Sugardaddy/sugarbabe vinkkejä ja kokemuksia?
Olen viisikymppinen mies, ja haluaisin enemmän seksiä kuin mitä vaimoltani saan.
Naapuriin muutti äskettäin parikymppinen nuori nainen, hyvin viehättävä. Yksin asuu ja yksin kulkee. Luullakseni opiskelija, ei ainakaan missään vakityössä.
Itse teen töitä kotoa käsin, eli työajat on joustavat. Lapset ovat jo maailmalla, ja vaimo päivisin töissä, joten tilaisuus olisi kaikenlaisiin ylimääräisiin touhuihin. ;)
Olen lukenut juttuja joiden mukaan jotkut varsinkin opiskelijatytöt rahoittavat elämäänsä sugarbabe-suhteella vanhempien ja varakkaiden miesten kanssa.
Jos tämä kyseinen neiti olisi sattumoisin kiinnostunut sugardaddystä, niin ei tarvitsisi mennä merta edemmäs kalaan, kun ihan tästä naapurista löytyisi halukas. Mutta miten tehdä päänavaus? En halua loukata enkä pelästyttää, jos ei ole lainkaan kiinnostunut moisesta.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, tai muuten vinkkejä tarjolla? (Ja turhat "vanha pervo", "peräkamarin pertti", jne. kommentit voi jättää väliin, kiitos.)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sugardating = "hienompi" nimitys prostituutiolle.
Muistakaa se ennen kuin varsinkin tytöt alatte niitä palveluita tarjoamaan. Se mitä teette nuorena elämässö, saattaa yllättäen tulla eteen vanhempana.
No kyllä ja ei. Useimmat maksulliset käyvät vaikka vuoden aikana läpi melkoisen määrän asiakkaita, kun taas sugarbabe pyörii yhden tai korkeintaan muutaman miehen kanssa pidemmän aikaa, eli ihan numeroiden valossa sugardating on huomattavasti turvallisempaa jne. Lisäksi sugardaddyt ovat pääsääntöisesti vakisuhteessa eläviä, joten on heidän intresseissään pitää juttu luottamuksellisena. Mutta tietenkin noin moraalin ym. kannalta maksullisuus on maksullisuutta, saa siitä sitten 50e per varvi käteisenä tai että sugardaddy maksaa vaikka vuokran puolestasi.
Jos huorissa meinaat käydä, on ehkä viisaampaa hoitaa asia jossain muualla kuin naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos huorissa meinaat käydä, on ehkä viisaampaa hoitaa asia jossain muualla kuin naapurissa.
Varmastikin vähemmän riskaabelia jos ei ole ihan kotinurkilla, mutta toisaalta käytännön kannalta ajattelin että olisi todella näppärää kun olisi sopivasti naapurissa.
Itse en ajattele sitä niinkään 'huorissa käymisenä' vaan enemmänkin salasuhteena, tosin maksullisena. Mutta ehkä tämä on vain semanttista hiusten halkomista.
AP
Mitä muuta naapurintytölle on siis tarjolla kuin sitä huoraamista?
Sugardating on nimenomaan deittailua tietyin mukavuuksin, ei pelkkä panosuhde rahaa vastaan.
Miten ajattelit tarjota tytölle matkustelua ym. luksusta jäämättä kiinni, jos tähän asti olet tehnyt töitä kotoa käsin? Ei varmaan vaimolle mene ihan helpolla selitykset läpi.
Yritä päästä juttusille sen tytön kanssa ja vähän kartoittaa, voisiko olla sellainen joka alkaisi tuollaiseen?
Juttusille voit päästä ihan vaan jossain postilaatikolla, oikein ajoitetulla lenkillä tms.
Minkä tyylinen se tyttö on?
Panostaako ulkonäköön, tykkääkö matkustella, kalliista laukuista, löytyykö isoja tatuointeja, irtoripset tekokynnet tai muuta vastaavaa?
Shoppaileeko usein, tuleeko kotiin ketjuliikkeiden muovikassit käsissä?
Sinänsä kyllä vaikea arvioida, kun suurinosa parikymppisistä on tuollaisia.
Olen kolmekymppinen enkä saa mieheltä tarpeeksi. Tekisi mieli vanhempaa mies, sellaista vähän jo charmikasta. Tulisin mielelläni luoksesi kun vaimosi on töissä. Mutta seksin täytyisi olla hyvää eikä siihen saa liittyä raha.
Kävin joskus vuosia sitten yhden opiskelijatyttösen luona päiväkahvilla ja -panolla jokseenkin säännöllisesti. "Ehdottoman luotettavasti ja salaisesti" tietenkin. Valehtelin tytölle että olen perheellinen jne. ihan vain siksi että ei kuvittele mitään seukkailuhommaa. Kerran sitten tyttö tuumas että haluaa tuplahinnan tai kertoo vaimolle. Vedin housut jalkaan ja sanoin että en maksa latiakaan ja että voi soittaa vaimolle vaikka heti. Ei ole sen jälkeen oltu yhteyksissä :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin joskus vuosia sitten yhden opiskelijatyttösen luona päiväkahvilla ja -panolla jokseenkin säännöllisesti. "Ehdottoman luotettavasti ja salaisesti" tietenkin. Valehtelin tytölle että olen perheellinen jne. ihan vain siksi että ei kuvittele mitään seukkailuhommaa. Kerran sitten tyttö tuumas että haluaa tuplahinnan tai kertoo vaimolle. Vedin housut jalkaan ja sanoin että en maksa latiakaan ja että voi soittaa vaimolle vaikka heti. Ei ole sen jälkeen oltu yhteyksissä :D
Mielenkiintoinen pointti, ja tavallaan päinvastainen siihen mitä 1. vastaus huomautti. Tosin täytyy olla kyllä tietynlainen ihminen että edes alkaa miettiä jotain kiristystä, vaikka niinhän se raha tunnetusti tuo pahimman puolet esiin monista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyylinen se tyttö on?
Panostaako ulkonäköön, tykkääkö matkustella, kalliista laukuista, löytyykö isoja tatuointeja, irtoripset tekokynnet tai muuta vastaavaa?
Shoppaileeko usein, tuleeko kotiin ketjuliikkeiden muovikassit käsissä?
Ei mitään tatuointeja, tekokynsiä, tai muuta WT-lutkahtavaa, enemmänkin sellainen tyylikäs ja naisellinen. Mutta en ole nähnyt mitään erityisiä merkkivaatteita tai Louis Vuitton -laukkuja. Tosin se saattaa olla varallisuudesta kiinni, ei mielihaluista - eli saattaa olla, että siitä löytyisikin hyvä etenemismahdollisuus.
Kiitos rakentavasta vastauksesta! :)
AP
Otahan nyt järki käteen ja mieti hommaa. Keskivertoyliopistoon tulee vuosittain esim 1000 opiskelijaa joista puolet naisia. Niistä 500 ehkä kymmenen olisi valmiita naimaan itseään huomattavasti vanhempaa miestä rahaa vastaan, eli yksi viidestäkymmenestä. Toisinsanoen jos naapuriisi muuttaisi 50 nuosta naista niin niistä yksi saattaisi sinusta olla kiinnostunut. Loput 49 mainitsisi roskakatoksella seuraavan kerran vaimoasi ja naapureitasi nähdessään että naapurin Keijo yritti vongata seksiä rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Otahan nyt järki käteen ja mieti hommaa. Keskivertoyliopistoon tulee vuosittain esim 1000 opiskelijaa joista puolet naisia. Niistä 500 ehkä kymmenen olisi valmiita naimaan itseään huomattavasti vanhempaa miestä rahaa vastaan, eli yksi viidestäkymmenestä. Toisinsanoen jos naapuriisi muuttaisi 50 nuosta naista niin niistä yksi saattaisi sinusta olla kiinnostunut. Loput 49 mainitsisi roskakatoksella seuraavan kerran vaimoasi ja naapureitasi nähdessään että naapurin Keijo yritti vongata seksiä rahaa vastaan.
Joo, ihan hyvä pointti, ja kiitos siitä. Kai se on totta, että tämä on melkoinen long shot. Ehkä täytyy miettiä toiseen kertaan...
AP
PS: Nimeni ei ole Keijo, ihan vaan selvyyden vuoksi. :)
Vierailija kirjoitti:
AP
PS: Nimeni ei ole Keijo, ihan vaan selvyyden vuoksi. :)
Toi sun nimiongelma on suurempi kuin käsitätkään.
Kolmekymppinen leidi, sopisiko hyväkroppainen 45-vuotias? En osaa luvata hyvää seksiä, sehän selviää kun kokeilee. Ja vaikka tässä lupaisinkin niin mitä arvoa sillä olisi. Itse pks, kiinnostaako kokeilla? (Ei ap)
Itse olen yli-ikäinen, mutta aina näitä juttuja lukiessa tulee mieleen, että kumpaa sugardaddyt oikeasti haluavat, sen nuoren naisen seuraa (egobuusti) vai hyvää seksiä? Sillä sen perusteella mitä miesten kanssa olen elämäni aikana jutellut, niin mahdollisuus hyvään ja estottoman seksiin parikymppisen tytön kanssa on aika pieni, verrattuna nyt vaikka oman ikäisiin jotka tietävät mitä tekevät ja haluavat, viis siitä meneekö maha kurttuun tai onko tissit roikkuvat. Niin miehet, kumpaa haluatte? N48
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yli-ikäinen, mutta aina näitä juttuja lukiessa tulee mieleen, että kumpaa sugardaddyt oikeasti haluavat, sen nuoren naisen seuraa (egobuusti) vai hyvää seksiä? Sillä sen perusteella mitä miesten kanssa olen elämäni aikana jutellut, niin mahdollisuus hyvään ja estottoman seksiin parikymppisen tytön kanssa on aika pieni, verrattuna nyt vaikka oman ikäisiin jotka tietävät mitä tekevät ja haluavat, viis siitä meneekö maha kurttuun tai onko tissit roikkuvat. Niin miehet, kumpaa haluatte? N48
Itse haluan estetonta ja hyvää seksiä puolin ja toisin. Sellaista, jossa kumpikin on täydellä mukana ja haluaa omaa ja ennen kaikkea toisen nautintoa.
Olkoon ikä sitten 20v tai 50v
Kemioiden on kohdattava
T: M42
Vierailija kirjoitti:
No tässä tapauksessa toki nuorta naista enemminkin kuin hyvää seksiä (mistäs minä tiedän miten hyvää se hänen kanssaan olisi), mutta myös enemmän seksiä ja useammin kuin mitä vaimolta saan. Ei minulla ole erityisesti mitään sen kummempaa hinkua parikymppisiin, joku kolmekymppinen kävisi aivan yhtä hyvin ja ehkä jopa paremminkin, mutta sellaisia (sitoutumattomia) ei ainakaan ihan tässä naapurustossa asu, ja mihinkään deittimarkkinoille en todellakaan aio enää tämän ikäisenä lähteä.
AP
Jos kävisi niin, että saisit sen nuoren naisen, mutta seksi olisi ihan perus, niin riittäisikö se sulle? Mikä olisi se motiivi olla tämän nuoren kanssa? Kaunis katsella sen tunnin pari kun vaimo on töissä? Mun on nyt vaikea ymmärtää mitä se nuoruus tässä toisi niin paljon, että menisi esim loistavan seksin ohitse JA olisi riskin ottamisen arvoista.
Minkä ikäisistä tytöistä ylipäänsä haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Jos kävisi niin, että saisit sen nuoren naisen, mutta seksi olisi ihan perus, niin riittäisikö se sulle? Mikä olisi se motiivi olla tämän nuoren kanssa? Kaunis katsella sen tunnin pari kun vaimo on töissä? Mun on nyt vaikea ymmärtää mitä se nuoruus tässä toisi niin paljon, että menisi esim loistavan seksin ohitse JA olisi riskin ottamisen arvoista.
Motiivi on laiskuus. Olis niin kätevää käväistä naapurissa. Nuoret antaa lahjoja vastaan helpommin kuin kypsemmät ja jos ostaa pitää, niin miks ei nuorta sitten? Nuorempi jaksaa teeskennellä kemiaa, vaikka sitä ei oliskaan.
Sugardating = "hienompi" nimitys prostituutiolle.
Muistakaa se ennen kuin varsinkin tytöt alatte niitä palveluita tarjoamaan. Se mitä teette nuorena elämässö, saattaa yllättäen tulla eteen vanhempana.