytään istumaan tai lähdetkö tanssimaan tai haluanko seuraa. En myöskään pidä siitä, että aletaan kehumaan vartaloa, silmiä, hiuksia tai muuta sellaista. Pahinta on jos suoraan sanotaan seksikkääksi. Jos haluaa välttämättä kehua, kannattaa osoittaa se jotakin persoonallisuutta heijastavaa ominaisuutta kohtaan eli tyyliin "sinulla oli niin aurinkoinen hymy, että en voinut vastustaa kiusausta tulla juttelemaan" ja tämäkin vasta sitten, kun vähän aikaa ollaan ensin juteltu muusta.
Ja miten kiva nähdä täällä pitkästä aikaa tällanen otsikko, mikä liittyy ihmisten livetapaamisiin! Tuntuu että jengi elää vaan netissä ja tindereissä puheista päätellen. Jee, old school!