Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti teillä tehtiin eropäätös sen jälkeen,

Vierailija
09.03.2013 |

suhteen ongelmat) nostettiin esiin?

Kuinka paljon teitte töitä ongelmien ratkaisemiseksi?

Meillä miehellä toinen nainen ja suhdetta jatkunut muutaman kuukauden. parisuhteessa itsessään ei ylitsepääsemättömiä ongelmia ole, mies itsekin myöntää sen. Eniten tässä tilanteessa koskee se, että hän ei halua edes yrittää tehdä asioille mitään, vaikka yhteisiä vuosia on takana 16, 10 niistä naimisissa.  Kolme ihanaa lastakin olemme maailmaan saattaneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaava tilanne, lapsia 2 ja yhteisiä vuosia 19 takana. Vaadin että mennään edes yhden kerran perheneuvolaan asiaa käsittelemään. Tää on vaan pakko selvittää kunnolla, ettei tarvii puolen vuoden tai 5 vuoden jälkeen asiaa katua. Mä olen samaa mieltä, ensin pitää tehdä kaikki perheen takia, jos se ei auta, sit erotaan. Musta on niin alhaista karata tilanteesta ilman kunnon selvittelyä, koska lapset tässä kärsii niin paljon joten edes niiden takia asia on pohdittava kunnolla. On se vaan aika rankkaa kyl alkaa tästä vielä yhteistä tulevaisuutta rakentaa, vaatii kyl ammattilaisen apua. Tää on vaan niin rankkaa, toinen vaan karkaa tilanteesta ja jättää kaiken kärsivän osapuolen hartioille. kehtas vielä todeta lapsille, ettei mikään muutu. No se nyt ei vaan pidä paikkansa, lasten turvallisuuden tunne on jo potkittu pirstaleiksi. Muhun ne lapset turvautuu kun jokin vaivaa ja mä vastaan niiden vaikeisiin kysymyksiin. Vielä kun on oma suru kannettavana, niin tuntuu ettei tähän kaikkeen oo enään voimavaroja. Mä oon käyny ammattilaisen kanssa juttelemassa, se on hieman helpottanut oloa. Voimia sulle ja halaus!

"Jos onnesi riippuu siitä, mitä joku toinen ihminen tekee

- luulenpa, että sinulla on ongelma."        -Richard Bach-

Toi hieman lohduttaa ja tsemppaa tulevaisuuteen, jonne jo ajatukset välillä menee. Itse se oma onni löydetään, jos eroon päädytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme