Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2
Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseen🤗Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄
Kommentit (66)
Haimme kaksiota, mutta ei tainnut olla onni myötä tällä kertaa meillä. Asutaan nyt toisella vuokranantajalla yksiössä (olemme siis pariskunta), joten emme ole erittäin kiireellisiä hakijoita, että eipä ihmekään, ettei tällä kertaa tainnut tärpätä.
Niin odottava kirjoitti:
Miten ne ilmottaa, kirjeellä, sähköpostilla, tekstarilla, soitolla..
Tekstiviesti sekä sähköposti
Mulle tuli viimetingan tarjous 3h keittiö tasan viikko sit, ja tänään otin vastaan <3 joku onnekas voi mahdollisesti saada vielä jonkun peruutusasunnon!
Hekagirl kirjoitti:
Mulle tuli viimetingan tarjous 3h keittiö tasan viikko sit, ja tänään otin vastaan <3 joku onnekas voi mahdollisesti saada vielä jonkun peruutusasunnon!
Me ei otettu vastaan meille tarjottua kolmiota tästä kohteesta, että olisiko peräti ollut se :) Pitkän miettimisen jälkeen kieltäydyttiin, koska ei vaan sittenkään tuntunut meille sopivalta ympäristöltä.
Ei uskottu saavamme tarjousta, joten ei tutustuttu kohteisiin tarpeeksi hyvin, mutta nyt ollaan kyllä tarkempia. Ei ole pakottavaa tarvetta muuttaa, joten päätettiin, että parempi antaa se eteenpäin jollekin enemmän sinne haluavalle
Mitäs ootte kanariankujalle muuttaneet tykänneet? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun kohta tulee hakuun siitä läheltä toinen kohde.
Miten ne ilmottaa, kirjeellä, sähköpostilla, tekstarilla, soitolla..