Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijapojat katselee mua...

Vierailija
08.03.2019 |

Olin junassa joka täynnä lomailevia armeijapoikia. Ihmettelin, kun katselivat minua selvästi flirtisti. Olen 44v nainen...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti reikä ja tissit. 

MiäsHenkilö on selvästi viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla. Olen huomannut itsekin asennoitumiseni naisiin väljähtyneen palstanaisten ajatusmaailmaan tutustuani.

Vierailija
22/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole armeijaa vaan puolustusvoimat..

Puolustusvoimat on ollut aika hanakoita hyökkäämään, kuten vaikkapa jatkosota.

Judeo kommunisteja vastaan saa aina hyökätä.

Oookei. Tätä varmaan mietti myös puolustusvoimien edustajat kun päättivät hyökätä venäjälle.

Mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole armeijaa vaan puolustusvoimat..

Puolustusvoimat on ollut aika hanakoita hyökkäämään, kuten vaikkapa jatkosota.

Oletko - onneton kommari - tietoinen, että NL aloitti myös Jatkosodan pommittamalla suomalaisia siviili- ja sotilaskohteita jo aamulla 25.6.?

Näin NL pakotti Suomen sotaan jo toisen kerran kahden vuoden aikana. Sitä paitsi naapuri piti hallussaan väkivalloin ottamaansa suomalaista maata.

Vierailija
24/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, hauskoja vastauksia. Niin se varmaan on että metsässä kun miesseurassa viettää aikaa, kaikki naissukupuoliset kiinnostaa. Mahtaa tyttöystävät saada hyvät kyydit. T. Ap

Voit olla varma.

Vierailija
25/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, hauskoja vastauksia. Niin se varmaan on että metsässä kun miesseurassa viettää aikaa, kaikki naissukupuoliset kiinnostaa. Mahtaa tyttöystävät saada hyvät kyydit. T. Ap

Ainakin nopeat kyydit - toisaalta monta kertaa.

Vierailija
26/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänään katselin useamman kerran yli 40v naista ja kun poikani tuli autoon, niin hänkin sanoi katsrlleensa samaa näistä.

Oli todella lyhyt ja lihava, niin kiinnitti huomiota.

Vierailija
27/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35v ja eksyksissä vieraalla paikkakunnalla. Varusmies pv:n MB Vitolla pysähtyi ja kysyi olenko eksynyt kun näytän siltä. Tunnustin ja hän heitti mut kotiin pitkän matkan. Ihana herrasmies, tästä miehestä tulee vielä jotain tulevaisuudessa. Mitalin ansaitsisi.

Vierailija
28/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 35v ja eksyksissä vieraalla paikkakunnalla. Varusmies pv:n MB Vitolla pysähtyi ja kysyi olenko eksynyt kun näytän siltä. Tunnustin ja hän heitti mut kotiin pitkän matkan. Ihana herrasmies, tästä miehestä tulee vielä jotain tulevaisuudessa. Mitalin ansaitsisi.

Kuljetuskomppanian miehet ovat herrasmiehiä.

Vierailija
29/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetuskomppanian miehet ovat herrasmiehiä.

Hevosmiesten tietotoimisto.

Vierailija
30/30 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v mies ja lukiotytöt katselee mua...