Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

narsisti sisar raivostuttaa ja rasittaa

Vierailija
08.03.2013 |

siitä ei pääse eroo, on niin v****mainen tyyppi, mielistelee ensin ennen kun alkaa delegoimaan, miten voi olla noin tyhmä, mä en sano sille mitää pahaa kun on kerran sairas, yritän vaan olla asiallinen, koko sen maailman kuva on 99% itseään ja 1% loppu maailman kaikkeus, mulla ihan kädet tärisee kun puhun sen kanssa, ihminen on aikuinen ja jutut on kun 15 vuotiaalla, sen suusta ei tule mitään normaalia ulos, aina on joku taka-ajatus tai oman ekon pönkitys. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen pakko pitää yhteyttä?

Vierailija
2/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kannattaa poistaa elämästään lopullisesti. Lopeta yhteydenpito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:19"]

Onko siihen pakko pitää yhteyttä?

[/quote]

no noin sosiaalisessa mielessä kyllä, muuten muut sisarukset käy kinppuun ja mä sitten olen yksin ulkona kuvioista, aina vastaan sen puheluihin, mun pitäis osata olla vastaamatta. olen kyllä vakavasti harkinnu pistää kontaktit minimiin, toisaalta vähän pelkään sitä kun se on ollut aikanaan niin väkivaltainen mulle. mä olen kyllä mennyt asumaan kauas siitä.

Vierailija
4/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun vanhemmat on hysännyt sitä koko elämänsä, kuin  orjat, onneksi olen kaukana sieltä. aina on joku paniikki että niiden pitää kiiruhtaa sinne. kun hänen maailma romahtaa taas, ja kun ne tulee kylään niin mutsin pitää tekstata sille vähintään tunnin välein, muuten se on ihan paniikissa. sitten on näitä addiktiota millon mitäkin, viimeisin oli opiaatti kipulääkkeet ja rauhottavat. sen koko elämä on siinä kun tämä galaksi pyörii sen navan ympärillä.

Vierailija
5/5 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en pidä mitään yhteyttä siskoni kanssa, aina hän, hän, hän ja jos mulla meni elämässäni huonosti sillä mässäiltiin niin että kaikki tiesi varmasti. Koitti sabotoida uuden liittoni kertomalla "totuuksia" nykyiselle aviomiehelleni. 

Voin ennen fyysisesti ja psyykkisesti todella huonosti kun jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä, onneksi ei tarvitse enää kun päätin että nyt riittää. 

Oli niin erinomainen omassa ylhäisyydessään, niin paljon parempi kuin muut vaikkei ole kouluja käynyt eikä kunnon työpaikkaa..Mulle on ihan sama mitä tekee kun on rehtiä työtä, valehteli tyyliin olen koulun opettaja kun oli koulunkäyntiavustaja ym.