Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin

Vierailija
09.03.2013 |

Aloitettuja keskusteluja myös kaksplu sivuilla on samasia keskusteluja tästä aiheesta, eli on se kumma miten niin montaa kotia on olemassa niin maalaisromanttiset kodit ja osaksi blogit ovat päässeet keskustelun aiheeksi..Mitä hintsun väliä on onko jollakin tekstejä kotonaan seinillä, huonekaluissa tms..ja miksi ei saisi maalata huonekalujaan valkoisesksi jos ne on omasta mielestö kauniita..katsooko kukaan omaa kotiaan millainen se on..peili kertoo missä vika..

En minäkään arvostele moderneja koteja, minimalistististen koteja, taiteilija koteja..vaikken itse niistä pidä..jokainen tehkööt kodistaa sellaisen kun se on ja mikä parasta että itse viihtyy..olkoot vaan lapsiperheessä valkoiset sohvat..valkoiset matot..ihan miten vaan..tai  mummon vanha keinutuoli räsymattoineen..maalaisromanttisia koteja arvostellaan silti..entäs millainen sen kodin pitää olla jotta itse olisit tyyväinen millaisissa kodeissa ihmisten pitäisi sinun mielestäsi ja sinun sisutusmakujen kautta olla, että ei aina joutuisi arvostelun kohteeksi..??? tässäpä kysymys..

Jollakin on koti vaan romanttinen on pitsiä röyhelöö..runasautta, ruusua...ynnä muuta mutta sitten aletaan mollaamaan ettei siinä kodissa voi asua mies kun vaimo sisustaa noin..siis hei mieskin voi tykätä romanttisesta tai jopa vaaleanpunisesta..onhan tv,ssäkin miehillä näkynyt vaaleanpunaisia kauluspaitoja..

Minun kotini ei ole maalisromanttinen eikä paljon muutakaan mutta annan tukeni kaikille sisustajille tehkää kotinne sellaiseksi jossa sinä ja miehesi ja perheesi viihtyy koti on silloin onnistunut kun siellä on ihanaa olla, sinne on aina ihanempaa palata ja siellä tuntee olonsa turvalliseksi..annetaanko jookos jokaisen sisustaa kotinsa millaiseksi haluaa..ja mikäs sen ihanempaa kun on paljon erilaisia tyylejä..niistä voi rakentaa omaankin kotiinsa palasia vaikkei nyt ihan tykkäisi juuri siitä naapurin emännän sisustusmausta..

Tämän on tarkoitus avartaa putkinäköisyyttä hyväksymään kodit sellaisina kuin ne ovat..ja muistutan että jos haluat edelleen mollata mitä nyt vaan sisustusmakuja niin kerro myös millainen sen kodin pitäisi olla jotta se olisi sitten sinun mieleen.. :)

Mukavaa lauantaita teille kaikille ja hymyillään ja ollaan avarakatseisempia :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme