Jos käyn katsomassa ei-kaverini FB-profiilia, ehdottaako
FB todella minua tälle kaveriksi?
Jäänkö siis kiinni?
Kommentit (7)
Luulisin että joo, ainakin mulle tuli ehdotuksena esim. vuokranantaja, jonka kanssa mulla ei varmasti ole mitään muuta yhteistä kuin että se on käynyt katsomassa mun profiilia. Itse en ollut käynyt ennen ehdotusta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:16"]
Luulisin että joo, ainakin mulle tuli ehdotuksena esim. vuokranantaja, jonka kanssa mulla ei varmasti ole mitään muuta yhteistä kuin että se on käynyt katsomassa mun profiilia. Itse en ollut käynyt ennen ehdotusta.
[/quote]
Oho! :---O
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:16"]
[/quote]
niinpä. Just tämän takia asiaa mieitn.
Oho! :---O
[/quote]
Kylläpä nolottaa kun ihastus saa selville...
Stalkkeri-mamma miettii uskaltaako stalkata yksipuolista ihastustaan? Jos näin, niin ei varmasti ole sille miehelle ihme, varmaan olet jo muutenkin nolannut itsesi. :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:00"]
Stalkkeri-mamma miettii uskaltaako stalkata yksipuolista ihastustaan? Jos näin, niin ei varmasti ole sille miehelle ihme, varmaan olet jo muutenkin nolannut itsesi. :D
[/quote]
Hyvä yritys. Muttei osunut, tällä kertaa. ;-)
Eikö se ennemmin ehdota sulle sitä ihmistä kaveriksi myöhemmin kun oot sen profiilia katsonut = luulee kaveriksi?