Vinkkejä miten aloittaa baarissa keskustelu
Kommentit (66)
Oonko mä nätti, onko mun puku kiva? Saanko mä istua sun syliin, saanko?
Ei turhaa jaarittelua kirjoitti:
Sanon ihan suoraan, tulin tähän istumaan iskeäkseni sinut. Oletko seuraa vailla?
Sitten siirryt seuraavaan pöytään, ja seuraavaan ja seuraavaan, kunnes tärppää.
Ihan mitä tahansa arkipäiväistä tilanteeseen liittyvää, mitä voisi kuvitella puhuvansa kenen tahansa kanssa.
Klassikkoja on että kylläpä täällä on paljon/vähän porukkaa ja käytkö täällä usein. Jos on jokin poikkeuksellinen sääilmiö voi puhua siitä. Jos on joku esiintyjä niin puhuu siitä. Jos on joku urheilutapahtuma käynnissä niin siitä Jne. Riippuu siis paikasta missä ollaan ja mitä tapahtuu siinä ympärillä. Minkälaisia urpoja täällä oikein on?
Mitä mieltä olet soten kaatumisesta? Entä hallituksen erosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet soten kaatumisesta? Entä hallituksen erosta?
Boring. Neeeext!
Haluaisitko nuolla vatsapoimujani?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tarvi keskustella. Otta naisen pimssusta kiinni ja vie kotiin hommiin.
Kirjoitat aika hyvin jo suomea. Somaliasta vai Irakistako tulit?
sidukkiina kirjoitti:
Kiitos mielelläni, jos pidät samalla kiinni jenkkakahvoistani.
sidukkiina kirjoitti:
Haluaisitko nuolla persereikääni on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä tahansa arkipäiväistä tilanteeseen liittyvää, mitä voisi kuvitella puhuvansa kenen tahansa kanssa.
Klassikkoja on että kylläpä täällä on paljon/vähän porukkaa ja käytkö täällä usein. Jos on jokin poikkeuksellinen sääilmiö voi puhua siitä. Jos on joku esiintyjä niin puhuu siitä. Jos on joku urheilutapahtuma käynnissä niin siitä Jne. Riippuu siis paikasta missä ollaan ja mitä tapahtuu siinä ympärillä. Minkälaisia urpoja täällä oikein on?
"Käytkö täällä usein".
Voittaja-avaus. Varma saanti.
Teuve! Olen Mavja. Mikä sun nimi on? Ootapa mä auvvaan... sä oot vavmaan Visto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tarvi keskustella. Otta naisen pimssusta kiinni ja vie kotiin hommiin.
Kirjoitat aika hyvin jo suomea. Somaliasta vai Irakistako tulit?
Sonaliasta
"Lähetään panee" toimii ainakin muhun.
N22
Vierailija kirjoitti:
"Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielenkiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle?"
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käytkö täällä usein".
Voittaja-avaus. Varma saanti.
Siksihän se on klassikko. Tehdään tikusta asiaa ja sitä kuulee usein.
Naidaan kunnes rintasi poksahtavat!
T: Sinkku-Mies
Moi. Sulla on aivan ihanat silmät ja samalla tuijotat naisen tissivakoa.
Haluisit sä, että mä pissaisin sun peräreikääs?
Sanon ihan suoraan, tulin tähän istumaan iskeäkseni sinut. Oletko seuraa vailla?