Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sugardaddy/sugarbabe vinkkejä ja kokemuksia?

Vierailija
09.03.2019 |

Olen viisikymppinen mies, ja haluaisin enemmän seksiä kuin mitä vaimoltani saan.

Naapuriin muutti äskettäin parikymppinen nuori nainen, hyvin viehättävä. Yksin asuu ja yksin kulkee. Luullakseni opiskelija, ei ainakaan missään vakityössä.

Itse teen töitä kotoa käsin, eli työajat on joustavat. Lapset ovat jo maailmalla, ja vaimo päivisin töissä, joten tilaisuus olisi kaikenlaisiin ylimääräisiin touhuihin. ;)

Olen lukenut juttuja joiden mukaan jotkut varsinkin opiskelijatytöt rahoittavat elämäänsä sugarbabe-suhteella vanhempien ja varakkaiden miesten kanssa.

Jos tämä kyseinen neiti olisi sattumoisin kiinnostunut sugardaddystä, niin ei tarvitsisi mennä merta edemmäs kalaan, kun ihan tästä naapurista löytyisi halukas. Mutta miten tehdä päänavaus? En halua loukata enkä pelästyttää, jos ei ole lainkaan kiinnostunut moisesta.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, tai muuten vinkkejä tarjolla? (Ja turhat "vanha pervo", "peräkamarin pertti", jne. kommentit voi jättää väliin, kiitos.)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en saa tarpeeksi vaimolta. Olisi kiva saada kolmekymppiseltä. Oon 46v.

Vierailija
42/50 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en saa tarpeeksi vaimolta. Olisi kiva saada kolmekymppiseltä. Oon 46v.

Rahalla saa jos ei muuten ja on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

03 bitch kirjoitti:

Minkä ikäisistä tytöistä ylipäänsä haaveilet?

+19 v olisi bueno ;)

Vierailija
44/50 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
45/50 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piipahdus kauppakeskuksen parkkihollissa ennen laukkuliikkeessä asiointia kiellettyä?
Neiti17

Vierailija
46/50 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen enkä saa mieheltä tarpeeksi. Tekisi mieli vanhempaa mies, sellaista vähän jo charmikasta. Tulisin mielelläni luoksesi kun vaimosi on töissä. Mutta seksin täytyisi olla hyvää eikä siihen saa liittyä raha.

kiinnostaa, hyväkroppainen m49

Vierailija
47/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut yksi hoikka 21v ja 3kpl noin 30v ja yksi 58v, 30 kymppisiltä saanut hyvää seksiä, ihan huippu oli 58 , vaikka oli jo tupsahtanut vartalo.

Kaipaisin uutta sugarbabea, ite oon 49v.

Vierailija
48/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin vuoden ajan ollut urheileva opiskelijatuttava jota sponsoroin tukemalla hänen melko hintavaa urheiluharrastustaan joka on hänelle tärkeä. Vastineeksi saan mm ihailla hänen upeaa kroppaansa kun vietämme saunailtaa luonani keskimäärin kerran viikossa. Ilta jatkuu saunomisen jälkeen hyvän ruoan ja muun mukavan merkeissä mutta kotiinähtöni ajaksi on sovittu viimeistään 01.00. Kundi on 23 ja itse olen 43. 

Vierailija
49/50 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä tarjota pientä luksusta , matkustelua hyvänä pitoa deittailua vastaan

Vierailija
50/50 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus vuosia sitten yhden opiskelijatyttösen luona päiväkahvilla ja -panolla jokseenkin säännöllisesti. "Ehdottoman luotettavasti ja salaisesti" tietenkin. Valehtelin tytölle että olen perheellinen jne. ihan vain siksi että ei kuvittele mitään seukkailuhommaa. Kerran sitten tyttö tuumas että haluaa tuplahinnan tai kertoo vaimolle. Vedin housut jalkaan ja sanoin että en maksa latiakaan ja että voi soittaa vaimolle vaikka heti. Ei ole sen jälkeen oltu yhteyksissä :D

Mielenkiintoinen pointti, ja tavallaan päinvastainen siihen mitä 1. vastaus huomautti. Tosin täytyy olla kyllä tietynlainen ihminen että edes alkaa miettiä jotain kiristystä, vaikka niinhän se raha tunnetusti tuo pahimman puolet esiin monista.

Niin ei tarvitse olla mikään erityinen ihminen vaan nainen,  sillä heille hän tuollainen on aivan normaalia.