Mitä teillä syödään tänään?
Meillä harvinainen vapaa viikonloppu ja olisi kiva syödä jotain kivaa, minä ja lapset, jotka alakouluikäisiä. Sauna illalla. Päivä kaupungissa ja siivotaan sitten. Sellainen päivä tulossa. Niin niitä kivoja vkonloppuruuan reseptejä jakoon. Me ei syödä punaista lihaa, mutta kokenut kokkaaja olen. Kiitos ja hyvää lauantaita kaikille.
Kommentit (32)
Lohikeittoa. Lauantai on meillä keittopäivä. Hedelmäsalaattia myös.
https://www.recipetineats.com/broccoli-and-potato-soup/ yksinelävänä teen vielä ison satsin ja syön monta päivää tuota :D
Mulla tänään valmista ruokaa, kaupan valmistiskistä muusia ja lihapullia plus kreikkalaista salaattia. Mies lähti hautajaisiin ja saa siellä varmaankin syödäkseen, ison talon emäntä haudataan ja siellä tavataan laittaa kunnon pidot, oli sitten syntymäpäivät tai muut pippalot. Miksi en ole siellä? Jalka paketissa, siksi.
Ranskalaisia ja soijapyöryköitä tai tonnikalapizzaa en ole päättänyt vielä kumman tungen uuniin kun syön vasta aamupalaa.
Hasselbackan perunoita, falafelia ja tsatsikia.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään tänään täytettyjä lettuja, kun ei ole pitkään aikaan tullut tehtyä. Lasagnea voisi itsekin seuraavana viikonloppuna tehdä. :)
En muista olenko tehnyt täytettyjä lettuja koskaan, siispä sitä tänään! Kiitos ideasta :)
siellä kasvisreseptit.fi on vaikka mitä herkullista reseptiä :P
Pottuhuttua ja karjalanpaistia tykötarpeineen. Siitä riittää huomiseksikin.
Pari päivää sitten tehtyä lihapullapastavuokaa on töissä eväänä pari annosta. Hyvin pärjää työvuoron. Illemmalla ajateltiin puolison kanssa pitää herkkupäivää ja hakea mäkkäristä ruokaa leffan kanssa :)
Uunissa haudutettuja possunposkia espanjalaisittain, kukkakaalimuusia ja vihreitä papuja sekä punaviiniä. Nam.
Minä teen intialaista, tai pääruoka taitaa olla nepalilaista, shahi paneer . Helppo resepti, sopivan mausteinen, ei tulinen, juustoksi laitan leipäjuustoa. Lisäksi riisiä, naan-leipää, tomaatti-sipulirelishiä ja minttu-kurkkuraitaa, vihreää salaattia. Mielettömän hyvää ja varsin helppoakin.