Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä syödään tänään?

Vierailija
09.03.2019 |

Meillä harvinainen vapaa viikonloppu ja olisi kiva syödä jotain kivaa, minä ja lapset, jotka alakouluikäisiä. Sauna illalla. Päivä kaupungissa ja siivotaan sitten. Sellainen päivä tulossa. Niin niitä kivoja vkonloppuruuan reseptejä jakoon. Me ei syödä punaista lihaa, mutta kokenut kokkaaja olen. Kiitos ja hyvää lauantaita kaikille.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen intialaista, tai pääruoka taitaa olla nepalilaista, shahi paneer . Helppo resepti, sopivan mausteinen, ei tulinen, juustoksi laitan leipäjuustoa. Lisäksi riisiä, naan-leipää, tomaatti-sipulirelishiä ja minttu-kurkkuraitaa, vihreää salaattia. Mielettömän hyvää ja varsin helppoakin. 

Vierailija
22/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeittoa. Lauantai on meillä keittopäivä. Hedelmäsalaattia myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.recipetineats.com/broccoli-and-potato-soup/ yksinelävänä teen vielä ison satsin ja syön monta päivää tuota :D

Vierailija
24/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään valmista ruokaa, kaupan valmistiskistä muusia ja lihapullia plus kreikkalaista salaattia. Mies lähti hautajaisiin ja saa siellä varmaankin syödäkseen, ison talon emäntä haudataan ja siellä tavataan laittaa kunnon pidot, oli sitten syntymäpäivät tai muut pippalot. Miksi en ole siellä? Jalka paketissa, siksi.

Vierailija
25/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia ja soijapyöryköitä tai tonnikalapizzaa en ole päättänyt vielä kumman tungen uuniin kun syön vasta aamupalaa.

Vierailija
26/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselbackan perunoita, falafelia ja tsatsikia.

Vierailija
27/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään tänään täytettyjä lettuja, kun ei ole pitkään aikaan tullut tehtyä. Lasagnea voisi itsekin seuraavana viikonloppuna tehdä. :)

En muista olenko tehnyt täytettyjä lettuja koskaan, siispä sitä tänään! Kiitos ideasta :)

Vierailija
28/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kasvisreseptit.fi on vaikka mitä herkullista reseptiä :P

Vierailija
29/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottuhuttua ja karjalanpaistia tykötarpeineen. Siitä riittää huomiseksikin.

Vierailija
30/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten tehtyä lihapullapastavuokaa on töissä eväänä pari annosta. Hyvin pärjää työvuoron. Illemmalla ajateltiin puolison kanssa pitää herkkupäivää ja hakea mäkkäristä ruokaa leffan kanssa :)

Vierailija
31/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään uunifetapastaa.

Vierailija
32/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa haudutettuja possunposkia espanjalaisittain, kukkakaalimuusia ja vihreitä papuja sekä punaviiniä. Nam. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi