H.Potter legoja, saako enään mistään, tärkeimpänä synttäritoiveena
Suurin ja tärkein synttärilahja toivomus on harry potter legot, varsinkin tylypahkan linna tai viistokuja tms isompi. Osaako kukaan auttaa ja kertoa mistä näitä vielä löytäisi?
Kommentit (15)
Lego harry pottereita on amazonissa mut hinnat ihan pyörryttäviä esim hagridin mökki noin 160 euroo kallista! niit legoi on aika vähän amazonis
Kysy http://service.lego.com/fi-fi/
Tervetuloa LEGO Asiakaspalveluun.
Tervetuloa LEGO® Asiakaspalveluun. Hyvin toimiva asiakaspalvelu on LEGO Groupille ensiarvoisen tärkeä. Tukihenkilömme auttavat sinua mielellään kaikissa tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, postitse tai soittamalla.
Tarvitsetko apua? Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, yhteystietomme ovat ohessa. Seuraavat linkit ohjaavat sinut englanninkielisille sivuille. Tästä huolimatta voit lähettää meille sähköpostia näiltä sivuilta suomeksi tällä tavoin: klikkaa alla olevaa ”E-mail us” kohtaa: vaikka sähköpostilomake on englanniksi, saat vastauksen suomeksi mikäli lähetät meille suomenkielisen viestin.
Ei saa. Ebaystä voi koittaa etsiä mutta hinnat on aika päätähuimaavia. Mulla on muuten itsellä se Tylypahkan linna, myös lisäosineen (olen 33-vuotias akateemisesti koulutettu HP-fani). Mies on ostanut lahjaksi.
Tuo löytyi vielä Suomesta.
Jaa kappas. Poikittaislinja on ainakin amazonissa.
Tylypahkan linna:
Eli ilmeisesti on niin, ettei niitä enää valmisteta mutta myynnissä on vielä. Sori, väärää infoa annoin aluksi. Alunperin toi linna on maksanut mielestäni noin 100 puntaa, joten kovin on hinnat nouseet.
Mä etsin noita kanssa jokin aikaa sitten ja ainoat nettikaupat, josta sai vielä kohtuuhintaan olivat amerikkalaisia. Sellainen ainakin on kuin Toywiz.com, joka kuljettaa myös Suomeen. Tutumpi on toysrus.com, joka ei kuitenkaan shippaa Suomeen, (mutta Viroon onnistuisi, onko tuttuja Tallinnassa:).
Mutta siis jostain Jenkeistä voisi onnistua, muistaakseni sekä britti- ja saksalaisessa Amazonissa hinnat olivat aika suolaisia alkuperäisiin listahintoihin verrattuna. Jos Jenkeistä tilaa, niin hintoja nostavat vielä rahtikulut ja tullit. Itse löysin lopulta haluamani HP-legot hieman käytettynä Tori.fi:stä tosi hyvään hintaan. Joten kannattaa kokeilla sekin vaihtoehto ja esim. Huuto.net, jos ko. palikat on pakko saada. Viimeiset HP-legot ilmestyivät vuonna 2011 (eli samaan tahtiin leffojen kanssa).
Unohtui vielä, että Jenkeistä tilaamiseen kannattaa harkita tuota Amazon.comia. En ole sitä itse käyttänyt, vaan brittiversiota, mutta sen kautta näytti olevan aika hyvin vielä tarjontaa, ja jotkut kaupat kuljettavat jopa Suomeenkin.
Huuto.netissä näyttää olevan aika paljonkin Harry Potter Legoja, myös uusia. Onko noista mikään sitä mitä kaipaatte?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:29"]Huuto.netissä näyttää olevan aika paljonkin Harry Potter Legoja, myös uusia. Onko noista mikään sitä mitä kaipaatte?
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=Lego%20Harry%20Potter&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&zipcode=&bidder=
[/quote]