Onko karikatyyripiirros pariskunnasta hyvä häälahja?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne kysymys, jos ovat sellasia huumorintajulla höystettyjä niin todennäkösesti toimii. Ite olisin tosi otettu sellasesta. :)
Luonnekysymys, voi hyvänen aika, luonnekysymys. Se on yhdyssana, yhdyssana, Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää.
Koeta nyt jo sinäkin, hyvä ihminen, ymmärtää, että tuo päteminen on hanurista. Mikä oikein luulet olevasi? Joku ylläpidon valtuuttaman virheiden korjailija? Olet naurettava!
Palstalla kukin kirjoittaa osaamisensa ja huolellisuutensa mukaan. Älä lue näitä, jos noin koville ottaa!!!!! Inhottavaa, kun joka väliin täytyy jonkun itseään täynnä olevan päsmärin tunkea vinkumaan!!! Kaikki ei toimi Sinun pillin vihellyksestä!!! Ja kappas, kun unohtui yksi possessiivisuffiksi ja vähän muutakin korjailtavaa olisi, mutta saa olla näin.
Ideana oikeastaan ihan kiva (ei mikään tusinatuote, joita aina tyrkytetään häälahjaksi) eikä yhtä persoonaton kuin kirjekuori jossa rahaa..
Mutta, ja tämä on tärkeää. On oltava 200% varma, että hääpariskunnan kummallakin osapuolella OIKEASTI huumori riittää.. Muuten saatetaan ottaa jopa jonkinlaisena vittuiluna tms.
Että en ehkä suosittele..
Vierailija kirjoitti:
On! Onpa huumorintajutonta porukkaa jotka eivät osaa arvostaa vaivaa ja lahjakkuutta, jota hyvän karikatyyrin tekeminen vaatii. Itse ainakin ottaisin mieluummin originaalin taideteoksen kuin jonkun iän ikuisen aaltomaljakon.
Ei täällä kukaan sanonut, etteikö arvostaisi kunnon karikatyyri taiteilijaa. Ja kyllähän niitä kuvia on kiva katsella. Mutta en itse pitäisi siitä, että joku antaisi minulle lahjaksi sellaisen minusta itsestään. Olen tavallinen suomalainen pottunokka, ja kyllähän se aika loukkaavaa olisi saada sitä korostava kuva lahjaksi. Mieluummin se Aaltovaasi, sillä on sentään jälleenmyyntiarvoa
Jos hääparin huumorintaju on sellainen, että tuollainen huvittaa eikä loukkaa.