Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö pk:n/koulun "kasvatusiltaan"?

Vierailija
08.03.2013 |

Kunnassamme järjestetään silloin tällöin vanhemmille suunnattuja "kasvatusiltoja" Nimekkäitäkin puhujia on ollut tai sitten oma neuvolapsykologi tai jostain projektista väkeä tms. Olen käynyt monissa noista ja lähes aina aiheet ovat olleet mielenkiintoisia ja ajatuksiaherättäviä. Osallistujia vaan on ollut harmillisen vähän. Esim. netinkäytöstä ollut ilta yläkoululaisten vanhemmille olisi mielestäni ollut hyvä oikeastaan kaikille.   

Osallistutko vai et? Miksi ET osallistu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama syy,miksi en osallistu

-olen ollut muutaman kerran töissä illan, en ole päässyt

-joskus on ollut viikon ainoita vapaailtoja, en ole lähtenyt, vaan kokenut tärkeämmäksi viettää sen ajan lasten kanssa

-teen töitä näiden asioiden kanssa ja toisista asioista tiedän enemmän kuin luennoitsijat.

-ja viimeinen syy on ollut se, että ei ole ollut ongelmia lasten kanssa,joten en koe tarpeelliseksi istua kuuntelemasa luentoja näistä aiheista.

Vierailija
2/2 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene.

olen ollut kerran ja se oli niin idioottimaista diipadaapaa, että päätin olla tuhlaamatta aikaani moiseen enää. Ei todellakaan mitään mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää, vaan itsestäänselvyyksiä ja jeesustelua. Ilmeisesti ouhuja ja puhujan tilanneet ihmiset olettivat, että kuulijat ovat lukutaidottomia ääliöitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä