Armeijapojat katselee mua...
Olin junassa joka täynnä lomailevia armeijapoikia. Ihmettelin, kun katselivat minua selvästi flirtisti. Olen 44v nainen...
Kommentit (30)
Onhan se kovin imartelevaa vaikka itse tunnen vain äidillisiä tunteita noin nuoria kohtaan...melkein. T. Ap
Miksipä ei, jos oot ”hyvin säilynyt”. Jos sulla on mammalook lyhyen poikatukan kera, niin enpä usko.
No olen kyllä hyvin säilynyt ja kaunis. Mutta silti. Vähän kiusallista.
Ettei vaan olisi ollut toisinpäin?
Mistä tiesit poikien katselevan sinua, jos et ensin katsonut heitä?
No mikäs siinä, katselkoon. Mua ei ainakaan haittaa, jos nuoret pojat katselee, vaikka vähän äitifiilikset itselle tuleekin (olen 42 v.)
Todennäköisesti niillä on ikävä omia tyttökavereita tai naisia ylipäätään, kun miesseurassa ovat aikaansa viettäneet.
Siitä tietää, että on loman tarpeessa, kun äidin ikäiset mimmit alkaa näyttää pantavilta.
Armeijapojat eli varusmiehet. Sotilaaksikin voi sanoa, jos ei tiedä, onko kyseinen sotilasuniformuinen henkilö varusmies vai kantahenkilökuntaa. Sotapojiksikin ennen vanhaan ihan yleisesti sanottiin. Onkos tuon niin väliä, kunhan tulee ymmärretyksi. Silakat, kurkkusalaatit...
Joo. Kun aikansa on siellä kankaalla ryynännyt, keski-ikänsä saavuttaneet sotilaskotisisaretkin ovat kuumottavia pakkauksia. Arvatkaas, kuinka suosittu oli se suunnilleen varusmiesten ikäinen soden tyttö Upinniemessä aikanaan! Merkillepantavaa on se, että ainakaan minun kuulteni kukaan ei puhunut hänestä rumasti. Todettiin kyllä, että siellä sellainen nätti tyttö on ja häneltähän mieluiten munkkikahvin ostaisi. Ehkä minä olen siveydensipuli, jonka kuullen muut eivät puhu rivouksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole armeijaa vaan puolustusvoimat..
Puolustusvoimat on ollut aika hanakoita hyökkäämään, kuten vaikkapa jatkosota.
Mitä vanha eukko kuolaa armeijapoikia, hyi! Ahdistelee seksuaalisesti maamme puolustajia. Eikö naisilla ole koskaan mitään muuta mielessä kuin minä minä minä ja minun reikä?!
Vierailija kirjoitti:
Kun oot ollut pari viikkoa metsässä niin 44v milf on upea kaunotar.
64 veekin vielä menee.
Hahahah, hauskoja vastauksia. Niin se varmaan on että metsässä kun miesseurassa viettää aikaa, kaikki naissukupuoliset kiinnostaa. Mahtaa tyttöystävät saada hyvät kyydit. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judeo kommunisteja vastaan saa aina hyökätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judeo kommunisteja vastaan saa aina hyökätä.
Oookei. Tätä varmaan mietti myös puolustusvoimien edustajat kun päättivät hyökätä venäjälle.
Oliko sulla jäänyt vessapaperia hameenhelmaan....?