Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2

Hakenut
08.03.2019 |

Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseenđŸ€—Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten ne ilmottaa, kirjeellÀ, sÀhköpostilla, tekstarilla, soitolla..

Vierailija
62/66 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haimme kaksiota, mutta ei tainnut olla onni myötÀ tÀllÀ kertaa meillÀ. Asutaan nyt toisella vuokranantajalla yksiössÀ (olemme siis pariskunta), joten emme ole erittÀin kiireellisiÀ hakijoita, ettÀ eipÀ ihmekÀÀn, ettei tÀllÀ kertaa tainnut tÀrpÀtÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin odottava kirjoitti:

Miten ne ilmottaa, kirjeellÀ, sÀhköpostilla, tekstarilla, soitolla..

Tekstiviesti sekÀ sÀhköposti

Vierailija
64/66 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle tuli viimetingan tarjous 3h keittiö tasan viikko sit, ja tÀnÀÀn otin vastaan <3 joku onnekas voi mahdollisesti saada vielÀ jonkun peruutusasunnon!

Vierailija
65/66 |
28.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hekagirl kirjoitti:

Mulle tuli viimetingan tarjous 3h keittiö tasan viikko sit, ja tÀnÀÀn otin vastaan <3 joku onnekas voi mahdollisesti saada vielÀ jonkun peruutusasunnon!

Me ei otettu vastaan meille tarjottua kolmiota tÀstÀ kohteesta, ettÀ olisiko perÀti ollut se :) PitkÀn miettimisen jÀlkeen kieltÀydyttiin, koska ei vaan sittenkÀÀn tuntunut meille sopivalta ympÀristöltÀ.

Ei uskottu saavamme tarjousta, joten ei tutustuttu kohteisiin tarpeeksi hyvin, mutta nyt ollaan kyllÀ tarkempia. Ei ole pakottavaa tarvetta muuttaa, joten pÀÀtettiin, ettÀ parempi antaa se eteenpÀin jollekin enemmÀn sinne haluavalle

Vierailija
66/66 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀs ootte kanariankujalle muuttaneet tykÀnneet? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun kohta tulee hakuun siitÀ lÀheltÀ toinen kohde.