Matias, Eemeli, Juho vai Joonas?
Eli pojalle nimeksi Matias, Eemeli, Juho vai Joonas?
Kommentit (45)
Tosi kivoja nimiä kerrankin!!! Matias, Joonas, Eemeli parhaat, Juho ihan ok. Juho Matias, käviskö?
Jos nimen yleisyys on teille tärkeä asia, niin neljästä ehdokkaasta Joonas on ainoa, joka ei mahtunut vuonna 2011 suosituimpien 50:n ensimmäisen etunimen listalle (vuoden 2012 tietoja ei vielä ole julkaistu).
Eemeli oli suosikkilistalla sijalla 13, Matias sijalla 14 ja Juho sijalla 24. Eemelin sai ensimmäiseksi etunimekseen 253 poikaa, Matiaksen 247 ja Juhon 212 poikaa.
Vai Jere? Mitä siitä tulee mieleen?
Taidamme kallistua tuohon Matiakseen.....:)
Matias tai Joonas, kumpi vaan- komeita ovat!
Juho on vähän vaisu ja Eemeli on Eemeli :)
Matiaksesta tulee minulle mäti mieleen..
Sinällään nuo kaikki ovat kivoja nimiä. Ehkä Juho paras, koska pikku Juhoja ei ole tullut vastaan.
Joonas on ykkönen, tulee mielikuva sporttisesta skandinaavista, hyvä vartalo ja kunto, hyvä koulumenestus.
Matias on lähes yhtäkiva, komeamies.
Juho ok, ei suosikki kuitenkaan.
Eemeli on våhän lapselle sopiva nimi enemmän, äänneasu kyllö houkutteleve :)
Joonas on ykkönen, tulee mielikuva sporttisesta skandinaavista, hyvä vartalo ja kunto, hyvä koulumenestus.
Matias on lähes yhtäkiva, komeamies.
Juho ok, ei suosikki kuitenkaan.
Eemeli on våhän lapselle sopiva nimi enemmän, äänneasu kyllö houkutteleve :)
Joonas. Itse tunnen lössöjä Eemeleitä ja yhden ylivilkkaan Matiaksen. En siis kelpuuttaisi noita kahta nimeä. Eemeli on huono nimi, jos ei pieni vaalea pellavapää. Tunnen komean ja urheilullisen Joonaksen. Eemeli ei ole kiva nimi aikuiselle miehelle.
Meillä nappisimäinen, tumman paksun tukan omaava suloinen Matias-vauva :) nimi oli minun makuuni liian pitkä, ja vaikea keksiä lempinimiä, mutta onneksi valittiin se, nyt niitä lempinimiäkin on jo pari, Masse ja Matska :)
Kaikki ok. Itse valitsisin Juhon. Parhaiten tuntemani Matias on erittäin älykäs.
Joonas on paras. Tulee mieleen urheilullinen, hyvävartaloinen poika.
Matias on kiva myös!
Kaikki hyviä. Itse valitsisin Juhon, koska en tiedä kuin yhden Juho-nimisen.