Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko laittaa taulun seinälle? Puhdistaa hajulukon? Vaihtaa lampun?

Vierailija
08.03.2019 |

En tunne ainuttakaan ihmistä jolta ei onnistu, paitsi mummoni ei enää jaksa näitä tehdä, mutta osaisi kyllä. Markku MacGyver kuitenkin tietää että nämä ovat asioista joita ei osata. Laittakaa joku linkki juttuun, sitä minä en osaa tehdä puhelimella. 😀 Iltasanomien sivuilta löytyy

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä avausta en tiennyt ketään, joka ei osaa laittaa linkkiä puhelimella.

Vierailija
2/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ois naistenkin osata. Hyvin usein parisuhteessa esim. mies hoitaa kyseiset ja monet muut ”miesten hommat”. Elämä on arvaamatonta ja jos noita ei osaa, aika pulaan jää jos ero tai kuolema koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ironia.

Vierailija
4/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörin tytär 🙂 Joku aika sitten loisteputkivalaisimesta oli mennyt sytytin. Kerroin miehelle että se se on ja minkälainen ostetaan.

Vierailija
5/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan rakentaa vaikka seinän sille taululle, ja ihan yksin. T: nainen

Vierailija
6/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Insinöörin tytär 🙂 Joku aika sitten loisteputkivalaisimesta oli mennyt sytytin. Kerroin miehelle että se se on ja minkälainen ostetaan.

No olisi nyt kyllä kannattanut ostaa ledputki vaan tilalle.

Vierailija
7/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki onnistuu, paitsi näissä puhelimen käyttöasioissa minäkään en ole kovin kätevä

T. Mummo

Vierailija
8/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos kehitysvammaiset ja lapset eivät osaa mainittuja asioita. Muiden pitäisi osata.

Vierailija
9/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajulukkoa en osaa puhdistaa, mutta sekin pitää opetella. Kaikki muu on opeteltu, kiitos internetille siitä. Muutama viikko sitten vaihdoin lampun sokeripalaliitokseen pistokkeen ihan omin nokkineni, ihan helppo homma oli, mutta olin loppupäivän rinta rottingilla kun osasin ilman kenenkään apua.

-Vasta omilleen muuttanut nainen joka ei todellakaan saa vanhemmilta tai keneltäkään muulta missään apua

Vierailija
10/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ois naistenkin osata. Hyvin usein parisuhteessa esim. mies hoitaa kyseiset ja monet muut ”miesten hommat”. Elämä on arvaamatonta ja jos noita ei osaa, aika pulaan jää jos ero tai kuolema koittaa.

Katsoin paremmaksi opetella itse, mies niin paljon pois kotoa ettei viitsi työlistan kanssa odotella silloin kun tulee töistä

Vierailija
11/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin paremmaksi opetella itse, mies niin paljon pois kotoa ettei viitsi työlistan kanssa odotella silloin kun tulee töistä

Hyvä. 👍🏻 Et jää pulaan, sattui mitä hyvänsä, tai vaikkei sattuiskaan mitään!

Vierailija
12/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa

Vierailija
13/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistämistä. Tämä nainen ainakin pärjää kaikissa remppahommissa, auton huollossa ja muissa kodin töissä.

Vierailija
14/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä noi hommat. En oikeastaan ole koskaan ajatellut, että nuo on jotenkin miehisiä aivoja/taitoja tai jopa pippeliä vaativia juttuja. Ihan perusmeininkiä. Juu ja kyllä mulla mieskin on ja olen nainen.

Vierailija
15/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä miten puhelimella saa sen linkin, mistä olisin sen tiedon saanut? Pitäisi tyttäreltä kysyä mutta olen nyt pärjännyt ilmankin sitä tietoa. Itse olen aina tauluni saanut seinälle ja lamput vaihtanut. Eihän sille lampulle tarvi mitään tehdä ku kiertää, osasin kyllä jo ihan lapsenakin. Myös hajulukon puhdistaminen ei ole maailman vaikein asia, mutta niin ällö että en sitä koskaan ole tehnyt, enkä tee.

Vierailija
16/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja työni puolesta olen hajulukkoja puhdistellut. Lampun luulisi jokaisen osaavan vaihtaa ja jopa äitini 76v saa itse omat taulunsa seinille

Vierailija
17/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tottakai nuo jobit, mutta emännän olen laittanut hoitamaan tuollaiset, aina.

Vierailija
18/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäkööt kuinka paljon tahansa.

Ei tarvitse olla edes yksinäinen nainen, yh, mikä hyvänsä, osatakseen vaihtaa sulakkeet, naulatakseen taulun juuri haluamalleen korkeudelle.

Hajulukko puhdistuksineen on maailman helpointa, vaikka haluaisin ulkoistaa sen.5

Toivon Naistenpäivänä, etteivät naiset heitä hanskoja tiskiin heti!

Onnea kaikille naisille! ♥

Vierailija
19/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ny joku meille ikälopuille miten se linkki laitetaan. En minäkään osaa

Vierailija
20/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vaikeaa on lampun vaihdossa? Sehän on yhtä vaativaa, kuin avaisi muovikorkillisen limupullon. Lampun vaihto on pelkkää kiertämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan