Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää napostelisi?

Vierailija
08.03.2019 |

Ruokaremontti ja laihdutus menossa. Enkä voi esim ottaa yhtä palaa suklaata kun sitten syön kaikki.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah laihat oikeasti napostelee ja syö välipaloja!

Vierailija
22/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napostelu ei kuulu painonhallintaan. Ei kyllä hyvään ruokailuunkaan.

Kyllä nyt välillä voi.Kuukauden ollut tiukasti ruodussa niin kyllä yhtenä iltana voi hiukan jotain napostella kun ei se ole jatkuvaa.

Ei vaan voi. Jos haluaa laihtua, niin napostelu on eka asia, mistä pitää luopua.

No sinähän et siitä päätä. Onhan niitä terveellisiäkin mitä voi syödä. Tarkoitus ei ole mässätä.Tajua että kerran kuussa voi pitää yhden herkkupäivän eikä sen tarvitse tarkoittaa sipsejä tai karkkeja tms.

En tietenkään päätä.  Saahan jokainen napostella jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napostelu ei kuulu painonhallintaan. Ei kyllä hyvään ruokailuunkaan.

Vai että niin, mutta minä kun sitä napostelenkin niin paljon kuin huvittaa, ihan napostelemalla napostelen, että tiedä säkin se!

Vierailija
24/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenaa tai porkkanaa. Kannattaa lopettaa napostelu ja syödä säännöllisesti, ettei tule tarve napostelulle. Tai ottaa purkan suuhun tai juoda vettä. Tai odottaa 15min että himo menee ohitse

Syön säännöllisesti.

Minäkin syön säännollisesti kolmesti päivässä ilman naposteluja.

Vierailija
25/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään porkkana ja kurkkutikut ei ei sitten ole herkku.

Miksei voisi olla herkku? Itse esim. en tykkää yhtään karkeista/sipseistä ym. mätöistä. Minulle parasta herkkua on porkkana, kurkku, kirsikkatomaatit ja paprika parin dipin kanssa (american & valkosipuli) oman maun mukaan jokainen. Myös ruisnapit hyviä. Näitä suosittelen herkuiksi. Porkkanakin on aika makeaa joten miksei?

Vierailija
26/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään jälkkäriksi Ainon uutta omenahyveen makuista vegaanijäätelöä (ollaan sekasyöjiä). Se oli aika hyvä, raikas!

Vierailija
27/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi olla herkku? Itse esim. en tykkää yhtään karkeista/sipseistä ym. mätöistä. Minulle parasta herkkua on porkkana, kurkku, kirsikkatomaatit ja paprika parin dipin kanssa (american & valkosipuli) oman maun mukaan jokainen. Myös ruisnapit hyviä. Näitä suosittelen herkuiksi. Porkkanakin on aika makeaa joten miksei?

Totta nää on herkkuja, mutta nyt puhutaankin napostelusta.

Vierailija
28/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei näitä voisi napostella vaikka pitkin päivää? Olen sama kirjoittaja.

Vierailija
29/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Meillä oli tänään jälkkäriksi Ainon uutta omenahyveen makuista vegaanijäätelöä (ollaan sekasyöjiä). Se oli aika hyvä, raikas!

Tosi ihanaa lisäainesotkua :D:D

Vierailija
30/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi joskus harvoin napostella, vaikka painoa pudottaminen.

Opettaa samalla painonhallintaan, koska loppuelämä harvoin on sellaista,että minkäänlaista napostella ei koskaan ole.

Sitten vain seuraavina päivinä tasoitetaan energian saanti.

Vierailija
31/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napostele ihan vapaasti.

Vierailija
32/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napostele ihan vapaasti.

Näin ajattelinkin ja oletin että se oli tämän keskustelun aloittajan pointti ottaa vastaan ehdotuksia. Vai onko niin että kaikki läskit odottavat jotain mättövinkkejä tähän keskusteluun?

Vierailija
33/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kypsästä makeasta mangosta pieniä kuutioita ja pakasta ne => hyvä korvike jätskille.

Tai pakastetuista banaaneista keittiökoneella tehty "jätski".

Lehtikaalisipsit – ohjeita löytyy netistä.

Hedelmäsalaatti makeista hedelmistä.

Mansikoita ja cashew-pähkinöistä tehtyä taateleilla makeutettua "kermaa".

Vierailija
34/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseleivottu sämpylä tai pulla ja kaakao. Naminam.

Vierailija
35/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska porkkana ja kurkkunkuuluu jokapäiväseen ruokavalioon muutenkin.

Vierailija
36/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcorneja itse tehtynä

Vierailija
37/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse sipsejä,juustohöylällä ohuita viipaleita ja mausta öljyn ja haluamasi mausteiden kanssa ja paista miedolla lämmöllä uunissa.

Vierailija
38/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se napostelu kokonaan. Syö silloin kun on ruoka-aika.

Vierailija
39/40 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se napostelu kokonaan. Syö silloin kun on ruoka-aika.

Minä syön 5krt päivässä pieniä annoksia ja liikun enemmän kun syön enkä välissä napostele mitään.Jos kerran kuussa yhtenä iltana jotain vähän napostelee niin se ei tee juuta eikä jaata tähän elämään. Vai meinaatko että laihduttajilla ja ruokaremonttilaisilla on 24/7/365 tiukka kuri?

Vierailija
40/40 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska porkkana ja kurkkunkuuluu jokapäiväseen ruokavalioon muutenkin.

Ei kaikilla, itsellä kyllä. No miten sitten cocktailtikkuihin vaikka fetaa, rypäleitä, lihaa/kanaa sekä paprika, kurkku, tomaatti tms. Sekä oman valinnan mukaan kastike/dippi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme