Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullistava menetelmä!

Vierailija
09.03.2019 |

Punnitse itsesi.

Punnitse itsesi uudestaan viikon kuluttua.

Jos painosi on noussut olet syönyt enemmän kuin kulutat.

Ankaralla aivotyöllä voit selvittää mitä merkitsee jos paino on pysynyt ennallaan tai laskenut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian yksinkertaista, haluan kysyä päivittäin miksi painoni ei laske vaikka syön muka vähemmän kuin kulutan.

Vierailija
2/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja punnitus kannattaa tehdä aamulla vähissä vaatteissa vessakäynnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt tehnyt tuota yli puoli vuotta ja paino sahaa 3 kilon marginaalilla. Peräkkäisillä viikoilla yli kilon vaikka syön suht samoin aina. Joten tuosta ei ainakaan voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä.

Vierailija
4/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt tehnyt tuota yli puoli vuotta ja paino sahaa 3 kilon marginaalilla. Peräkkäisillä viikoilla yli kilon vaikka syön suht samoin aina. Joten tuosta ei ainakaan voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä.

Jo pelkästään suolan syönnillä ja veden juonnilla (illalla) on merkitystä painoon.

Vierailija
5/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa totta, muttei kuitenkaan aivan: paino vaihtelee muutenkin kuin rasvakudoksen määrän perusteella, esim. kehon nestemäärän, ruoansulatuksen, ym. mukaan. Kaksi mittaustapahtumaa ei vielä kerro trendistä paljoakaan, siihen tarvitaan hieman pidemmän aikavälin seurantaa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään suolan syönnillä ja veden juonnilla (illalla) on merkitystä painoon.

Turhaan alapeukutat, kun et asiaa oloe tutkinut. Suolen toiminnalla myös vaikutusta.

Vierailija
7/7 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ja noille besserwissereille tiedoksi että sitä ankaraa aivotyötä voi käyttää laajemminkin.

Oikeasti siis kiinnostaa rasvan määrän vaihtelu, toki nestetemputtelulla saa painon vaihtelemaan +-3 kiloa koska vaan.

Mutta jos sitä järkeä on, punnituksia ei suoriteta poikkeusolosuhteissa vaan normipäivän jälkeisenä aamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä