Ilta miehen kanssa.. Kumpi teki väärin?
Eli vietimme pitkästä aikaa iltaa niin että lapset olivat yökylässä.
Tähän väliin sanon, että emme asu yhdessä sillä olemme vielä asumuserossa. Asun vuokralla miehen lähellä.
Olimme ripustaneet viikolla lasten kanssa olohuoneen lampusta roikkumaan ilmapalloja. Jossain vaiheessa iltaa (mies ei ollut kuitenkaan juonut juurikaan) tuli puhe koulukiusaamisesta. Lopulta mies näytti, että "koulukiusaajille saisi tehdä näin" ja alkoi nyrkeillä hillittömästi takoa ilmapalloja, jotka roikkuvat lampusta. Ilmapallot paukkuivat rikki ja syntyi kamala meteli. Lisäksi mies todella näytti seonneen, joten tässä vaiheessa juoksin vessaan karkuun.
Minulla on ollut perheväkivaltaa lapsuudenkodissa, joten vessassa aloin itkemään säikähdyksestä ja vanhojen traumojen vuoksi. SiinÄ itkiessä minua alkoi myös suututtaa, joten löin vessan oveen ja siihen tuli pieni jälki.. Tiedän että tänä on typerästi tehty, mutta traumat ottivat vallan.
Pian tilanne rauhoittui ja tulin vessasta ulos. Mies huomasi jäljen ovessani ja alkoi raivota siitä. Hän sanoi että olen hullu, kun menen niin tolaltani että lyön ovea. Hän tivasi myös useita kertoja että miten aion sen pienen jäljen vuokranantajalleni selittää ja että mitä teen sitten kun hän ei usko minua, että siihen olisi käynyt joku. Että minun pitäisi kuulemma kertoa rehellisesti että olen lyönyt ovea.
Tuon vuoksi mies ei enää suostu puhumaan minulle ja luultavasti haluaa erota uudestaan.
Kummassa vika?
Kommentit (56)
Hullu...Miten naisella edes voi riittää voimia lyödä oveen reikä? Entäs jos sen oven tilalla olisi ollut ihminen?
Kyllä sinun oma käytöksesi on ollut irrationaalista.
Mies on perustellut oman tekonsa samalla kun on niitä ilmapalloja käyttänyt nyrkkeilysäkkeinään ("kiusaajat kyllä ansaitsisivat saman kohtelun mitä itse tekevät pienemmilleen" tjsp), sinun kilahtelusi taas oli paitsi totaalisen ylilyövää ja huomiohakuista, myös perusteetonta vasta jälkikäteen tapahtuvine "selittelyineen".
Oletan että lapsuuden traumasi on miehelle tuttu aihepiiri johon olet vedonnut useasti aiemminkin (?), mutta tällä kertaa reaktiosi oli niin ylimitoitettu että miehelle taisi draamakiintiö tulla täyteen.
Jee vihdoinkin hyvä!!!
Lauantai pelastettu!
Vierailija kirjoitti:
Mies on perustellut oman tekonsa samalla kun on niitä ilmapalloja käyttänyt nyrkkeilysäkkeinään ("kiusaajat kyllä ansaitsisivat saman kohtelun mitä itse tekevät pienemmilleen" tjsp), sinun kilahtelusi taas oli paitsi totaalisen ylilyövää ja huomiohakuista, myös perusteetonta vasta jälkikäteen tapahtuvine "selittelyineen".
Oletan että lapsuuden traumasi on miehelle tuttu aihepiiri johon olet vedonnut useasti aiemminkin (?), mutta tällä kertaa reaktiosi oli niin ylimitoitettu että miehelle taisi draamakiintiö tulla täyteen.
Eli jos olisin täräyttänyt sitä ovea nyrkillä ja sanonut "kiusaajilleni olisi pitänyt tehdä näin" niin se olisi ihan ok, onhan se perusteltu?
Ap
Heippa Elisa. Suosittelen että tihennät niitä terapiakäyntejäsi, tai vaihdat terapian muotoa. Pääsi voit siellä parantaa, mutta tuota tyhmyyttäsi ei poista valitettavasti mikään
Kummasti ketju taas hiljeni, kun selvisi että kenestä on kyse. Kannattaisko myös miettiä että kelle kerrot asioitasi, niin sinua ei joka kerta tunnisteta vauva.fissä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olisin täräyttänyt sitä ovea nyrkillä ja sanonut "kiusaajilleni olisi pitänyt tehdä näin" niin se olisi ihan ok, onhan se perusteltu?
Ap
Luepa koko lause. Siinä on myös alku: "... totaalisen ylilyövää ja huomiohakuista...."
Vierailija kirjoitti:
Hullu...Miten naisella edes voi riittää voimia lyödä oveen reikä? Entäs jos sen oven tilalla olisi ollut ihminen?
Kummassakin. Pehmustettuun huoneeseen lepositeissä molemmat.
Ilmapalloja ei saa rikki lyömällä, ellei osu johonkin terävään, enkä usko että nainen löisi oveen niin lujaa, että hajoaisi. Jos lyö niin tekniikka pitää olla kunnossa. Muuten menee oven sijaan käsi.
Ei nyt provot lähde, vaikka yritetty enemmän, kuin normaalisti.
aika provo ei kai kukaan saa rikki ilmapalloa joka on narussa pelkällä nyrkin iskulla koeta nyt kehitelllä joku uskottavampi aloitus kiitos
toki kaikki nyt kokeileen ja ilmoita tänne jos menee tolla tyylillä pallo rikki
En kyllä näe että mitä väärää mies on tehnyt? Ilmapallothan on muutenkin poksahtelrvaa tavaraa, joka ei kauaa kestä. Hän vain näytti niillä miten hänen mielestään kiusaajille tulisi tehdä.
Sinä taas raivosit vessassa täysin omia asioitasi ja hajotit asuntoa
Eli tämän aloituksen tarkoitus oli kertoa että miehen mielestä kiusaajien ilmapallot pitää rikkoa ja ap ei pitänyt ajatuksesta ja rikkoi oven?
Vierailija kirjoitti:
Eli tämän aloituksen tarkoitus oli kertoa että miehen mielestä kiusaajien ilmapallot pitää rikkoa ja ap ei pitänyt ajatuksesta ja rikkoi oven?
Minä käsitin niin, että miehen mielestä kiusaajat pitää puhkoa kuoliaiksi.
Meillä kävi yhtenä vappuna samalla tavoin, mutta mies nyrkkeili huvikseen ilmapalloja kunnes säikähti takaisin kimpoavaa ilmapalloa ja vaistomaisesti nykäisi päätä taakse suoraan hyllyyn.
Hyllyltä tippui stereolaitteet ja levykokoelma. Mies joutui myös tikattavaksi ja minä jouduin shokkiin kun verta tuli päästä niin paljon ja se tahmasi lattian ja maton. Itkin vain puhelimessa täyttä kurkkua ja mies huusi pää punaisena että olisin hiljaa.
Itkin vain enemmän.
Kamala vappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot v.antajalle rehellisesti, että vahingossa vedit ovea liian lujaa, tuskin siitä vielä häätöä saat. Turha miehen on tuolla pelotella, katsoisi peiliin. Siitä voi häädön saadakin, jos asunnosta kuuluu usein vihaisen miehen karjuntaa. Anna sille vaikka porttikielto.
Tämä minua juuri ihmetyttää, että kuinka mies jaksaa vihoitella pienestä jäljestä joka on MINUN vessan ovessani ja että kuinka minä joudun selittämään vuokranantajalle sen. Eikä suostu puhumaan enää yhtään mitään. Siitä taas ei voida puhua, että miksi hän sai niin kovan raivarin, että rikkoi minun ja lasten ilmapallot. Koska se kuulemma "ei ollut mitään" Ap
Yrittää viedä huomion pois itsestään. Tuskin sitä muuten niin kiinnostaisi se ovi. Sehän on sun ja vuokranantajasi välinen asia, ei kuulu hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5. Tämä on ollut paras provo pitkään aikaan, kerrankin jotain ei niin läpinäkyvää. Tuo ilmapalloilla nyrkkeily oli suosikkikohtani. Mies varmaan harrastaa kesäisin koivikossa suhisten karatea?
Kyllä. Todellakin provojen ehdotonta aatelia!
Suorastaan vangitseva dramatiikka valtasi mielenkiinnon heti alusta lähtien. Asumusero, joten ongelmia jo pohjalla ja myös tiedossa, kun aloitetaan uusi yritys, joka päättyy kihelmöivän odottavaan jännitykseen. Tässä on ainesta vaikka mihin. Suosittelen hakemaan ison kulhollisen poppareita! 5 tähteä!
Huomatkaa: "Rikkoi minun ja lasten ilmapallot".
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi yhtenä vappuna samalla tavoin, mutta mies nyrkkeili huvikseen ilmapalloja kunnes säikähti takaisin kimpoavaa ilmapalloa ja vaistomaisesti nykäisi päätä taakse suoraan hyllyyn.
Hyllyltä tippui stereolaitteet ja levykokoelma. Mies joutui myös tikattavaksi ja minä jouduin shokkiin kun verta tuli päästä niin paljon ja se tahmasi lattian ja maton. Itkin vain puhelimessa täyttä kurkkua ja mies huusi pää punaisena että olisin hiljaa.
Itkin vain enemmän.
Kamala vappu.
No tässä on vähän enemmän todentuntua. Ap vois ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviitte molemmat terapiaa. Pysykää erossa.
Minä käyn terapiassa.
Ehkä tosiaan parempi pysyä erossa, niin hullulta hän näytti siinä tilanteessa. Ei ole koskaan ollut väkivaltainen, enkä minäkään, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ap
Tämä on provo. Niin huono..
Miksi olette asumuserossa?