Vinkkejä miten aloittaa baarissa keskustelu
Kommentit (66)
Mitenkäs se viina on menny neidillä piähän tänään
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, miten aloitat, koska vtuiks se menee joka tapauksessa.
t. kokenut realisti
Tämä pitää paikkansa jos ei ole riittävän hyvän näköinen (eli jos et kuulu siihen miesten top 10% joukkoon).
Säästä AP suosiolla psyykettäsi. Naiset voivat olla todella julmia.
Vierailija kirjoitti:
"Lähetään panee" toimii ainakin muhun.
N22
Lrtto
Vierailija kirjoitti:
"Lähetään panee" toimii ainakin muhun.
N22
Varmaan silloin, kun sen sanoo sopiva mies. Muuten se on, että "hyi, mikä sika!".
Näytät likaiseltahuoralta, milloin olet peseytynyt viimeksi?
Mitä mieltä olet lepakon siipien läiskeestä juhannusyönä
Annatsä mun nuolla sun p issaista p imppiäs ja p yllynhajuista vakoas?
Voi olla hyvä aloittaa jostakin yhteisestä asiasta tai täsmäaiheesta.
Esim.jos baarissa on karaoke, kysy mielipidettä biisistä, laulamisesta tai laulettaisiinko yhdessä tms.
Tanssilattialla voi kysyä esim.että "harrastatko tanssia?" Kuulostaa kohteliaisuudelta, mutta toimii myös keskustelunavauksena.
Hei!
Etsiikö neito varakasta, naisen huomioivaa ja uskomattomilla rakastajankyvyillä varustettua seuraa?
EN!
Hyvä, sittenhän minä varmaan kelpaan..
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voi olla hyvä aloittaa jostakin yhteisestä asiasta tai täsmäaiheesta.
Esim.jos baarissa on karaoke, kysy mielipidettä biisistä, laulamisesta tai laulettaisiinko yhdessä tms.
Tanssilattialla voi kysyä esim.että "harrastatko tanssia?" Kuulostaa kohteliaisuudelta, mutta toimii myös keskustelunavauksena.
Tuollaiset lainit kuulostavat niin etukäteen mietityiltä, ettei todellakaan toimi.
Ulkonäöstäs päätellen sä taidat käydä aika usein täällä.
Vierailija kirjoitti:
"Noin lihavaksi ihmiseksi et hikoile kovinkaan paljon.
Parannettu versio:" "Noin lihavaksi ihmiseksi et haise hieltä kovinkaan paljon."
Tällä iskurepliikillä on lohjennut pildeä useat kerrat. Tosin iskettävä ladyt ovat olleet WT-YH-äiskiä mutta huumorintajuisia.
Jakkupuku-virkanaisiin repliikki ei pure, mutta silloin akateemikko onkin ollut tyyliä: Päivi Nerg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noin lihavaksi ihmiseksi et hikoile kovinkaan paljon.
Parannettu versio:" "Noin lihavaksi ihmiseksi et haise hieltä kovinkaan paljon."
Tällä iskurepliikillä on lohjennut pildeä useat kerrat. Tosin iskettävä ladyt ovat olleet WT-YH-äiskiä mutta huumorintajuisia.
Jakkupuku-virkanaisiin repliikki ei pure, mutta silloin akateemikko onkin ollut tyyliä: Päivi Nerg.
Iltaisin itken itseni uniin ja onanoin katsellen Päivi Nergin kuvaa kännykästäni!
Ooch, achh, Ich komme, Ich komme!
Aber von hinten auch!
"Käytsä salilla?" Toimii ainakin mun miehellä. Miehiin..
Av:n klassinen "mitä lasissa" vois olla ihan toimiva.
Vierailija kirjoitti:
"Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielenkiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle?"
T. Spede Pasanen
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se viina on menny neidillä piähän tänään
Heh, nauroin ääneen tälle. :D Toimi näköjään ainakin mulle ekan kerran kuultuna, mutta en tiedä monestiko tän jaksais kuunnella. Ja ehottomasti murteella sitten. :)
Onkos neiti laskuttaja kun on niin kuitin näköinen.