Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutuksesta kysymys.

Vierailija
09.03.2019 |

Vuokra asunnossani asuu henkilö jota olen häätämässä.

asunnossa on myös tehty ilkivaltaa. Hän on eläkkeellä, mielenterveysongelmia ja viranomisten taholta hänen terveyden kyseenalaisessa. Ei ole kuin kotivakuutus kattamaan luottotietojen maksuhäiriömerkinnöistä Siispä mitä kotivakuutus auttaa tässä tilanteessa johtuvista puitteista.

Auttaako kotivakuutus hänen siis osittain hoitamaan kuluja. Tässä tilanteessa hankalaa.

On siis ilkivaltaa asunnon kunto huonontunut ja hänen oikeuksiaan sairaudesta johtuvien puitten yritämme miettiä mitä kannattaa j pitäisi tehdä ettei menisi puihin hänen ja minun omistamani asunnon oikeusvateet. En halua.

Tässä tilanne.

Mitä siis kotivakuutus voi tehdä. Vuokrarästit syntyneet ilkivallan takia. Hän on leimattu sairaaksi jotta pitäisi juosta kelaan ja se nyt ei voi olla ainoa vaihtoehto.

Kotivakuutus info on kiinni ja vakuutuslainpiirissä kyseenalistetaan.

Mitä kotivakuutus voi korvata kenelle ja minulle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sekava teksti

Vierailija
2/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ylläolevasta yhtään lausetta. Hanki lakimies, jolle maksat siitä, että hän ottaa selvää, mikä sun ongelma oikeasti on ja mitä asialle voi tehdä. Suomen vuokranantajat ry tarjoaa jäsenilleen vuokrasuhtisiin erikoistuneita lakimiespalveluja, liity jäseneksi, niin voit soittaa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ei korvaa tahallista vahinkoa. Poliisiin yhteys ja rikosilmoitus asunnon tuhoamisesta.

Vierailija
4/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratuloa et saa kotivakuutuksesta. Vuokralaisesi on korvausvelvollinen kaikesta. Ei muuta kuin vouti perään hänelle. 

Vierailija
5/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvausvelvollinen

Vierailija
6/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimiehellä en voi tehdä hänelle mitään.

Mietin häädön virkaan astumispäivää. Ja velvollisuus ilmoittaa hänelle että kerkeää pakata kamansa ja lähteä. Hän on väkivaltainen ja en kehtaa taloyhtiön puolesta ja kuin toivoa remonttia kun itsekin olen syypää.... Tavallaan hänen piikkiin se menee. Eli vaikea tilanne.

Vierailija
7/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse holhouksessa tai jotain mt ongelmaa? Vaikuttaa niin sekavalta tuo kirjoituksesi ja ajatuksenjuoksusi.

Vierailija
8/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kotivakuutus korvaa hänelle kun on häätö päällä.

Eli asunnossani on tehty ilkivaltaa muttei hänen toimesta.

Kotirauhan häirintä on aiheuttanut hänen mielenterveyteen asunnon pinta yms. KORVAAKO KOTIVAKUUTUS MIEKENTERVEYSONGELMAOSRLLE tässä tilanteessa mitään.

Ulosotto, perintä vuokra tulot minun piikkiin mutta hänellä on siis kattava omaisuus.

Mitä siis kotivakuutus voi tehdä

Vierailija
9/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on äidinkielesi?

Vierailija
10/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Kauan häätö siis kestää tässä tapauksessa. Voiko hakea millä perustein häädön vastustamista?

Ja kun häätö käräjät ovat miten se ilmoitetaan

Vierailija
11/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kotivakuutus korvaa hänelle kun on häätö päällä.

Eli asunnossani on tehty ilkivaltaa muttei hänen toimesta.

Kotirauhan häirintä on aiheuttanut hänen mielenterveyteen asunnon pinta yms. KORVAAKO KOTIVAKUUTUS MIEKENTERVEYSONGELMAOSRLLE tässä tilanteessa mitään.

Ulosotto, perintä vuokra tulot minun piikkiin mutta hänellä on siis kattava omaisuus.

Mitä siis kotivakuutus voi tehdä

Ei kotivakuutus kenenkään tekemää ilkivaltaa korvaa. Ilkivallan tekijä on korvausvastuussa. Jos tekijä tiedetään, niin hänestä rikosilmoitus poliisille.

Vierailija
12/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ei korvaa mitään. Häätö oikeuden kautta, asunnon hajottaminen oikeuteen ja korvaus ulosoton kautta.

Vierailija
13/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vakuutus kattaa

Vierailija
14/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kukaan voi tietää, minkälaiset vakuutusehdot kyseisessä vakuutuksessa on kun et edes kerro miltä yhtiöltä se on. Lue vakuutusehdot tai ota yhteyttä vakuutusyhtiöön.

Vierailija
15/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ongelma.

Hän on menettänyt luoton viranomaisiin Sossuun yms kelaan ja näin.

Yksityinen ei saa olla henkilökohtaisiin asioihin vuokra rästien merkityksessä vaatia sosiaalityöntekijää kertomaan ja korvaaman.

Hän haluaisi haasta oikeuteen väärin perustein tapahtuneesta yksityisen vuokran antaa j sosiaalilautakunta kirjaamon työntekijöiden tuomat Mielenterveys ja Sairausvakuutuksen piirin kuuluvat.

Mikä on oikeus kohtuu arvioida ja kuka sen remontit niin Kotivakuutus?

Vierailija
16/16 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta saa mitään selvää, kirjoitat todella huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme